هپی چیر ایرانی مخمل

کد 32013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,963,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر ایرانی مخمل با دارا بودن از بدنه ای اصل و اورجینال می تواند مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد و در هر شرایطی نیز استفاده شود. این محصول رویه مخمل دارد به طوری که قادر به داشتن نرمی و لطافت است. این بدنه قابل شستشو نیز می باشد و می تواند بهترین و کاربردی ترین بدنه محسوب شود. این محصول با رویه مخمل خود دچار پرزدهی نمی شود و ظاهر زیبای خود را با استفاده مکرر از دست نمی دهد. در طول سال های استفاده از محصول می توان از آن بهترین استفاده را کرد. این مبل شنی قادر به استفاده در خانه و محل کار می باشد و با وجود وزن کم خود می تواند به راحتی حمل شود و جا به جا گردد. این محصول را می توان به وسیله وسیله نقلیه خود جا به جا نمود و با خود به مسافرت برد. به همین جهت است که کاربردی ترین وسیله طبی محسوب می شود و محبوب تمامی افراد می باشد. مبل شنی دارای رویه ای قابل تعویض می باشد. در صورت استفاده مکرر و امکان خرابی این بدنه می توان آن را تخلیه کرد و با رویه جدیدی جایگزین نمود. همچنین می توان بر حسب تغییر دکور منزل خود بدنه را نیز تغییر داد و به شکی و رنگ مورد علاقه خود تبدیل کرد. مبل شنی با ضمانت 5 ساله در دسترس افراد می باشد و می تواند محصولی مورد علاقه آن ها تلقی شود. برای خرید و داشتن این هپی چیر ایرانی مخمل به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید و آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

طول100سانتی متر
عرض80 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 60 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

هپی چیر ایرانی مخمل 

برای کسانی که به واسطه کار خود مجبورند ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری کنند، داشتن یک نشیمنگاه راحت و نرم از اولویت بالایی برخوردار است. یک صندلی راحت و طبی که بتوان بدون خستگی ساعت های طولانی را بر روی آن نشست و به امور خود رسیدگی کرد، استراحت نمود و ... از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار می باشد. انواع مختلفی از هپی چیر هستند که می توانند این نیاز شما را برآورده کنند. هپی چیر ایرانی مخمل یکی از انواع این محصولات کاربردی می باشد که با ویژگی های خاص خود توانسته است تمامی موقعات شما را از یک هپی چیر راحت و طبی برطرف کند. در ادامه به نقد و بررسی این هپی چیر می پردازیم. 


رویه مورد استفاده در هپی چیر 

این محصول از رویه ای از جنس پارچه مخملی بسیار مقاوم تهیه شده است. این هپی چیر ایرانی از بهترین و با کیفیت ترین رویه مخملی برخوردار می باشد که امکان استفاده در هر محیطی را به شما می دهد. این هپی چیر با داشتن رویه ای با استحکام بالا در برابر ساییدگی و پارگی در طی سال های زیادی قابل استفاده است و دچار پوسیدگی نمی شود. هم چنین با داشتن مقاومت بسیار زیاد در برابر فشار بالا، در هنگام نشستن افرادی با وزن زیاد مقاومت نشان داده و دچار آسیب نخواهد شد. استفاده های مکرر از این هپی چیر به کیفیت بدنه آسیبی وارد نمی کند و باعث کم شدن کیفیت بدنه نخواهد شد. از ویژگی های خاص این رویه داشتن خاصیت ضد حساسیت بودن است. بنابراین افرادی که از پوست های حساسی برخوردارند به راحتی می توانند از این هپی چیر استفاده کنند. هم چنین این رویه بدون پرز می باشد و افرادی که مشکلات تنفسی دارند با خاطر آسوده می توانند از این محصول لذت ببرند. این رویه قابل شستشو است که یکی از نکات مهم در انتخاب آن می باشد. در پشت محصول زیپی تعبیه شده است که در صورت نیاز به شستشو می توانید توسط آن رویه را از قسمت بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین می توانید رویه هپی چیر را در ماشین لباسشویی بشویید. 


ساختمان ساده هپی چیر 

این محصول دارای بدنه ای استوانه ای شکل می باشد که از تکیه گاه کوتاهی برخوردار است. این بدنه دارای دوخت های ظریفی می باشد. ساختمان هپی چیر به گونه ای طراحی شده است که تکیه گاه خوبی در پشت محصول به وجود آمده است. هم چنین در امتداد این تکیه گاه و در کناره های هپی چیر، دسته هایی کوتاه قرار گرفته است که در هنگام استفاده به راحتی می توانید آرنج خود را بر روی آن قرار دهید. ارتفاع پشتی هم نسبتا کوتاه می باشد و گودی کمر را به خوبی دربر می گیرد. این محصول از ساختمان ساده ای برخوردار است که قابلیت استفاده در محیط های گوناگون را به شما می دهد. 


محیط های مورد استفاده 

این هپی چیر با ساختمان ساده و رنگ سورمه ای که دارد امکان استفاده در هر فضایی را به شما می دهد. این محصول برای استفاده در هر فضایی اعم از محیط کار فوق العاده می باشد. زیرا داشتن رنگ تیره و ساختمان ساده این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید آن را به راحتی در دفتر کار خود قرار دهید و در زمان های استراحت و اوقات فراغت از کار بر روی آن بنشینید و استراحت کنید. هم چنین می توانید برای فعالیت هایی از قبیل کار با کامپیوتر و یا مطالعه و ... از این هپی چیر استفاده کنید. این محصول امکان نشستن به مدت طولانی را بدون خستگی برای شما فراهم می کند. 


روش استفاده 

هپی چیر ایرانی مخمل به صورت آماده به دست شما می رسد. برای استفاده از آن کافی است محصول را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی هپی جیر، محصول به فرم ایده آل شما می رسد. 


راهنمای خرید

هپی چیر ایرانی مخمل را می توانید با قیمتی ارزان از طریق نمایندگی مرکزی فروش محصولات مبل شنی آرامش خریداری نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...