مبل شنی کودک یک نفره مخمل

کد 22081

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک یک نفره مخمل یک محصول بادوام و راحت با طراحی بدنه فانتزی و جدید بوده که برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال طراحی و روانه بازار شده است. برای احترام به حقوق مصرف کنندگان و ارائه محصولاتی با دوام بالا روکش بدنه این مبل شنی را از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه دارای ویژگی ها مثبت بالایی بوده که موجب افزایش چشمگیر طول عمر مبل شنی می شود. زیرا کاملا مقاوم و نرم بوده و در برابر وزن بالا و فشار دچار اسیب نمی شود. همچنین ساختار ضدتعریقی داشته که برای کودکان ایجاد حساسیت نخواهد داشت. این نوع روکش بدنه را می توانید با اسودگی خاطر با اب و مواد شوینده شستشو دهید. در بخش پشت محصول یک طراحی با پارچه چرم مصنوعی انتجام شده که به ظاهر مبل شنی طراحی مانند تمساح می بخشد. این نوع طراحی بدنه مورد استقبال گسترده کودکان واقع شده است. مواد تشکیل دهنده داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی وزن کمی داشته ولی قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد درون یک استر قرار داشته و به راحتی می توانید ان ها را تعویض و یا حتی کم و زیاد کنید. وزن بدنه مبل شنی تنها 4 کیلوگرم بوده تا به راحتی جا به جا شود. البته بدنه مبل شنی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند. پس کودک شما تا سنین نوجوانی به راحتی می تواند از همین مبل شنی استفاده نمایند. در زمان خرید گارانتی دوساله مبل شنی را دریافت خواهید کرد که از سوی نمایندگی مرکزی مبل شنی صادر می شود. در حال حاضر فروشگاه مبل شنی ارامش این مبل شنی را موجود دارد. با مراجعه به این فروشگاه و یا از طریق سایت اینترنتی آن می توانید محصول را برای فرزند خود سفارش دهید.

  • قطر: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی کودک یک نفره مخمل

مبل شنی کودک یک نفره مخمل یک مبل شنی زیبا با طراحی متفاوت است که اگر به آن نگاه کنید ، تقریبا یک مبلی را مشاهده خواهید کرد که به صورت گرد و کروی شکل است . این مبل شنی در ابتدا کاملا گرد است و این خود شما هستید که می توانید به مبل شنی فرم بدهید . از این رو مبل شنی با گرفتن فرم دلخواهی که شما مد نظرتان است ، می تواند شرایط بسیار بهتری را برای نشستن ایجاد کند . البته این طراحی بی نظیر تنها مختص به مبل های شنی بوده و شما اصلا نمی توانید این انعطاف پذیری بسیار بالا را در سایر مبل های شنی مانند مبل های پایه چوبی و ... مشاهده کنید . برای اینکه بیشتر با مبل شنی کودک یک نفره مخمل آشنا شوید ، بهتر است که در ادامه مطلب با ما همراه باشید . 

مبل شنی کودک یک نفره مخمل رنگ خاص و زیبایی دارد و می توان گفت که رنگ آن تا حدودی شبیه به سبز تیره می باشد . این رنگ بسیار خاص و دوست داشتنی است و علاقه مندان خاص خود را دارد . شما حتی می توانید با در نظر داشتن رنگ سایر وسیله هایی که در خانه خود دارید ، مبل شنی را نیز در همان رنگ انتخاب کرده و استفاده کنید . این مبل شنی کیفیت ساخت فوق العاده ای را دارد و برای ساخت آن از بهترین متریال ها استفاده شده است . از جمله ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به تحمل وزن بالا اشاره کرد که دلیل اصلی آن استفاده از پارچه درجه یک و بسیار با کیفیت مخملی می باشد . برای همین است که نام این مبل ، مبل شنی کودک یک نفره مخمل قرار داده شده است . 

پارچه مخملی خود نیز ویژگی های منحصر به فردی را دارد که باعث شده تا این محصول به یکی از محبوب ترین مدل ها تبدیل شود . یکی از این ویژگی ها ، داشتن رویه ای نرم و لطیف است که هر فردی در صورت برخورد با آن و نشستن و لمس کردن این رویه می تواند احساس خوبی را داشته باشد . برای همین می توان گفت که یکی از راحتی ترین مبل های شنی ، مبل شنی کودک یک نفره مخمل می باشد که از رویه مخملی ساخته شده است . این رویه ضد تعریق بوده و به دلیل اینکه این پارچه قابل تنفس است ، می تواند از عرق کردن بدن تا حد زیادی جلوگیری کند . برای همین مناسب برای استفاده در گرما بوده و حتی در فصل سرما نیز می تواند بدن را تا حدودی گرم کند . 

از سایر ویژگی ها و خصوصیت هایی که می توان در رابطه با مبل شنی کودک یک نفره مخمل اشاره کرد ، قابلیت شستشو مبل شنی می باشد . البته این مبل شنی کاملا قابل شستشو نیست و این رویه آن است که می توانید در صورت کثیف شدن بشویید . بنابراین اگر رویه پارچه ای مبل شنی که از جنس مخمل نیز می باشد کثیف شد می توانید آن را با استفاده از مواد شوینده بشویید . برای شستن این رویه باید مطابق با قوانین شستشو پارچه های مخملی عمل کنید . بنابراین بهتر است که از مواد شوینده قوی استفاده نکنید . این مبل شنی در ابعاد 100 متر و رتفاع 90 سانتی متر ساخته شده است . در واقع این مبل شنی 1 متر قطر دارد و دلیل این نوع اندازه گیری طراحی گرد محصول می باشد . 

وزنی که مبل شنی کودک یک نفره مخمل می تواند تحمل کند ، 90 کیلوگرم است و این تحمل وزن بسیار خوبی برای یک مبل شنی خواهد بود . برای همین تمامی رده های سنی ی توانند از محصول استفاده کنند . البته فروشگاه مبل شنی آرامش که تولید کننده مبل شنی کودک یک نفره مخمل می باشد ، رده سنی این محصول را بزرگسالان در نظر گرفته است و بهتر است که این رده سنی یا نهایتا نوجوانان از آن استفاده کنند . فروشگاه مبل شنی ارامش همچنین مبل شنی کودک یک نفره مخمل را با ضمانت نامه 2 ساله برای فروش قرار داده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...