مبل شنی یک نفره مخمل اصل

کد 32041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,980,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره مخمل اصل یکی دیگر زا پرفروش ترین مبل های راختی یونولیتی بوده که با ساختارس حرفه ای و کاملا طبی در کارخانه مبل شنی ارامش تولید می شود. این محصول در گروه مبلمان طبی قرار داشته زیرا ساختار آن به نوعی طراحی شده که می تواند تمامی بخش های بدن شما را در زمان نشستن پوشش بدهد. این مبل شنی از خصوصیت بارز حالت پذیر بودن بدنه و همچنین امکان پرکردن گودی ستون فقرات بدن برخودار بوده که موجب شده تا محصول یک گزینه ایده آل برای استفاده در زمان های مختلف مانند مطالعه و تماشای تلویزیون و..... به شمار رفته و به راحتی در داخل منزل و محل کار شما کارایی داشته باشد. تولیدی مرکزی این محصول را از بهترین نوع روکش بدنه مخمل درجه یک طراحی و تولید کرده است. این نوع روکش بدنه از دوخت مقاوم برخوردار بوده به همین دلیل بوده که تولید کننده در زمان خرید می تواند تضمین دوخت با کیفیت بدنه را در کنار طول عمر بالای محصول به مدت 2 سال در اختیار شما قرار بدهد. ساختار داخلی این محصول از نوع مواد یونولیتی بوده که کاملا منعطف و نرم می باشند. این مواد را به دلیل توان تحمل وزن بالای آن ها انتخاب کرده اند. البته توجه داشته باشید در اثر وارد شدن وزن بالا این مواد یونولیتی با میزانی افت روبرو هستند. به همین دلیل بوده که شما می توانید به سادگی میزان این مواد داخلی را به صورت دستی کم یا زیاد کنید. در زمان خرید یک کاتالوگ از تنوع رنگبندی بدنه این مبل شنی در اختیار شما قرار گرفته که با استفاده از آن می توانید با سلیقه خود یک رنگ متفاوت را برای بدنه سفارش بدهید. برای خرید مبل شنی اصل می توانید به کارخانه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل درجه یک
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای طول عمر بالا

مبل شنی یک نفره مخمل اصل

مبل شنی یک نفره مخمل اصل از جمله پر فروش ترین محصولاتی می باشد که امروزه بیش ترین کاربرد را دارد و در اختیار تمامی افراد می باشد. به همین خاطر برای راحتی بیش تر افراد به کار می رود و می تواند بهترین گزینه محسوب شود. برخی از افراد که تمایل به داشتن راحتی در محیطی در منزل دارند می توانند با توجه به ابعاد مد نظر از این مبل شنی برای راحتی خود استفاده کنند و به آسانی برای بهره برداری های لازم این محصول را مد نظر بگیرند. محیط هایی مانند باغ و ویلا و مانند این ها دارای گنجایش چنین محصولاتی می باشند که در دسترس افراد باشد و برای بهره مندی از راحتی بیش تر و یا بهره مندی از محیطی طبی در هوای آزاد در نظر گرفته می شود. با این وجود قیمت خرید این محصول نسبت به محصولات مشابه نیز کم تر بوده است و به این صورت افراد تمایل به داشتن مبل شنی می باشند. همان طور که افراد به جهت داشتن زیبایی های زیاد این محصول را می پسندند می توانند از بهترین رنگ ها در بدنه آن نیز استفاده کنند و در دکور منزل خود از این مبل شنی استفاده نمایند. به همین دلیل است که راحتی و آسایش در این محصول ایجاد گردیده است و زیبایی ظاهری نیز در کنار این عوامل وجود دارد. برخی از خصوصیات محصول به شرح زیر می باشد.


روکش مرغوب محصول

مبل شنی دارای یک روکش می باشد که بدنه اصلی را شامل شده است و در واقع شکل ظاهری آن را نیز خلق کرده است. از این رو رویه در این محصولات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. چنانچه مخمل یکی از پارچه های مورد علاقه شما برای محصولات طبی می باشد می توانید این مبل شنی را مورد پسند قرار دهید و از وجود آن نهایت بهره برداری را به عمل آورید. در نتیجه با داشتن این محصول افراد به وسیله ای که مورد علاقه خود می باشد دست پیدا می کنند و دارای امکانات لازم می باشند. امکاناتی از جمله نرمی و لطافت بر روی محصول از جمله این موارد است که با توجه به مخمل بودن رویه ایجاد گردیده است. روکش مرغوب محصول از الیافی تشکیل شده است که ضخیم می باشد. در واقع ضخامت رویه به دلیل بافت محکم پارچه مخمل بوده و بدنه را با استحکام بالا در اختیار افراد قرار می دهد. با کیفیت بودن این بخش از محصول در طول عمر آن نیز نقش داشته و سعی در تشکیل محصولی با طول عمر بالا را دارد. بنابراین ضخامت و کیفیت در کنار هم دو اصل اساسی در انتخاب و خرید محصولات این چنینی می باشد که افراد همواره به دنبال محصولی مناسب از این جنس بوده اند.


گودی زیاد در وسط محصول

مبل شنی به شکل گرد طراحی شده است و بدنه ای ساده و گرد دارد بنابراین می تواند به راحتی محصولی ساده با قابلیت شکل پذیری بالا را ایجاد سازد. از این رو اگر به هر شکلی محصول را قرار دهید خواهید دید که بدنه در هر قسمت می تواند نشیمن را مشخص کند اما دوخت محصول این امکان را ایجاد کرده است که یک نشیمن بسیار گود در بخش وسط محصول ایجاد گردد و به این شکل بخشی مشخص را برای علاقه مندان ایجاد سازد. با توجه به این که بدنه گرد و منعطف است مشخص شدن نشیمن به نوع استفاده از آن کمک بالایی می کند و می تواند برای داشتن طول عمر بالا به کار افراد بی آید. مبل شنی فرورفتگی دارد اما به محض بلند شدن از روی آن به حالت اولیه خود بر می گردد.


موارد استفاده از محصول

مهم ترین دلیل استفاده از این مبل شنی این است که به دلیل منعطف بودن برای راحتی و استراحت افراد به کار می آید و سعی در آن دارد که بدن را در حالت آرامش بخشی قرار دهد. اما به طور کلی برخی از افراد به منظور داشتن استراحت در طول روز و یا داشتن محلی راحت برای انجام برخی فعالیت های خود به دنبال این محصول می باشند و آن را خریداری می کنند. در نتیجه موارد استفاده از آن بالا بوده و بر اساس نیاز افراد در نظر گرفته می شود.


خرید محصول

مبل شنی یک نفره مخمل اصل مناسب ترین گزینه برای تمامی سنین می باشد و با رنگبندی بسیار متنوع در سایت مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...