مبل شنی مخمل طوسی

کد 22055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل طوسی یکی دیگر از پرفروش ترین مبل های شنی تولید شده در کارخانه مرکزی مبل شنی بوده که در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه و نشیمنگاه آن کاملا به یکدیگر متصل هستند. از ویژگی های عالی این محصول خاصیت انعطاف پذیری بالای بدنه آن می باشد. به همین دلیل در اثر استفاده و با گذر زمان فرم بدنه مبل شنی تغییر حالت داده و منطبق با بدن شما شکل می گیرد. پس می توان گفت این مبل شنی جایگزینی مناسب برای مبل های کلاسیک راحتی می باشد. پس برای زمانی که نیاز به استراحت داشته و یا قصد دارید به راحتی مشغول مطالعه و... شوید ، این مبل شنی را به شما توصیه می کنیم. این محصول را با روکش بدنه ای از بهترین نوع مخمل تولید کرده اند. روکش های مخمل ضدتعریق بوده و امکان شستشو با اب و مواد شوینده را دارند. این نوع پارچه روکش بدنه کاملا مقاوم و نرم بوده و در اثر فشار و وزن بالا دچار افت کیفیت نخواهد شد. البته محصول دارای 2 سال گارانتی معتبر بوده که تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار می رود. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی از یونولیت خرد شده می باشد. این مواد وزنی کم داشته اما توان تحمل وزن بسیار بالایی دارند. ساختار مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده ، و شما می توانید با تغییر میزان این مواد فرم بدنه مبل شنی را تغییر دهید. این محصول را در طیف گسترده ای از رنگبندی بدنه تولید کرده اند. پس با مراجعه به فروشنده اصل می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. با مراجعه به تولیدی مرکزی مبل شنی می توانید این محصول را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای گارانتی دوساله

مبل شنی مخمل طوسی

در مورد مبل شنی مخمل طوسی یک طراحی بی نظیر را شاهد هستیم. این محصول دارای یک ظاهر فوق العاده ساده و شیک می باشد که شما به راحتی می توانید از آن در انواع محیط ها استفاده نمایید. یکی از محبوب ترین نوع طراحی در میان تنوع بالای مبل های شنی در سایت مبل شنی آرامش، طراحی این محصول است. این مبل شنی علاوه بر دارا بودن طراحی ویژه، از کیفیت بالایی نیز برخوردار است به همین دلیل توانسته رضایت صد درصدی خریداران عزیز را جلب کند و هم چنین طول عمر بالایی دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا ویژگی های این محصول را بررسی کرده و به بیان مشخصات آن بپردازیم تا جهت خرید بتوانید اطلاعاتی در خصوص این محصول کسب نمایید.


نوع رویه مورد استفاده 

این محصول دارای دو نوع پارچه به عنوان پوشش می باشد. پوشش داخلی این محصول شامل یک نوع پارچه با مقاومت بسیار بالایی است که دارای استحکام بسیاری می باشد. این نوع پارچه در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. بر روی آن نیز یک زیپ تعبیه شده است که می توانید توسط آن به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. در واقع این رویه از مواد داخلی مبل شنی محافظت می کند و با توجه به استحکام بالایی که دارد از ریختن مواد داخلی به بیرون جلوگیری خواهد کرد. برای پوشش خارجی این مبل شنی نیز از پارچه ای از جنس مخمل مرغوب و مقاوم استفاده شده است. این رویه ضد حساسیت و ضد تعریق است و به راحتی می توان از آن به مدت طولانی استفاده نمود. با استفاده طولانی مدت از این مبل شنی برای پوست های حساس مشکلی ایجاد نشده و هم چنین این رویه برای استفاده کودکان نیز بستر مناسبی است. این رویه در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد و وارد شدن فشار زیاد به مدت طولانی به آن آسیبی وارد نخواهد کرد. در اثر فشار زیاد، رویه تغییر حالت نمی دهد. هم چنین این رویه در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاوم می باشد و شما به راحتی می توانید از آن به مدت طولانی استفاده نمایید. بر روی این محصول نیز یک زیپ مخفی قرار دارد که می توانید توسط آن رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و یا به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. در صورت کثیف شدن رویه نیز نگران نباشید. این رویه قابلیت شستشو داشته که به راحتی می توانید آن را در ماشین لباسشویی قرار داده و با مواد شوینده مناسب بشویید تا به حالت اولیه بازگردد. 


استفاده از مواد داخلی مرغوب

مواد داخلی مورد استفاده در این مبل شنی از بهترین نوع مواد فیبری بوده که دارای ویژگی هایی مناسب برای استفاده در مبل شنی می باشد و به همین جهت مناسب ترین گزینه برای داخل محصول می باشد. این مواد داخلی وزن بسیار کم و حجم بالایی دارند. به همین جهت محصول فوق دارای وزن بسیار کمی بوده و مجموع وزن بدنه برابر با 6 کیلوگرم می باشد. به همین دلیل شما به راحتی می توانید در صورت نیاز این محصول را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. انتقال این مبل شنی بسیار ساده می باشد و شما می توانید در زمان انجام فعالیت های مختلف این مبل شنی را به همراه خود ببرید. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی دارا بودن استحکام بالا در برابر فشار می باشد. با وارد شدن فشار زیاد این مواد داخلی دچار آسیب نمی شوند و تغییر حالت نمی دهند. هم چنین با وارد شدن فشار بالا، از حجم مواد داخلی کاسته نشده و انعطاف مبل شنی نیز کم نمی شود. این نوع از مواد داخلی دارای انعطاف بسیار بالایی می باشد که فضایی راحت و نرم برای استراحت شما فراهم خواهد کرد. 


تعمیر مبل شنی 

این محصول دارای طول عمر بالایی می باشد که نحوه نگه داری شما از آن در طول عمر مبل شنی تأثیر زیادی دارد. در صورت وارد شدن آسیب به مبل شنی می توانید مواد داخلی و رویه مبل شنی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و محصول را به کیفیت اولیه بازگردانید. هم چنین می توانید جهت تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید. 


راهنمای خرید

مبل شنی مخمل طوسی از طریق سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان قابل تهیه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...