مبل شنی یک نفره طوسی با زیرپایی

کد 43014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,278,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره طوسی با زیرپایی یکی دیگر از محصولات پرطرفدار تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که طراحی استانداردو ساختاری طبی دارد. این محصول با ارگونومی ساخت بدنه ای مربع شکل طراحی شده که تکیه گاهی سرخود و مستطیلی داشته که تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. این محصول دارای یک زیرپایی برای راحتی حال شما در زمان استفاده بوده که امکان استفاده عنوان میز را نیز دارد. رنگ بدنه محصول از نوع طوسی انتخاب شده که رنگی خنثی با امکان هماهنگ شدن با تمامی دکوراسیون های داخلی است. اما برای راحتی شما تولید کننده امکان انتخاب رنگ بدنه توسط خریداران را در نظر می گیرد. بدنه این محصول با پارچه مخمل تولید شده که ضدتعریق بوده و ساختاری نرمی و بادوام دارد. این روکش بدنه قابل شستشو با اب و مواد شوینده است. مواد یونولیتی داخل محصول وزنی کم و ساختاری منعطف با قابلیت تحمل وزنی بالا را دارند. این مواد را می توانید به راحتی مجدد شارژ و یا حتی تعویض کنید. ضمانت نامه معتبر 2 ساله محصول تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 115 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

مبل شنی یک نفره طوسی با زیرپایی

مبل شنی یک نفره طوسی با زیرپایی دارای بدنه ای دو تکه است و می تواند آرامش و راحتی را ایجاد سازد. برای کسب راحتی کامل و رضایت در زمان قرار گیری در محیط های مختلف بهتر است که خرید مبل شنی را انجام داد و آن را با تنوع بالا مورد خریداری قرار داد. این محصول می تواند راحتی را به میان بیاورد و افراد را در شرایط دلخواه قرار دهد. با این وجود است که مبل شنی می تواند رضایت را برای استفاده کنندگان فراهم سازد تا آن ها نیز با داشتن بهترین شرایط در مدت زمان طولانی بدون مشکل بر روی مبل شنی قرار گیرند. محصول مورد نظر از یک بدنه بزرگ تشکیل شده است که می تواند محلی برای قرار دادن بدن باشد. به علاوه دارای یک زیر پایی نیز می باشد که می توان در زیر پا قرار داد و از داشتن آن لذت برد. قرار دادن این قسمت در زیر پای افراد سبب شده است که محصول فرم بدن را به خطر نیندازد و همچنین ستون فقرات را در موقعیت استاندارد و صاف قرار دهد. با این وجود است که می تواند بالاترین میزان آرامش و راحتی را ایجاد سازد تا در نهایت باعث استفاده بیش تر از این محصول می شود. زیر پایی قسمت قابل قبولی در ترکیب این محصول دارد و می تواند سبب افزایش میزان رضایت در افراد شود. از این رو قادر است که محصول را به محصولی حرفه ای و منحصر به فرد تبدیل کند.


امکان قرار گیری به حالت درازکش

مبل شنی به حالت خاصی طراحی و تولید شده است که می تواند افراد را در حالت درازکش در بیاورد. علاوه بر آن افراد این محصول را برای قرار گیری به حالت نشسته در نظر دارند که می تواند موقعیت مطلوبی برای بدن استفاده کنندگان ایجاد سازد. کسانی که به دنبال یک محصول خاص و منحصر به فرد می باشند می توانند این محصول را با ترکیب به روزی در بدنه خریداری کنند و در نهایت مورد استفاده در طی سال های زیاد قرار دهند. مبل شنی بدنه ای بزرگ و جادار دارد که افراد می توانند بر روی آن نشسته و پا ها را بر روی زیر پایی قرار دهند. به این صورت آرامش زیادی ایجاد می شود که می تواند بهترین موقعیت را شامل شود. در این زمان افراد قادر به مشاهده فیلم و مطالعه کتاب خواهند بود که در نهایت رضایت را به دنبال دارد. بدنه محصول می تواند سبب درازکش بودن افراد نیز شود. برای این کار افراد می توانند بر روی این محصول که دارای ساختاری دراز و کشیده می باشد درازبکشند و ستون فقرات خود را صاف نگه دارند. همچنین می توانند زیر پایی را به بدنه اصلی متصل سازند و به این صورت بهترین موقعیت و شرایط را به دست آورند.


محتویات داخل محصول

این مبل شنی از رویه ای با جنس مخمل تشکیل شده است که علاوه بر آرامش و راحتی دارای لطافت کامل برای قرار گیری افراد می باشد. این محصول بی نظیر در داخل خود دارای محتویات داخلی از نوع یونولیت می باشد که به ابعاد کوچک و ریز در آمده است و اغلب به صورت شن می باشد. با این وجود به میزان لازم در داخل بدنه پر شده است و می تواند استحکام خاصی را به وجود آورد. محصول مورد نظر به خاطر تجمع محتویات داخلی که از این نوع است دارای بدنه ای محکم می باشد که می تواند بهترین و خاص ترین موقعیت را داشته باشد و علاقه مندان را نیز در شرایط رضایت بخشی قرار دهد. در نتیجه کسانی که به سمت خرید بهترین مبل شنی جذب می شوند می توانند این محصول را خریداری کنند.


شستشوی محصول

تمیز کردن بدنه با اسپری کردن امکان پذیر نیست و می بایست بدنه را به طور کلی تخلیه کرد و بدنه خالی را در مواد شوینده شستشو داد. این محصول می تواند در ماشین لباسشویی نیز شستشو داده شود و در نتیجه قادر به تمیز ماندن در هر برهه زمانی خواهد بود.


خرید

مبل شنی یک نفره طوسی با زیرپایی برای علاقه مندانی که به محصولات طبی تمایل دارند در کارخانه مبل شنی آرامش تولید و به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...