مبل شنی گرد راحتی یک نفره

کد 12034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی گرد راحتی یک نفره یکی از محصولات زیبا با طراحی بدنه جذاب و متفاوت برای بزرگسالان بوده که به تازگی توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که نشیمنگاه ان دقیقا در مرکز محصول تعبیه می شود. روکش بدنه محصول را از رنگ صورتی تولید می کنند. به همین دلیل محصول توانسته در میان بانوان به محبوبیت بالایی دست یابد. برای ارائه محصولی با طول عمر بسیار بالا روکش بدنه این مبل شنی را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این پارچه ساختاری بادوام و نرم داشته و کاملا ضداب و ضدتعریق است. برای بخش داخلی مبل شنی نیز از یونولیت خرد شده استفاده می شود. این مواد سبک و منعطف بوده و می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. یک زیپ در انتهای محصول تعبیه شده تا بتوانید به راحتی مواد داخلی را تعویض و یا شارژ نمایید. این مبل شنی بسیار سبک بوده تا افراد به سهولت ان را حمل کنند. برای خرید این مبل شنی با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم

مبل شنی گرد راحتی یک نفره

یکی از زیباترین و جذاب ترین محصولات تولید شده در شرکت بزرگ مبل شنی آرامش، مبل شنی گرد راحتی یک نفره می باشد که به واسطه رنگ بدنه خاص، مورد پسند بانوان واقع می شود. این محصول از سبک طراحی گرد برخوردار است و دوخت های خاص موجود بر روی بدنه، آن را به محصولی خاص تبدیل کرده اند. به این ترتیب این مبل شنی یک کادوی مناسب برای خانم ها خواهد بود. ساختمان جالب این محصول هر فردی را به استراحت کردن ترغیب می کند و به دلیل داشتن ساختمانی طبی، هر فردی پس از استفاده به این محصول علاقه مند خواهد شد. 


مشخصات ظاهری مبل شنی 

در زمان خرید مبل های شنی شما باید به مشخصات ظاهری محصول توجه داشته باشید تا بتوانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید محصول مناسب را انتخاب کرده و خریداری نمایید. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و قطر آن معادل 120 سانتی متر می باشد که متناسب با آن باید فضایی نسبتا بزرگ را در اختیار داشت. مبل شنی فاقد دسته است و تمامی ابعاد ذکر شده مربوط به نشیمنگاه می باشد و به همین دلیل نشیمنگاه این محصول جادار و بزرگ بوده و هر فردی بدون توجه به جثه می تواند از آن استفاده نماید. مبل شنی گرد راحتی یکی از زیباترین بدنه ها را در اختیار دارد. دوخت های موجود بر روی بدنه به صورت دو ردیفی انجام شده است و عمودی می باشد. این دوخت ها در قسمت مرکزی محصول به هم می رسند. به علاوه رویه این مبل شنی در قسمت نشیمنگاه به صورت دایره ای مجزا دوخته شده است. این محصول ارتفاعی معادل 85 سانتی متر دارد که بخشی از آن مربوط به فاصله نشیمنگاه از سطح زمین بوده و بخش دیگری آن به تکیه گاه مربوط می شود. تکیه گاه طراحی شده در ساختمان این مبل شنی، کاملا استاندارد می باشد و به خوبی گودی کمر را در زمان استفاده پوشش می دهد. به همین دلیل با استفاده های طولانی مدت و هم چنین نشستن و برخاستن مکرر، بدن شما اذیت نشده و دچار درد در ناحیه کمر نخواهید شد. رنگ بدنه این محصول صورتی می باشد که بیش تر مورد علاقه دختران واقع می شود. 


مشخصات رویه 

برای پوشش رویه این محصول از نوعی پارچه چرم مصنوعی بسیار با کیفیت استفاده شده است. این رویه بسیار نرم و لطیف می باشد و ضد حساسیت است. به این ترتیب با استفاده های مکرر و طولانی مدت، شما دچار حساسیت های پوستی نشده و مشکلی ایجاد نخواهد شد. رویه این محصول بسیار مقاوم است و به سادگی پوسته پوسته نمی شود و با وارد شدن فشار زیاد در اثر استفاده افرادی با وزن بالا، تغییر شکل نداده و حالت خود را از دست نخواهد داد. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و به همین علت شما می توانید از آن به مدت طولانی بدون افت کیفیت استفاده نمایید. در صورت کثیف شدن رویه این محصول می توان با یک دستمال نمدار اقدام به تمیز کردن مبل شنی نمایید. هم چنین در صورت تمایل می توانید این رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و با مواد شوینده، بشویید. 


مشخصات مواد داخلی 

مواد داخلی مورد استفاده در تهیه این محصول از کیفیتی بی نظیر بهره مند هستند. این مواد داخلی از نوع یونولیتی می باشند که سبک بوده و حجم بالایی دارند. به همین علت مبل شنی دارای وزنی برابر با 5 کیلوگرم است که به راحتی می توان آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمود. هم چنین این مبل شنی را می توانید به راحتی حمل کنید و در هر فضایی مورد استفاده قرار دهید. این مواد داخلی انعطاف بالایی دارند به طوری که با نشستن هر فردی، به فرم مناسب برای استفاده آن فرد درآمده و شما خواهید توانست به مدت طولانی بدون خستگی از نشستن و انجام فعالیت بر روی این محصول لذت ببرید. از دیگر ویژگی های بارز این مواد داخلی می توان به داشتن استحکام بسیار زیاد اشاره کرد. این مواد داخلی با استفاده های زیاد و وارد شدن فشار بالا و به مدت طولانی، دچار تغییر شکل نشده، حجم و انعطاف خود را از  دست نخواهند داد. 


روش خرید

مبل شنی گرد راحتی یک نفره را با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامش سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...