هپی چیر اصل گرد با روکش برزنتی

کد 31001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,795,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اصل گرد با روکش برزنتی محصولی خاص و جذاب می باشد که در طراحی ساده قرار دارد و بدنه ای منحصر به فرد داشته و می تواند برای افراد مختلف قابل استفاده باشد. این مبل شنی در واقع هم مورد استفاده بزرگسال قرار می گیرد و هم برای کودکان انتخاب می شود و می توان آن را در گوشه ای از منزل قرار داد و در زمان نیاز به هر محلی هدایت نمود. جنس بدنه این محصول از برزنت است و دارای براقیت ظاهری می باشد و سطحی صاف دارد. این نوع برزنت از برترین نوع موجود در بازار است و با درجه کیفی بسیار بالا در دسترس افراد قرار می گیرد و می توان رنگ آن را براساس سلیقه خود انتخاب نمود. در زمان مصرف تصور می شود که بدنه با وجود جنس خود باعث تعریق افراد شود و آن ها را در شرایط نامطلوبی قرار دهد اما می توان گفت که این بدنه می تواند از تعریق جلوگیری کند و در تمامی مدتی که افراد از آن استفاده می کنند حالت خوبی را برای آن ها فراهم سازد تا در صورت استفاده طولانی مدت دچار ناراحتی و خستگی نشوند. این جلوگیری از تعریق به وسیله طراحی مبل شنی ایجاد می گردد که در درون آن مواد داخلی با فاصله از هم می باشند و اجسام سبک و ریزی را شامل می شوند که در بین این فضای خالی هوا در حال گردش است و باعث جلوگیری از گرم شدن بدنه می شود. به همین منظور می توان گفت این هپی چیر از جمله مرغوب ترین و بهترین محصولات طبی می باشد که در تمامی فصول سال قادر به ارائه خدمات برای افراد است. هپی چیر اصل گرد با روکش برزنتی را از فروشگاه بزرگ مبل شنی آرامش خریداری کنید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهبرزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر اصل گرد با روکش برزنتی 

با وجود تنوع بسیار زیاد در زمینه تولید هپی چیر، همواره هپی چیرهای گرد با طراحی های ساده در صدر فروش این محصولات قرار دارند. از دلایل محبوبیت بالای این نوع هپی چیرها می توان به طراحی فانتزی و راحتی فوق العاده آن ها اشاره کرد. این محصولات با دارا بودن ساختمانی طبی و نرم، در گروه هپی چیرهای راحتی قرار دارند و برای نشستن های طولانی مدت ایده آل می باشند. هپی چیر اصل گرد با روکش برزنتی نمونه ای زیبا و خاص از هپی چیرهای گرد می باشد که در ادامه این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت. 


هپی چیر مناسب برای فضاهای کوچک

با توجه به گسترش زندگی آپارتمانی و محدود بودن فضای زندگی، استفاده از وسایلی که به ما این امکان را بدهد تا بتوانیم از فضاهای کوچک بهره ببریم، رواج پیدا کرده است. محصولاتی که قابلیت استفاده در فضاهای محدود را دارند از محبوبیت بالایی در میان خریداران بهره مند می باشند. هپی چیر گرد به گونه ای طراحی شده است که قابلیت استفاده در فضاهای کوچک را به شما می دهد. این محصول خاص دارای طول و عرض 85 سانتی متری بوده که به خوبی در هر محیطی جای می گیرد. هم چنین این محصول برای استفاده یک نفر بزرگسال طراحی شده است. 


قابلیت استفاده در سفر

این محصول با ابعاد مناسبی که دارد به راحتی در خودرو جای می گیرد و می توانید در مسافرت ها آن را به همراه خود برده و در هر فضایی که مایل بودید از آن استفاده نمایید. به دلیل دارا بودن روکش مقاوم و محکم، می توانید از این هپی چیر در هر فضایی استفاده کنید. در گردش ها، در جنگل، در مسافرت ها، در چادر و ... می توانید این هپی چیر را قرار داده و با نشستن بر روی این محصول نرم و راحت، از مسافرت و گردش خود لذت ببرید. 


دیگر موارد استفاده 

با توجه به ابعاد مناسب این محصول را می توانید در فضاهای کوچک استفاده کنید. شما به راحتی می توانید این هپی چیر را در اتاق خواب خود قرار دهید و در هنگام خواندن درس، مطالعه، در هنگام کار با لپ تاپ و ... و سایر فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند از آن استفاده نمایید. هم چنین به دلیل دارا بودن وزن کم، در هنگام تماشای تلوزیون و بازی های کامپیوتری می توانید این هپی چیر را به سادگی از روی زمین بلند کرده و به مقابل تلوزیون انتقال دهید. این محصول مناسب برای استفاده تمامی گروه های سنی می باشد و حتی می توانید آن را در اختیار کودکان قرار دهید. 


طراحی خاص و طبی

هپی چیر گرد با دارا بودن تکیه گاهی نرم و راحت و هم چنین ابعادی استاندارد، در دسته محصولات طبی قرار می گیرد. این محصول خاص دارای نشیمنگاهی بزرگ و جادار می باشد که این امکان را به فرد می دهد تا با هر جثه ای بتواند از آن استفاده نماید. ارتفاع این محصول تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر است و به همین دلیل فرد به راحتی می تواند بر روی این هپی چیر نشسته و برخیزد بدون اینکه به زانوها و کمر فشاری وارد شود. این محصول از ارتفاعی 95 سانتی متری برخوردار می باشد و با دارا بودن تکیه گاهی مناسب، تمامی سطح کمر و شانه ها را پوشش می دهد. به همین جهت با نشستن بر روی آن به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد. سطح داخلی این هپی چیر، فوق العاده نرم و راحت است به طوری که با نشستن بر روی آن، به خوبی فرم ایده آل شما را گرفته و تمامی گودی کمر را دربر می گیرد. هم چنین رویه استفاده شده در تولید این محصول، نرم و لطیف بوده و ضدحساسیت و ضدتعریق می باشد و برای تمامی افراد مناسب است. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر اصل گرد با روکش برزنتی وارد سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش شده و سفارش خود را ثبت نمایید. در اسرع وقت این محصول را درب منزل دریافت خواهید کرد. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...