مبل شنی یک نفره اینتکس اصل

کد 23121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: طول: 120 سانتی متر
  • عرض: عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن: وزن: 8 کیلوگرم
1,063,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره اینتکس اصل از برترین تولیدات این مپانی بر اساس برترین استاندارد های جهانی بوده که با ظاهر متفاوت محصول توانست در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. بدنه محصول از با کیفیت ترین انواع پارچه مخمل تولید شده به دلیل مرغوبیت بالا می توان گفت شاهد از بابت طول عمر محصول دغدغه ای نخواهید داشت. این پارچه در برابر فرسایش و ساییدگی مقاوم باقی مانده و تغییرات شرایط جوی نمی تواند باعث افت کیفیت ان شود. به علاوه دارای ویژگی ضد تعریقی و نرمی بالا و انعطاف پذیری فوق العاده است. بدنه جذاب محصول به صورت کاملا ساده طراحی شده و کرم رنگ می باشد. البته شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه را انتخاب نمایید. مواد داخلی محصول از نوع قیر مصنوعی و یا یونولیت انتخاب شده زیرا این مواد علاوه بر وزن کم و نرمی بالا قابلیت توان تحمل بسیار زیادی را دارند. با مراجعه به فروشگاه اینتکس این محصول را با مناسب ترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.


  • طول: 120 سانتی متر 
  • عرض: 90 سانتی متر
  •  ارتفاع: 90 سانتی متر
  •  وزن: 5 کیلوگرم
  •  تحمل وزن: 180 کیلوگرم 
  • جنس بدنه: مخمل

مبل شنی یک نفره اینتکس اصل

در زمان خرید مبل شنی، اولین نکته ای که توجه خریدار را جلب می کند، ظاهر محصول است. به همین علت داشتن طراحی زیبا و خاص از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در فروش و محبوبیت یک محصول تأثیر زیادی دارد. پس از زیبایی، کیفیت و کارایی محصول مورد بررسی قرار گرفته و به آن توجه می شود. مبل شنی یک نفره اینتکس اصل یکی از محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش می باشد که دارای طراحی خاص و شیک بوده و کیفیتی بی نظیر دارد. در ادامه به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیش تر با این محصول با ما همراه باشید.


مشخصات رویه مبل شنی

این محصول دارای رویه ای از جنس مخملی بوده که کیفیتی بی نظیر دارد و از بهترین و مرغوب ترین نوع مخمل تهیه شده است. رویه این محصول مقاومت زیادی در برابر فشار بالا داشته و در صورت استفاده افرادی با وزن بالا و به مدت طولانی، دچار آسیب نخواهد شد. این رویه تحت فشار زیاد دچار تغییر شکل نشده و به اصطلاح شل نخواهد شد. این رویه قابلیت شستشو داشته و در صورت کثیف شدن به راحتی می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط ماشین لباسشویی و مواد شوینده، بشویید. هم چنین این رویه استحکام زیادی در برابر ضربه دارد و با وارد شدن ضربه و برخورد اشیا، دچار آسیب نمی شود. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و به همین دلیل شما به راحتی می توانید مبل شنی را در فضاهای بیرون از منزل قرار داده و از آن استفاده نمایید. این رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است و برای استفاده افرادی که دارای پوست های حساس هستند، کاملا مناسب می باشد. حتی کودکان نیز به راحتی می توانند از این مبل شنی استفاده کنند بدون اینکه دچار حساسیت پوستی شوند.


آسیب به رویه

رویه این محصول طول عمر بالایی دارد. اما نوع نگه داری شما از این مبل شنی تأثیر زیادی در طول عمر آن خواهد داشت. شما باید از نزدیک کردن اشیای داغ و تیز به بدنه مبل شنی خودداری کرده و مراقب باشید. هم چنین در هنگام جابه جایی برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه مبل شنی لازم است تا از کشیدن مبل شنی بر روی زمین خودداری کرده و محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. در صورت عدم رعایت موارد فوق و وارد شدن آسیب به بدنه مبل شنی، می توانید رویه محصول را توسط زیپی که بر روی بدنه موجود است از مبل شنی جدا کرده و توسط یک خیاط تعمیر کنید. هم چنین می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری کرده و با رویه قبلی تعویض کنید تا محصول به حالت اولیه بازگردد.


مشخصات مواد داخلی

مواد داخلی مورد استفاده در داخل این مبل شنی، از بهترین نوع مواد یونولیتی بوده که دارای کیفیتی بی نظیر هستند. این مواد داخلی وزن کمی داشته و به همین علت این محصول وزنی برابر با 5 کیلوگرم دارد که جابه جایی آن را آسان کرده است. این مواد داخلی انعطاف بالایی دارند و با وارد شدن فشار، به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا خواهند شد. به همین جهت با وارد شدن فشار در اثر نشستن افراد بر روی این مبل شنی، محصول فرم بدن فرد را به خود گرفته و تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش خواهد داد. به همین علت به فضایی ایده آل و اختصاصی برای بدن فرد تبدیل می شود و پس از استفاده نیز با تکان دادن مبل شنی، به حالت اولیه بازمی گردد. یکی دیگر از ویژگی های این مواد داخلی، داشتن استحکام بسیار بالا است. این مواد داخلی دارای مقاومت زیادی در برابر فشار بالا است و در صورت نشستن افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی، این مواد داخلی مقاومت نشان داده و دچار آسیب و تغییر شکل نخواهند شد. مواد داخلی تحت فشار زیاد دچار کاهش حجم و کاهش انعطاف نخواهند شد. به علت استفاده از این مواد داخلی، مبل شنی تحمل وزن بالایی داشته و قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را بدون آسیب تحمل کند.


راهنمای خرید

برای ثبت سفارش خود جهت خرید مبل شنی یک نفره اینتکس اصل با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، سفارش خود را ثبت کرده و در زمانی کوتاه محصول را درب منزل دریافت نمایید.

طول
طول: 120 سانتی متر
عرض
عرض: 90 سانتی متر
ارتفاع
ارتفاع: 90 سانتی متر
وزن
وزن: 8 کیلوگرم
تحمل وزن
تحمل وزن: 180 کیلوگرم
جنس بدنه
جنس بدنه: مخمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...