مبل شنی کاراکو اورجینال

کد 63014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کاراکو اورجینال از جمله پرفروش ترین محصولات تولیدی مرکزی مبل شنی بوده که از جمله نسل جدید مبل های شنی با ساختاری راحت و ایده آل به شمار می رود. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل داشته که بدنه منعطف دارد. پس به راحتی می توانید در صورت تمایل در زمان خواب و یا گیم و ... از محصول استفاده کنید. زیرا محصول علاوه بر استراحت ، در زمان خواب نیز کاملا مناسب است. رنگ بدنه محصول در طیف گسترده ای تولید شده پس در زمان خرید با مراجعه به فروشنده اصل می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. وزن بدنه مبل شنی کاراکو بسیار کم و تنها 7 کیلوگرم بوده به همین دلیل می توانید در زمان تغییر دکوراسیون داخلی و یا هر نوع جا به جایی این محصول را به تنهایی حمل کنید. البته این وزن کم تاثیری بر مستحکم بودن محصول نداشته و بدنه هپی چیر می تواند تا 160 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل نماید. پس می تواند گفت مبل شنی کاراکو برای تمام سنین با هر وزنی حتی افراد با وزن بالا قابل استفاده می باشد. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی از نوع مواد یونولیتی با ساختاری خرد شده انتخاب شده اند. زیرا این مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و در کنار وزن کم خود می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. لازم به ذکر بوده مواد یونولیتی قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را دارند. روکش بدنه مبل شنی را از بهترین نوع پارچه مخمل انتخاب کرده اند تا در صورت نیاز بتوانید آن را از استر جدا کرده و با اب و مواد شوینده شستشو دهید. از دلایل طول عمر بالای این محصول می تواند به کیفیت و دوام بالای روکش بدنه آن اشاره کرد. برای خرید بهترین مبل شنی کاراکو می توانید به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه::7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای گارانتی 2 ساله

مبل شنی کاراکو اورجینال

مبل شنی کاراکو اورجینال از سری محصولات شیک و حرفه ای می باشد که با داشتن طراحی ساده می تواند بهترین موقعیت را برای علاقه مندان ایجاد سازد. این محصول خاص از بدنه ای بزرگ تشکیل شده است که علاوه بر کارایی مطلوب می تواند فضا را جادار تر و بهتر سازد. از این رو افرادی که تمایل به داشتن محوطه نرم و منعطف دارند می توانند به راحتی این محصول خاص را انتخاب و خریداری نمایند. مبل شنی کاراکو بدنه ای اورجینال دارد که با این وجود مزیت های بسیار زیادی در آن نهفته است. افراد می توانند با توجه به این مزیت ها محصول را برای به کار گیری دائمی مورد استفاده قرار دهند و از آن نهایت لذت را ببرند. با توجه به این که محصول دارای سطح نرمی می باشد می توان به رویه منحصر به فرد آن اشاره کرد. رویه نقش مهمی در سازگاری بدن با محصول دارد و در واقع راحتی بسیار زیادی برای علاقه مندان ایجاد می سازد. به همین خاطر است که هر کس توانایی مالی خرید محصولات طبی را دارد به سمت خرید مبل شنی جذب می شود تا به وسیله آن ساعات خوشی را بر روی نشیمنگاه منعطف داشته باشند. بدنه برای انجام برخی فعالیت ها مناسب است و دارای سازگاری می باشد به همین خاطر است که در ادامه برخی دسته بندی های مهم درباره مزیت های مبل شنی کاراکو را عنوان کرده ایم.


ظاهر ایده آل

افراد همواره به دنبال زیبایی می باشند و این زیبایی را در بخش های مختلف منزل خود و یا در ظاهر خود استفاده می کنند. در دکور منزل نیز سبک های به خصوصی از اسباب و وسایل به کار می رود که یکی از آن ها مبل شنی کاراکو می باشد. این مبل شنی دارای بدنه ای با طول عمر بابا است که شرایط را برای داشتن یک محصول مقاوم مهیا کرده است و همچنین می تواند بهترین ظاهر را برای دکور محل مورد نظر داشته باشد. به دلیل ساده بودن طراحی ظاهری برای تمامی محل ها استفاده می شود و دکور های ساده و کلاسیک را تحت پوشش قرار می دهد. با وجود ظاهر ساده به دلیل وجود جنس مخمل بدنه می توان محصول را جزو دسته بندی بهترین اکسسوری های مورد استفاده در منزل در نظر داشت. چرا که رویه مخمل محصول را ایده آل کرده است و زیبایی بیش تری برای استفاده کنندگان مهیا ساخته است. از این رو افرادی که تمایل به داشتن این محصول بی نظیر می باشند تنها به دلیل رویه به آن جذب می شوند و سپس سایز آیتم های راحتی و استاندارد را دارا می باشند. چرا که این محصول بی نظیر در زمان خرید با رویه مخمل جلب توجه می کند تا سپس افراد به سراغ کسب اطلاعات بیش تر در زمینه این محصول باشند.


امکان خوابیدن بر روی محصول

به دلیل سازگاری بدنه با انواع حرکات افراد و نوع های استفاده از بدنه می توان آن را برای خوابیدن نیز در نظر گرفت. بدنه به حالتی خاص در آمده است که قادر به ایجاد راحتی می باشد. راحتی که در این محصول به وجود آمده است کمک می کند تا علاقه مندان بتوانند به راحتی بر روی بدنه بخوابند و تمامی سطح بدن خود را در موقعیت آرامش بخشی قرار دهند. این در حالی می باشد که ابعاد بزرگ بوده و قد بلند قد ترین افراد نیز بر روی آن جای می گیرد. به همین خاطر است که درطول روز افراد برای خوابیدن نیز به محصول مراجعه می کنند و آن را جزو اصلی ترین وسایل طبی در منزل می دانند. بدنه دارای مقاومت لازم بوده است که با این نوع قرار گیری سازگار است. از این رو هر زمان که تمایل داشته باشند می توانند به این محل مراجعه کنند.


امکان جامپینگ

به دلیل وجود بدنه بزرگ و نیز مقاومت بدنه در برابر فشار افراد مخصوصا کودکان می توانند به راحتی برروی محصول پرش انجام دهند و مشغول سرگرمی باشند. این برای آن دسته از افراد است که محصول را برای تفریح در نظر گرفته اند و به این دلیل آن را خریداری می کنند.


چگونگی خرید محصول

مبل شنی کاراکو اورجینال با ضمانت نامه رسمی در تولیدی مبل شنی آرامش برای خرید شما عزیزان آماده می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...