هپی چیر شنی زرد

کد 32175

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,998,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر زرد یکی دیگر از زیباترین محصولات تولید شده برای رده سنی بزرگسال بوده که با ساختاری استاندارد در سال جدید میلادی توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساختی با نشمینگاهی مستطیل شکل داشته و تکیه گاه مثلثی ان به صورت سرخود تعبیه شده و تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. با توجه به ساختاری طبی و استاندارد بدنه این محصول شما می توانید در زمان استراحت های طولانی و یا مطالعه و... از این کالای زیبا استفاده کنید. رنگ بدنه محصول زرد بوده که طرفداران فراوانی دارد. البته قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط شخص مهیا شده تا رفاه حال مصرف کنندگان فراهم شود. این محصول را با روکش بدنه از جنس چرم مصنوعی تولید می کنند. این نوع روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. مواد داخلی یونولیتی محصول نیز وزن کم با توانایی تحمل وزن بسیار بالا هستند که به راحتی تعویض می شوند. اگر قصد خرید این محصول را دارید فرصت را از دست نداده و به نمایندگی مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل هپی چیر شنی زرد

مبل هپی چیر شنی زرد بدنه ای جادار دارد که می تواند افراد را به راحتی بر روی خود قرار دهد و سبب لذت استفاده کنندگان شود. این مبل شنی قادر به مهیا کردن تمامی نیاز های افراد است و آن ها را برطرف می کند. از این رو کاربرد زیادی دارد و محبوبیت بسیار زیادی در مقایسه با سایر محصولات طبی دارد. این گزینه دلخواه شامل اجزای حرفه ای است که سبب تشکیل مبل هپی چیر شده است. اجزایی مانند تکیه گاه و نشیمن که دارای استحکام لازم نیز می باشند این هپی چیر خاص را به وجود آورده است و می تواند بهترین و بالاترین میزان آرامش و راحتی را برای استفاده کنندگان مهیا سازد. با این وجود است که رضایت در زمان استفاده از محصول برقرار است و آن را می توان برای به کار گیری در موقعیت های مختلف به کار برد. محصول مورد نظر زیبایی ظاهری نیز دارد و جذابیت آن نتیجه پر فروش بودن آن نیز می شود. با این وجود است که علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید چنین محصولی اقدام کنند و از داشتن آن لذت ببرند. مواد اولیه ای که تشکیل این هپی چیر را داده اند نیز در نهایت کیفیت می باشند و می تواند سبب طول عمر بالای محصول شود. از این رو مخاطبانی که نیاز به داشتن مبل راحتی هستند می توانند هپی چیر مد نظر را با خصوصیات گفته شده خریداری کنند. برخی دیگر از خصوصیات این محصول در ادامه ذکر شده است که در صورت تمایل آن را مطالعه کنید.


بزرگ و محکم

یکی از مهم ترین خصوصیت و قابلیت این محصول داشتن بدنه ای بزرگ و جادار می باشد که می تواند افراد را در راحتی بیش از اندازه قرار دهد و سبب رضایت آن ها شود. بزرگ بودن بدنه نشیمن را راحت تر و بهتر می کند و همچنین بخش رویه را نرم و منعطف می سازد. به همین خاطر است که در هر موقعیتی امکان برخورداری از راحتی محصول وجود دارد و می تواند شرایط خوبی را مهیا سازد. بدنه در نهایت راحتی دارای استحکام خوبی نیز می باشد و در واقع بدنه ای محکم را شامل شده است. محکم بودن بدنه سبب می شود تا استفاده کنندگان با خیالی آسوده آن را جایگزین مبل های دیگر کنند و با خیالی آسوده بر روی آن برای مدت زمان طولانی بنشینند. این محصول بزرگ و نرم قادر به مهیا کردن شرایط لازم برای استراحت افراد می باشد و می تواند با استحکام مد نظر تکیه گاهی محکم جهت قرار گیری افراد ایجاد سازد. با این شرایط است که علاقه مندان با رغبت کامل به سراغ خرید این محصول می روند و تمایل دارند که آن را برای استفاده در هر شرایطی خریداری نمایند.


تکیه گاه طبی

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این هپی چیر دارای تیکه گاه استاندارد می باشد و می تواند با این وجود افراد را در شرایط طبی و راحتی قرار دهد. ساختار این قسمت از محصول به گونه ای است که ستون فقرات را تحت پوشش قرار می دهد و تا گردن افراد را می پوشاند. با این وجود به آن تکیه گاه طبی می گویند که برای آرامش و راحتی استفاده کنندگان در نظر گرفته شده است و قادر است که در تمامی شرایط برای استفاده کنندگان کاربرد داشته باشد. چنین تکیه گاهی سبب صاف قرار گرفتن ستون فقرات شده است تا در نهایت بتوان بر روی آن نشسته و به کار و فعالیت خود رسیدگی کرد.


قابلیت تعیین رنگ بدنه

این هپی چیر دارای بدنه ای با تنوع رنگ بالا می باشد که می توان با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کرد. بدنه مد نظر طیف رنگ های مختلف را شامل می شود که در زمان خرید می توان آن را انتخاب کرد و بر اساس سلیقه بدنه را طراحی نمود. با این وجود است که محصول مورد علاقه افراد می باشد و می تواند مطابق با رنگی که مد نظر دارند طراحی و تولید شود.


خرید

کسانی که قصد خرید آسان مبل هپی چیر شنی زرد را دارند می توانند از طریق سایت مبل شنی آرمش  محصول را خریداری کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...