هپی چیر اصل پشتی دار

کد 32013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اصل پشتی دار یکی دیگر از محصولاتی است که امروزه استفاده از آن در بین تمامی افراد رایج بوده و تمایل آن ها به خرید و استفاده را بیش تر می کند. این مبل شنی دارای بدنه ای منعطف است و می توان بر اساس سلیقه خود نشیمن آن را تعیین کرد. اما برای نمونه بخشی از وسط محصول را جزو نشیمن آن در نظر گرفته اند که گودی و فرورفتگی بیش تری پیدا کرده است تا افراد به راحتی بر روی محصول قرار بگیرند و راحت تر استراحت کنند. این مبل شنی زیبایی ظاهری نیز دارد به طوری که با وجود جنس تشکیل دهنده بدنه که از پلاستیک فشرده پی وی سی است دارای براقیت می باشد و می تواند زیبایی بیش تر آن را تقویت کند. به همین جهت است که افراد برای دکور خانه نیز از این محصول استفاده می نمایند و می توانند براساس این دکور رنگ بدنه آن را نیز تعیین کرد و بهترین مورد را انتخاب نمود. مبل شنی منعطف و نرم می باشد اما در صورت استفاده مداوم و طولانی مدت این نرمی و لطافت کاسته شده و ممکن است کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. به همین جهت در داخل فروشگاه ها محتویات درونی محصول به صورت جداگانه به فروش می رسد به همین جهت می توان آن را خرید. در این زمان می توان محصول را تخلیه کرد و بدنه را به صورت خالی در داخل ماشین لباسشویی شستشو داد. به همین جهت در هر زمان می توان همیشه محصولی تمیز و پاکیزه داشت و از آن بهره مند شد. محتویات درونی را نیز در زمان لزوم می توان جدید نمود و مبل شنی را مجدد نو نمود. برای خرید هپی چیر اصل پشتی دار به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه پی وی سی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -


هپی چیر اصلی پشتی دار

در تولید انواع مختلف هپی چیر در کارخانه مبل شنی آرامش، همواره سعی بر این بوده است تا محصولی که به دست شما مشتریان عزیز می رسد، دارای بالاترین درجه کیفی بوده و رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم سازد. در این مرکز انواع مختلفی از هپی چیر به تولید می رسد که دارای کیفیت عالی و دارای استانداردهای روز دنیا می باشد. هپی چیر اصلی پشتی دار یکی از این محصولات است که با طراحی ویژه ای که دارد و با رنگ آمیزی زیبا به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان برسد. در ادامه به نقد و بررسی این محصول جذاب می پردازیم.


نوآوری در طراحی ساختمان 

این هپی چیر از طراحی جالبی برخوردار می باشد. در طراحی و تولید این محصول سعی شده است تا جذابیت و کارایی هر دو لحاظ شوند. این محصول دارای سطح دایره ای شکل می باشد. با ارتفاعی استاندارد از سطح زمین در قسمت میانی این هپی چیر یک فرورفتگی وجود دارد که نشیمنگاه هپی چیر می باشد. به صورت یک تکه و در امتداد این هپی چیر تکیه گاهی بسیار عالی و راحت موجود است. این تکیه گاه به صورت منحنی می باشد و در قسمت بالای آن یک دسته برای حمل موجود است. دوخت های رویه پشتی صندلی به صورت عمودی می باشد و در قسمت پایینی آن دوخت ها به صورت افقی هستند. رویه این صندلی به رنگ زیبای نارنجی می باشد که جذابیت بیش تری به طراحی آن بخشیده است. 


ساختمان استاندارد و طبی

این محصول دارای ابعادی به مشخصات طول و عرض 100 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر می باشد. این محصول با دارا بودن ابعادی استاندارد، امکان استفاده تمامی افراد با هر جثه ای را فراهم کرده است. ارتفاع این هپی چیر از سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه معادل 50 سانتی متر بوده که به راحتی می توانید بر روی این محصول نشسته و برخیزید. در صورت نشستن و برخاستن زیاد، فشاری به زانوهای شما وارد نمی شود. هم چنین در هنگام نشستن، کف پاها کاملا بر روی زمین قرار می گیرد و به این ترتیب فشاری به زانو وارد نمی شود. با تکیه دادن به تکیه گاه عالی و مناسب این هپی چیر، کمر و شانه های شما در وضعیتی ایده آل قرار گرفته و گودی کمر پر می شود. به همین جهت این هپی چیر کاملا طبی بوده و امکان استفاده طولانی مدت را بدون ذره ای خستگی به شما می دهد. 


پارچه مورد استفاده در هپی چیر 

این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه بسیار مقاومی می باشد. این رویه بسیار راحت و نرم است و ضد حساسیت می باشد. به این صورت که افرادی که دارای پوست های حساسی می باشد به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. هم چنین این رویه ضد تعریق نیز می باشد. رویه محصول در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم است و با استفاده مکرر دچار افت کیفیت نمی شود. این رویه برای استفاده در هر فضایی و هر شرایط آب و هوایی مناسب بوده و می توانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید. رویه محصول توسط نخ هایی بسیار مقاوم و محکم دوخته شده است و دارای دوخت های ظریفی می باشد. این رویه را می توانید در صورت نیاز، مورد شستشو قرار دهید. با شستشو، رویه هپی چیر تغییر رنگ نداده و از کیفیت آن کاسته نمی شود. در صورت تمایل می توانید رویه را توسط زیپی که در پشت هپی چیر تعبیه شده است، باز کرده و تعویض نمایید. 


نحوه استفاده 

برای استفاده از این هپی چیر نیازی به راه اندازی خاصی ندارید. این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد. فقط کافی است هپی چیر را از بسته بندی خارج کرده و در محیط مورد نظر قرار دهید. به دلیل داشتن انعطاف فوق العاده، با نشستن بر روی این هپی چیر، محصول فرم بدن شما را گرفته و به حالت مطلوب شما می رسد. 


راهنمای خرید

هپی چیر اصل پشتی دار را می توانید با قیمتی ارزان و کیفیت بسیار بالا، از نمایندگی فروش اینترنتی محصولات کارخانه مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...