هپی چیر بزرگسال راحتی

کد 33009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,946,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیربزرگسال راحتی از جمله محصولات کارخانه مرکزی مبل شنی در ایران بوده که ظاهری متفاوت و ساده با طول عمر بالا داشته و به دلیل طراحی بدنه استاندارد برای استفاده تمام سنین مناسب می باشد. این هپی چیر را با مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی طراحی و تولید کرده اند. این پارچه نرم و بادوام بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را تحمل کند. روکش های چرمی ضدتعریق و ضدآب هستند پس استفاده طولانی مدت از آن ها مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این روکش بدنه را می توانید با استفاده از آب و مواد شوینده به راحتی شستشو دهید. بخش داخلی هپی چیر متشکل از مواد یونولیتی بوده که کاملا خرد شده هستند. این مواد خرد شده وزنی کم داشته اما می توانند وزن بسیار بالایی را بر روی خود تحمل کنند. ساختار این مواد نرم و انعطاف پذیر بوده و امکان کم یا زیاد کردن آن ها به صورت کاملا ساده انجام می شود. ارگونومی ساخت بدنه محصول بیضی شکل با ارتفاعی مناسب و تکیه گاهی شیبدار می باشد. این تکیه گاه شیبدار می توانید تمامی سطح کمر را پوشش داده تا در زمان استفاده ارامش و راحتی کافی تجربه کنید. از این هپی چیر می توانید در منزل و یا محل کار برای زمان های مختلف مانند استراحت و مطالعه و گیم و... استفاده کنید. رنگ بدنه این هپی چیر بنفش بوده ولی شما می توانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. محصول شامل دو سال گارانتی معتبر بوده که در زمان خرید ارائه می شود. اگر می خواهید بهترین نوع هپی چیر را با قیمت ارزان و طول عمر بالا خریداری کنید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • گارانتی 2 ساله

هپی چیر بزرگسال راحتی

هپی چیرهای راحتی با رویه های چرم دارای دوام بالایی بوده و زیبایی خاصی دارند. این نوع از هپی چیرها علاقه مندان زیادی داشته و محبوب بسیاری از افراد است. هپی چیر بزرگسال راحتی دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی است و ساختمانی فوق العاده راحت و ساده دارد. این محصول شیک و زیبا ویژگی های مخصوص به خود را داشته که برای بسیاری از افراد جذاب می باشد. در ادامه به نقد و بررسی این محصول می پردازیم. 


ساختمان ساده و شیک

هپی چیر بزرگسال راحتی دارای طراحی ساده ای است که در عین حال بسیار زیبا و خاص می باشد. این محصول از قسمت بیرونی به صورت یک تکه بوده و دیواره و پشتی محصول یک تکه طراحی شده است. ساختمان کلی هپی چیر گرد است. رویه این محصول به صورت شیبدار ساخته شده است که بخشی از آن را تکیه گاه و بخشی از آن را نشیمنگاه تشکیل می دهد. با نشستن شما بر روی هپی چیر، تکیه گاه از نشیمنگاه جدا شده و به راحتی می توانید به آن تکیه بدهید. رویه محصول در بخش نشیمنگاه به صورت مجزا دوخته شده است و یک نیم دایره با خط های ریز راه راه می باشد. ظاهر این هپی چیر جالب بوده و طراحی خاصی دارد. 


ساختمانی طبی

هپی چیر بزرگسال به صورت کاملا استاندارد و طبی ساخته شده است. ارتفاع این محصول از سطح زمین نیز به صورت استاندارد محاسبه شده است که شما به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید بدون اینکه به کمر و زانوهای شما فشاری وارد شود. با ارتفاع مناسب این نشیمنگاه، در زمان نشستن و استراحت کف پاها به صورت کامل بر روی زمین قرار می گیرد و با جلوگیری از آویزان شدن پاها، کمک زیادی به حفظ سلامت بدن می کند. ارتفاع این پشتی نیز به صورت استاندارد بوده و دارای ارتفاعی بلند است. این ارتفاع بلند باعث شده است تا در زمان استفاده از این هپی چیر، بتوانید به راحتی سر و گردن خود را علاوه بر شانه ها و کتف، به هپی چیر تکیه دهید و فشاری به بدن شما وارد نشود. از خشک شدن سر و گردن در زمان استراحت و ایجاد درد در این نواحی نیز جلوگیری می شود. 


ابعادی کم جا

این هپی چیر دارای طول و عرض 90 سانتی متری و ارتفاعی برابر با 105 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از قسمت نشیمنگاه تا سطح زمین برابر با 50 سانتی متر بوده و مابقی ارتفاع مربوط به قسمت تکیه گاه می باشد. این هپی چیر با ابعاد مناسبی که دارد به شما این امکان را می دهد تا در فضاهای محدود آپارتمانی بتوانید از این هپی چیر استفاده کرده و فضایی راحت و دنج را برای خود فراهم آورید. به دلیل ابعاد کوچک می توانید به راحتی این محصول را در خودرو جای داده و در هر محیطی که مایل بودید به استفاده از آن اقدام نمایید.


استفاده در فضاهای رسمی 

این محصول دارای رنگ زیبا و مناسبی است که در طیف رنگ های قهوه ای قرار دارد. به همین جهت می توانید از آن در فضاهای رسمی استفاده کنید. براق بودن نسبی روکش بدنه نیز به زیبایی بیش تر آن کمک کرده است. شما می توانید هپی چیر بزرگسال را در فضاهایی همانند دفتر کار خود قرار دهید و با استفاده از آن، فضایی راحت برای فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، داشته باشید. با نشستن بر روی این هپی چیر می توانید ساعت ها بدون خستگی پرونده های کاری را بررسی کنید و یا به استفاده از لپ تاپ مشغول باشید. از این محصول می توانید در منزل نیز استفاده کنید. به دلیل رنگ مناسب این هپی چیر که با اغلب دکوراسیون قابل هماهنگی است، می توانید این محصول را در اتاق نشیمن قرار دهید و با استفاده از آن به راحتی به تماشای تلوزیون بپردازید. با استفاده از این محصول قادر خواهید بود ساعت های طولانی به مطالعه پرداخته بدون اینکه فشاری به گردن و کمر وارد شود. می توانید این محصول را در تراس خانه قرار دهید و ساعت های طولانی بر روی آن استراحت کرده و از هوای آزاد نیز لذت ببرید. 


راهنمای خرید

هپی چیر بزرگسال راحتی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق تنها نمایندگی فروش محصولات کارخانه مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...