​هپی چیر اورجینال بزرگ

کد 63006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,121,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اورجینال بزرگ در طراحی ساده و خاص تمامی نیاز های افراد را برای یک استراحت عصرگاهی برطرف می کند و آن ها را بی نیاز از هر محصول دیگری می سازد. اغلب مبل های شنی با ساختار گرد می باشند اما این محصول برخلاف بقیه دارای ساختاری استوانه ای است و می توان آن را به عنوان یک تشک راحتی و نرم استفاده نمود. این ساختار خاص و منحصر به فرد می تواند برای انجام نرمش های مختلف نیز مفید باشد و بتوان از آن در ورزش ها بهره برد. در خصوص دوخت بدنه آن نیز باید گفت که این محصول از برترین نوع دوخت با بدنه ای فابریک تهیه شده است که از مرغوب ترین پارچه است و می توان در طول سال های زیاد و به صورت روزمره از آن استفاده نمود. همچنین این بدنه در برابر انواع فشار و ضربه مقاومت بالا داشته و می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند. این مبل شنی در واقع به شکل بالش های بزرگ قدیمی می باشد که به شکل استوانه بودند و مورد پسند افراد قرار می گرفتند پارچه بدنه به شکل یک مستطیل بزرگ و دو عدد دایره هم اندازه برش خورده است که با دوختی خاص لوله شده و در دو سر آن پارچه های گرد برش خورده قرار می گیرد و این شکل خاص و زیبا را پدید می آورد. برای خرید این محصول شما می توانید اطمینان کامل را در خصوص کیفیت و کارایی آن داشته باشید زیرا دارای دو سال ضمانت می باشد که برای استفاده و طول عمر به افراد تضمین می دهد و می توان با خیال آسوده برای مدتی طولانی از آن بهره مند شد. برای انتخاب و خریداری هپی چیر اورجینال بزرگ بهکارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع90 سانتی متر
جنس رویه مخمل
جنس بخش کناری مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت ( فوم )
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل2 نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 مقاومت بالا در برابر ساییدگی
اقلام همراه-

 

هپی چیر اورجینال بزرگ

از بهترین نوع هپی چیرها، می توان به نوع چند کاربرده آن اشاره کرد. این نوع از هپی چیر قابلیت استفاده زیادی داشته و به همین علت خرید آن مقرون به صرفه است. استفاده از هپی چیرهای راحتی برای اغلب افراد، لذت بخش بوده و به همین علت هر فردی با یکبار استفاده از این محصولات، به خرید هپی چیر و استفاده دائمی از آن ترغیب خواهد شد. هپی چیر اورجینال بزرگ یک هپی چیر راحتی با طراحی انحصاری می باشد که در ادامه این مطلب به معرفی سایر مشخصات آن خواهیم پرداخت. 


طراحی جالب استوانه ای 

این هپی چیر به صورت بسیار جالب لوله ای شکل طراحی شده است. یک استوانه بزرگ که از پهلو بر روی زمین قرار دارد و در عمل همانند یک کاناپه راحتی بزرگ می باشد. با نشستن فرد بر روی این هپی چیر، نشیمنگاه این محصول تشکیل شده و در پشت نشیمنگاه نیز یک تکیه گاه مناسب تشکیل می شود. به گونه ای که به راحتی می توانید ساعت های طولانی بر روی این هپی چیر بنشینید. هم چنین ارتفاع این محصول به صورتی طراحی شده است که در زمان نشستن، کف پاها کاملا بر روی زمین قرار گرفته و به دلیل جلوگیری از آویزان شدن پاها، هیچ فشاری به زانوها وارد نمی شود. به دلیل دارا بودن ارتفاع مناسب، در زمان نشستن و برخاستن مکرر، فشار زیادی به زانوها و کمر وارد نمی شود و به راحتی می توانید به صورت مداوم از این هپی چیر استفاده نمایید. 


قابلیت های استفاده 

این محصول به دلیل دارا بودن طول زیاد (برابر با 130 سانتی متر) قابلیت استفاده دو نفر با جثه کوچک تر به صورت هم زمان را دارا است. به همین علت برای بازی های کامپیوتری نوجوانان بسیار مناسب بوده و در زمان بازی، به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند تا خسته نشده و کمر و گردن آن ها دچار آسیب نشود. به دلیل بزرگ بودن ابعاد این هپی چیر، برای استفاده در زمان استراحت نیز مناسب می باشد و می توانید به راحتی بر روی آن دراز کشیده و به خواب بروید. از دیگر کاربرهای این محصول استفاده در زمان مطالعه است. هم چنین در هنگام کار با گوشی موبایل و یا لپ تاپ نیز می توانید با نشستن بر روی این محصول جذاب، خستگی خود را به حداقل برسانید. به دلیل طراحی خاص این محصول، قابلیت استفاده در اتاق خواب را دارد و با سبک دکوراسیون فانتزی به خوبی هماهنگ می شود. 


بدنه ای منعطف

این محصول از بدنه ای با انعطاف بسیار زیاد تشکیل شده است. دلیل انعطاف فوق العاده این هپی چیر، استفاده از مواد داخلی مرغوب و با کیفیت می باشد. این محصول از مواد داخلی به نام فیبر (یونولیت خرد شده) پر شده است و به همین علت وزن بسیار پایینی داشته و به سادگی قابل حمل می باشد. از دیگر مزایای استفاده از این مواد داخلی انعطاف بی نظیر محصول است. فیبر یا همان یونولیت خرد شده، محصولاتی دایره ای شکل و بسیار ریز هستند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین دلیل محصول انعطاف زیادی دارد و با نشستن فرد بر روی هپی چیر، به خوبی به فرم ایده آل برای بدن فرد می رسد. هم چنین در صورت تمایل و استفاده شخص دیگری از این محصول، می توان هپی چیر را تکان داد تا به حالت اولیه بازگشته و فرم جدیدی بگیرد. این نوع بدنه استحکام بالایی در برابر فشار دارد و با استفاده طولانی مدت و تحت فشار زیاد، دچار آسیب نخواهد شد. برای داشتن طول عمر بالا، باید از ریختن مایعات بر روی بدنه هپی چیر خودداری کنید. زیرا با برخورد مایعات با بدنه، مواد داخلی به هم می چسبند و دیگر کیفیت سابق را نخواهند داشت. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی مبل شنی را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید. با این کار محصول به همان کیفیت اولیه بازمی گردد. 


راهنمای خرید

هپی چیر اورجینال بزرگ را می توانید با قیمتی ارزان از تنها مرکز فروش محصولات کارخانه مبل شنی آرامش تهیه نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...