​هپی چیر اورجینال کم جا

کد 32028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,484,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اورجینال کم جا یک محصول راحتی و نرم برای استراحت های روزانه می باشد که به دلیل تشابه ظاهری زیاد با مبل های تک نفره می تواند جابگزین آن ها برای قرار گرفتن در اتاق خواب و یا در مقابل تلویزیون باشد. این مبل شنی زیبا دارای رنگبندی بدنه بوده و استحکام و استواری بالایی دارد که در زمان نشستن نیز این حالت زیبای خود را حفظ می کند. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در مورد این مبل شنی خاص ابعاد کوچک و مناسب آن می باشد که به اصطلاح به آن کم جا گفته می شود. این ابعاد محصول را برای استفاده در فضاهای کوچک نیز سازگار کرده و امکان قرار دادن آن در فضایی کم را فراهم کرده است. در زمانی که قصد مسافرت را دارید و می خواهید مبل شنی را به همراه خود ببرید می توانید آن را در خودرو خود قرار داده و به راحتی حمل کنید چرا که این محصول فضای کمی را اشغال می کند و باعث جلوگیری از به همراه داشتن وسایل دیگر نمی شود. در محل هایی مانند اتاق استراحت در محل کار نیز می توان با وجود کوچک بودن این محصول کاربردی را در آن جا قرار داد و در زمان اوقات بیکاری بر روی آن به استراحت مشغول شد. با توجه به داشتن نشیمنی مناسب به قرار گرفتن ستون فقرات در حالت استاندارد نیز کمک می کند و از عارضه های دیگر مانند کمردرد و مشکلات مانند آن جلوگیری می کند. شما می توانید در صورت تمایل به خرید هپی چیر اورجینال کم جا به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 100سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

هپی چیر اورجینال کم جا

مبل های شنی و انواع هپی چیر دارای ظاهر متفاوتی هستند و تنوع بسیار زیادی در نوع طراحی دارند. شرکت مبل شنی آرامش با دارا بودن تنوع بسیار زیاد در طراحی انواع هپی چیر و دارا بودن نوآوری زیاد در نوع طراحی ها، توانسته محصولاتی متفاوت را تولید کند و پاسخگوی هر سلیقه ای باشد. در این شرکت مشهور، انواع هپی چیرها موجود هستند که از بهترین انواع این محصولات می توان به نوع کم جا اشاره کرد. هپی چیر اورجینال کم جا یکی از بهترین این محصولات است که در ادامه به معرفی مشخصات آن خواهیم پرداخت. 


طراحی ظاهری جذاب

ظاهر این مبل شباهت زیادی به انواع هپی چیرهای کاناپه ای دارد. در طراحی این محصول سعی شده تا با بهره گیری از المان های متفاوت، محصولی خاص و بسیار کاربردی داشته باشیم. این محصول دارای فرم کلی گرد  است و از نشیمنگاهی مناسب بهره می برد. نشیمنگاه این هپی چیر با ارتفاعی استاندارد از سطح زمین واقع شده است و به صورت یک نیم دایره می باشد. این هپی چیر دارای پشتی بلندی بوده که با دارا بودن دوخت هایی در وسط آن، به خوبی گودی کمر را دربر می گیرد و از ستون فقرات محافظت می کند. این محصول در امتداد تکیه گاه، دسته هایی نیز دارد که به راحتی قابل استفاده هستند. این دسته ها به صورت یک تکه از قسمت تکیه گاه گرفته شده اند و به خوبی بر زیر آرنج قرار گرفته و مانع از آویزن شدن دست های شما می شوند. به همین علت برای فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، مناسب هستند. دوخت های موجود بر روی بدنه به استحکام بیشتر  هپی چیر کمک کرده و ظاهر جالبی به محصول داده اند. هم چنین این دوخت ها باعث شده اند تا محصول راحت تر بوده و برای استفاده تمامی افراد، حتی سالمندان، مناسب باشد. 


هپی چیر کم جا

یکی از دلایل محبوبیت این محصول خاص، نیاز به فضای بسیار کمی برای استفاده می باشد. به همین علت در فضاهای کوچک آپارتمانی از این هپی چیر می توانید نهایت استفاده را ببرید و در محیط زندگی خود، فضایی دنج و راحت، هر چند کوچک، را ایجاد کنید. این هپی چیر دارای طول و عرض 90 سانتی متری و ارتفاع 110 سانتی متر می باشد. به همین علت برای استفاده در تمامی فضاها مناسب بوده و در حداقل فضا، می توان از آن استفاده کرد. به دلیل داشتن رنگ ملایم، از این محصول می توانید در دفتر کار خود استفاده نمایید. این هپی چیر شباهت زیادی به کاناپه های راحتی داشته و در فضاهای رسمی، همچون محل کار قابل استفاده است. ارتفاع این هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر بوده و به همین علت، به راحتی می توانید بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه به زانوهای شما فشاری وارد شود. این هپی چیر را می توانید به راحتی با دکوراسیون منزل هماهنگ کرده و از آن در اوقات فراغت و مطالعه، کار با کامپیوتر و لپ تاپ و یا تماشای تلوزیون استفاده نمایید. این هپی چیر به شما این امکان را می دهد تا به راحتی ساعت های طولانی را بنشینید بدون اینکه کمر شما اذیت شده و یا دچار آسیب شود. در زمان نشستن بر روی این محصول، کف پاها کاملا بر روی زمین قرار می گیرد و پاها آویزان نشده و به زانو فشاری وارد نمی شود. 


تغییر در دکوراسیون 

در صورت تغییر دکوراسیون نگران نباشید. شما نیازی به خرید هپی چیر جدید نخواهید داشت. رویه این محصول قابل تعویض بوده و شما می توانید مطابق با دکوراسیون جدید، رنگی را که مد نظرتان است خریداری کرده و با پوشش قبلی تعویض نمایید. با این کار، یک هپی چیر جدید با رنگی جدید خواهید داشت. 


راهنمای خرید

به دلیل وجود تنوع بسیار زیاد هپی چیر در سایت مبل شنی آرامش، اغلب انتخاب محصول مورد نظر دشوار به نظر می رسد. برای این منظور می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس گرفته و از مشاوره خرید بهره مند شوید. هم چنین هپی چیر اورجینال کم جا را می توانید با قیمتی ارزان از این سایت خریداری نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...