​هپی چیر اورجینال راحتی

کد 73007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,393,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اورجینال راحتی با طراحی ساده اما نرم و راحت برای استفاده دو منظوره افراد ساخته شده است که هم می توانند به حالت نشسته بر روی آن قرار بگیرند و هم درازکش به استراحت بپردازند. این مبل شنی به شکل استوانه می باشد و با داشتن چنین ساختاری می تواند حس یک خواب راحت را ایجاد کند و از خستگی افراد در روزهای پر مشغله کم نماید. این محصول مانند یک بالش استوانه ای بزرگ می ماند که دوخت های کمی داشته و بیش تر پارچه ی تیکه دارد. این نوع طراحی برای زمانی مناسب است که نیازمند تعویض بدنه مبل شنی هستید و می خواهید آن را با بدنه جدید و رنگ دلخواه دیگر عوض کنید. در این زمان هم پارچه کمتری نیاز است و هم در زمان کم تولید کننده محترم می تواند محصول شما را آماده نماید. دوخت ها فقط محدود به بخش های بالا و پایین محصول شده و به صورت محکم و تضمینی برای استفاده طولانی مدت دوخته شده اند و می تواند در برابر فشار و ضربه افراد به همان شکل روز اول بماند. بدنه فابریک این محصول نیز از جنس مخمل است اما می توان در زمان نیاز به تعویض جنس بدنه را نیز تغییر داد و از کیفیت های دیگر استفاده نمود و طیف وسیعی از رنگ ها را نیز در نظر داشت. برای خرید این هپی چیر اورجینال راحتی برای اتاق خواب و یا داخل اتاق نشیمن می توان به نمایندگی مبل شنی آرامش مراجعه کرده و از طریق سفارش آنلاین محصول را خریداری کرد.

طول 180 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
جنس رویه پارچه
جنس بخش کناری مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
قابل شست و شو
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر اورجینال راحتی

کارخانه مبل شنی آرامش، به عنوان برترین تولید کننده مبل شنی و هپی چیر در ایران، سعی دارد تا فضایی را فراهم کند تا خریداران گرامی بتوانند محصولات تولید شده در این شرکت را با قیمتی ارزان و به طور مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایند. تمامی تولیدات این شرکت بزرگ در سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش قابل خریداری است و در این سایت محصولات شرکت مبل شنی آرامش با تنوعی بسیار بالا موجود هستند. برای خرید محصول مورد نظر خود کافی است با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش، هپی چیر مورد علاقه خود را جست و جو کرده و خرید نمایید. هپی چیر اورجینال راحتی، محصولی با طراحی خاص و سبک فانتزی می باشد که در ادامه به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت. 


سبک خاص طراحی 

این هپی چیر به صورت جالبی ساخته شده است. فرم کلی آن به صورت یک استوانه طوسی رنگ است که از سمت پهنا بر روی زمین قرار می گیرد. شما با نشستن بر روی این استوانه جذاب باعث می شوید در قسمت میانی این محصول، نشیمنگاهی کاملا راحت تشکیل شود. در پشت این نشیمنگاه نیز یک تکیه گاه مناسب تشکیل خواهد شد به گونه ای که گودی کمر را پوشش داده و زمینه یک استراحت عالی را برای شما فراهم می کند. این سبک خاص از طراحی هپی چیر، مورد علاقه بسیاری از افراد واقع شده و در هر نوع فضایی قابل استفاده است. به همین جهت این هپی چیر توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. 


ابعادی بزرگ و کاربردی 

این محصول به دلیل دارا بودن طول 180 سانتی متری همانند یک کاناپه بزرگ عمل کرده و می توان از آن به صورت دو نفره استفاده کرد. دو نفر هم زمان به صورت نشسته می توانند بر روی این هپی چیر بنشینند و از استفاده از محصولی راحت و عالی لذت ببرند. این هپی چیر دارای عرض 95 سانتی متر و ارتفاع 85 سانتی متر است. فرد به راحتی و به تنهایی می تواند بر روی این محصول دراز کشیده و به خواب برود. به همین دلیل اغلب افراد از استفاده از این محصول لذت برده و خرید این هپی چیر تک نفره کاربری را به خرید کاناپه های دو نفره ترجیح می دهند. این محصول برای استفاده در مقابل تلوزیون ایده آل می باشد و برای استفاده در زمان بازی های کامپیوتری دو نفره عالی است. این هپی چیر را می توانید به راحتی در فضای باز و در مقابل آفتاب نیز مورد استفاده قرار دهید و ضمن استفاده از نشیمنگاهی مناسب و راحت، از گرمای آفتاب نیز لذت ببرید. کیفیت بالای این هپی چیر، امکان استفاده در فضاهای باز را به شما می دهد. وزن بسته بندی این هپی چیر معادل 7 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با ابعاد بزرگ آن، وزن ناچیزی به شمار می رود. به همین علت شما می توانید به راحتی این محصول را جابه جا کرده و حمل نمایید. هم چنین به راحتی میتوانید در زمان استفاده در فضاهای گوناگون این محصول را انتقال دهید. برای مثال می توان در زمان مطالعه هپی چیر را به اتاق مطالعه برد و در زمان تماشای تلوزیون، این محصول را به مقابل تلوزیون انتقال داد. 


حفظ کیفیت رویه و بدنه 

در کارخانه مبل شنی آرامش، همواره سعی شده تا محصولاتی با کیفیت بالا و مرغوب ترین مواد تولید شود تا در نهایت شاهد رضایت تمامی مشتریان عزیز باشیم. محصولات تولید شده توسط این شرکت بزرگ، دارای بالاترین درجه کیفی بوده و قابل رقابت با محصولات خارجی می باشند. این محصول نیز همانند دیگر تولیدات این شرکت، از رویه ای بسیار مقاوم و با استحکام برخوردار است. برای حفظ کیفیت این رویه باید از کشیدن هپی چیر بر روی زمین در هنگام جابه جایی خودداری کنید زیرا ممکن است در اثر برخورد با اشیای تیز و یا لبه های دیوار، هپی چیر دچار ساییدگی شود. هم چنین از ریختن مایعات بر روی بدنه محصول جلوگیری کنید. با برخورد مایعات، مواد داخلی هپی چیر کیفیت خود را از دست داده و به هم می چسبند. در نتیجه از انعطاف هپی چیر کاسته می شود. 


روش خرید

هپی چیر اورجینال راحتی را با قیمتی ارزان می توانید از طریق وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، با قیمتی ارزان خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...