​هپی چیر اصل با بالش

کد 33005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,565,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اصل با بالش با داشتن بدنه ای خاص یکی از محصولات مرغوب و طبی شرکت مبل شنی آرامش به حساب می آید که با طراحی مدرن باعث به وجود آمدن زیبایی زیادی در سبک تولید مبل های شنی شده است. بر روی قسمت بدنه این محصول جدید دوخت ها به شکل افقی و محکم می باشند و ساختار موج مانندی را ایجاد کرده اند و که در زمان استفاده افراد این امکان را به آن ها می دهد تا راحتی بسیار زیادی را حس کنند. یکی از برترین مزیت های این مبل شنی نسبت به سایر آن ها داشتن یک عدد بالش به همراه آن می باشد و با وجود آن دیگر نیازی به استفاده از بالش های جداگانه نیست. این بالش جنسی مشابه با بدنه محصول داشته و از نوع مخمل می باشند که فاقد پرزدهی است و در گذر زمان دچار رنگ پریدگی نمی شود. این مبل شنی خاص را می توان هم در زمان نشستن استفاده نمود زیرا دارای یک پشته کوتاه نیز می باشد و هم می توان به حالت درازکش بر روی آن قرار گرفت.علت آن است که به صورت درازا ابعاد کشیده ای داشته و می توان به راحتی روی آن به خوابی کوتاه مشغول شد. این وسیله طبی و پرکاربرد را می توان به راحتی به مکان های مختلف جابه جا کرد این امر به دلیل وجود وزن ناچیز آن می باشد که یک فرد بدون کمک نیز می تواند آن را جابه جا کند. برای انتخاب و خرید و استفاده از گارانتی معتبر هپی چیر اصل با بالش به فروشگاه بزرگ مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر اصل با بالش

در طراحی خانه های امروزی، وجود فضاهای دنج و راحت، نقش مهمی را ایفا می کنند. شما با اختصاص دادن فضایی کوچک در منزل، به این گونه طراحی، می توانید محیطی داشته باشید تا در زمان خستگی از مشغله های روزانه، از خستگی خود بکاهید و اندکی آرامش بگیرید. برای داشتن این محیط راحت کافی است یک هپی چیر راحتی تهیه کنید. با قرار دادن این هپی چیر در فضایی دنج، می توانید این فضا را در محیط زندگی خود بسازید. هپی چیر اصل با بالش یک محصول عالی برای استفاده در این گونه فضاها می باشد که با راحتی فوق العاده و طراحی جذاب، محیطی آرام و راحت را برای شما فراهم می کند. در ادامه سعی داریم تمامی مشخصات این محصول خاص را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


طراحی خاص و جالب

این محصول بر خلاف دیگر انواع هپی چیر به صورت گرد و با رویه ای دقیقا به اندازه قسمت داخلی می باشد. این هپی چیر به طرز جالبی به صورت تکه تکه و فوق العاده نرم طراحی شده است که با دیدن آن به نشستن بر روی این محصول ترغیب می شوید. این محصول دارای زاویه نبوده و حالت یک کاناپه راحتی را دارد. نشیمنگاه این هپی چیر در ارتفاع مناسبی از سطح زمین واقع شده است و به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید. این محصول دارای دسته های بزرگ و پهنی است که در هنگام استراحت حتی می توانید سر خود را بر روی این دسته ها قرار داده و به استراحت بپردازید. با نشستن بر روی این هپی چیر، دست ها در موقعیت مناسبی از بدن قرار می گیرند و آویزان نمی شوند. به همین علت، کتف اذیت نشده و دچار درد نمی شود. پشتی این محصول نیز به صورت نیم دایره است و به خوبی تمامی پشت و کمر را دربر می گیرد. هم چنین قسمت شانه ها و کتف را نیز در هنگام نشستن پوشش می دهد. در هنگام نشستن می توانید سر و گردن خود را نیز به این پشتی تکیه دهید و حتی به خواب بروید. 


دارا بودن بالش 

در کنار این هپی چیر یک بالش بسیار نرم و راحت وجود دارد. به همین علت در زمان استفاده می توانید آن را در پشت خود قرار دهید تا با پوشش دادن گودی کمر، در زمان استراحت طولانی اذیت نشوید. هم چنین می توانید در زمان خوابیدن نیز از این بالش راحت استفاده کنید. این بالش دارای ابعاد بسیار مناسبی است که استفاده از آن را ساده می کند. از دیگر موارد استفاده این بالش، استفاده از آن در زمان بازی های کامپیوتری و قرار دادن آن در زیر دست می باشد. این بالش از خم شدن و افتادگی شما در زمان بازی جلوگیری می کند. 


استفاده از هپی چیر 

این محصول به دلیل دارا بودن رنگ طوسی روشن، امکان استفاده در هر سبک دکوراسیونی را به شما می دهد. این رنگ به خوبی با تمامی انواع دکوراسیون هماهنگ می شود و هم چنین می توان از آن در فضاهای رسمی نیز استفاده نمود. برای استفاده از این محصول نیازی به تجهیزات خاصی ندارید. فقط کافی است پس از انتخاب محیط مناسبی برای قرار دادن این هپی چیر، محصول را از بسته بندی خارج کنید و در آن فضا قرار دهید. این هپی چیر برای استفاده در زمان مطالعه و استفاده از لپ تاپ نیز بسیار مناسب است. زیرا با نشستن طولانی مدت بدن را دچار خستگی و آسیب نمی کند. این هپی چیر فوق العاده نرم و راحت می باشد و برای تمامی فضاها مناسب است. 


پارامتر های ظاهری

این محصول دارای طول 100 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر است. ارتفاع این هپی چیر نیز برابر با 110 سانتی متر می باشد. این محصول با این ابعاد برای هر جثه ای مناسب بوده و امکان استفاده را به تمامی افراد می دهد. هم چنین این هپی چیر دارای ضمانت دو ساله می باشد که مهر تأییدی بر کیفیت بالای آن است. 


راهنمای خرید

برای خرید هپی چیر اصل با بالش می توانید با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...