مبل شنی نرم چرمی

کد 20070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی نرم چرمی از سری محصولات جدید شرکت مبل شنی آرامش است که دارای طراحی ساده می باشد. اما به دلیل داشتن تکیه گاه منحصر به فرد و نرم قادر به مهیا کردن موقعیت دلخواه برای علاقه مندان می باشد. محصول مورد نظر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که با در نظر گرفتن این عامل می توان به راحتی آن را انتخاب کرد و آن را برای خرید در نظر گرفت. با توجه به میزان سازگاری بالای این محصول نسبت به قرار گیری در موقعیت های مختلف و محل های گوناگون علاقه مندان قادر به انتخاب درست می باشند و می توانند در اغلب موارد از این محصول به عنوان یک نشیمن دائمی استفاده کنند. از این رو راحتی خاصی نصیب افراد می شود که به آن نیاز دارند. رویه این مبل شنی از جنس چرم مصنوعی می باشد که با این وجود می توان در طول عمر بالا از آن استفاده کرد. همچنین بدنه با این رویه به یک محصول غیر قابل نفوذ تبدیل شده است که می توان از آن در محیط های مرطوب نیز استفاده کرد. محصول مورد نظر دارای رویه ای نرم می باشد که می تواند نرمی و منعطف بودن بسیار زیادی داشته باشد. با این شرایط می توان از آن در بسیاری از موارد استفاده کرد. جهت خرید مبل شنی نرم چرمی به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


مبل شنی نرم چرمی

مبل شنی نرم چرمی از مبل های بسیار خوب و دوست داشتنی است که به واسطه نرم بودنش بسیار محبوب تر از سایر مبل های راحتی و حتی کاناپه ها بوده و می تواند یک نیشمنگاه طبی برای شما باشد تا ساعت ها بر روی آن نشسته و استراحت کنید و حتی به مطالعه کتاب یا تماشای تلویزیون و ... بپردازید . مبل های شنی ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند که تنها در این محصولات دیده می شود . به طور مثال وزن مبل شنی نرم چرمی بسیار سبک است و شما می توانید از آن در هر جایی از خانه استفاده کنید . این در حالی است که جابجایی بیشتر مبل ها کاری دشوار و سخت بوده و نمی توان هر روز جای آن ها را تغییر دارد ، برای همین به سادگی می توانید مبل شنی نرم چرمی را در هر جایی از خانه قرار داده و از آن استفاده کنید . در ادامه این مطلب به نقد و بررسی کامل و جامع مبل شنی و ویژگی های آن خواهیم پرداخت . 

مبل شنی نرم چرمی یک مبل شنی زیبا و خوش طرح است که بدنه آن از چرم ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی را دارد . البته این چرم یک چرم مصنوعی بوده ولی درجه کیفیت بالایی دارد ، برای همین باعث شده است تا عمر مبل شنی افزایش داشته باشد . به طوریکه فروشگاه مبل آرامش این مبل شنی چرمی را با 2 سال ضمانت برای فروش گذاشته است و شما می توانید با خیالی راحت نسبت به این تضمین ، خرید مبل شنی خود را انجام دهید . تولید کننده این مبل شنی در واقع خود کارخانه مبل شنی آرامش بوده و با تجربه بسیار بالایی که در تولیدات این محصولات بادی دارد ، می توانید مبل هایی بی نظیر و با کیفیت فوق العاده خوب را با قیمت های ارزان تری تهیه کنید . از آن جا که این محصولات بدون واسطه به فروش می رسند ، شما می توانید مستقیما مبل شنی نرم چرمی و سایر مبل های شنی را به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه با قیمت های بسیار ارزان تر خریداری کنید . 

طول و عرض مبل شنی نرم چرمی 80 سانتی متر می باشد و ارتفاعی که مبل دارد به 95 سانتی متر می رسد . این ارتفاع زیاد در واقع تا بالای تکیه گاه مبل بوده و نشان از داشتن پشتی بلند و بسیار خوب برای استراحت کردن دارد . ارتفاع مبل شنی نرم چرمی تا قسمت نشیمنگاه همچنین 50 سانتی متر می باشد . با توجه به ابعادی که در رابطه با مبل شنی نرم چرمی اشاره شد ، توصیه می شود که بزرگسالان از این محصول استفاده کنند . لذا فروشگاه آرامش نیز این رده سنی را برای مشتریان در نظر گرفته است . مبل شنی نرم چرمی می تواند به خوبی وزن تمامی افراد بزرگسال را تحمل کند و از این بابت جای نگرانی نبوده و می توانید آن را برای خود و یا فرد دیگری خریداری کرده و هدیه دهید . 

رویه چرمی مبل شنی با توجه رنگ قهوه ای خود بسیار ظاهری شیک و زیبا دارد که به شما اجازه خواهد داد تا از مبل شنی خود در دفتر کار ، نمایشگاه ها و ... استفاده کنید . البته استفاده از آن در داخل خانه نیز جذابیت های خاص خود را داشته و می تواند دکور خانه را بسیار زیبا تر کند . مواد داخلی که در مبل شنی وجود دارد ، یونولیت های خرد شده یا همان فیبر ها می باشند که به صورت شناور در داخل مبل بوده و می تواند انعطاف بالایی را به محصول ببخشد . برای اینکه یونولیت ها به صورت دانه های ریز هستند . این محتوا قابلیت شارژ شدن در آینده را دارد و حتی شما می توانید در صورت نیاز رویه مبل شنی خود را تعویض کنید . برای کسب هر گونه اطلاعات بیشتر در رابطه با مبل شنی می توانید با فروشگاه مبل شنی آرامش تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...