مبل شنی مخمل دستگیره دار

کد22050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل دستگیره دار یکی دیگر از پرفروش ترین مبل های شنی برای استفاده تمام سنین بوده و به دلیل قیمت ارزان و دوام بالای بدنه توانسته مورد استقبال گسترده مصرف کنندگان محترم واقع شود. این مبل شنی که از تولیدات 2020 کارخانه مبل شنی بوده دارای ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده و که تکیه گاه و نشیمنگاهی متصل به هم دارد. این تکیه گاه سرخود ساختاری نرم و منعطف داشته و می تواند با فرم بدن شما تغییر حالت داده تا بتواند سطح کمر فرد را پوشش بدهد. جنس روکش بدنه مبل شنی را از بهترین نوع پارچه مخمل تولید کرده اند. زیرا در صورت کیفیت بالای جنس بدنه بوده می توان طول عمر آن محصول را تضمین کرد. این روکش بدنه نیز امکان شستشو با اب و مواد شوینده را داشته و از ساختاری ضدتعریق و نرم برخوردار می باشد. قرار داشتن این پارچه در معرض وزن و فشار بالا موجب اسیب برای بدنه مبل شنی نمی شود. وزن بدنه محصول 6 کیلوگرم بوده که می توانید با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی بدنه آن را به راحتیح حمل و جا به جا کنید. این وزن کم تاثیری بر استحکام محصول نداشته و این مبل شنی می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. مبل های شنی نرم و راحت بوده به همین دلیل برای تمام سنین در زمان تماشای تلویزیون و استراحت و...توصیه می شوند. این محصول با مواد تشکیل دهنده داخلی از نوع یونولیت خرد شده تولید شده است. مواد یونولیتی را به دلیل سبک بودن ، نرم بودن ، انعطاف پذیر بودن و تحمل وزن بالا انتخاب کرده اند. این محصول را می توانید از نمایندگی انحصاری مبل شنی ارامش در تهران و شهرستان ها خریداری نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه معتبر

مبل شنی مخمل دستگیره دار

مبل شنی مخمل دستگیره دار از جمله محصولاتی می باشد که دارای ابعاد بزرگ و راحت بوده است و می تواند برای موارد زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. مبل شنی بدنه ای اروجینال و اصل دارد و در طول عمر بالا قادر به ارائه کارایی برای علاقه مندان می باشد. این در حالی است که اغلب محصولات از کیفیت پایین برخوردار می باشند و نمی توان به وسیله آن ها نهایت کارایی و استفاده را به عمل آورد. مبل شنی مقاومت بالا دارد و در هر مواردی می تواند راحت ترین حالت را برای افراد ایجاد سازد. استفاده کنندگان دارای شرایط ویژه ای هستند که می تواند آن ها را در موقعیتی مناسب قرار دهد و در هر حالتی امکان بهره برداری هاس درست را داشته باشد. بدنه اورجینال یکی از بهترین شرایط برای داشتن طول عمر بالا است. چرا که محصول از بهترین رویه تشکیل شده است که دوام بالایی دارد و می تواند با این طول عمر موارد بهتری برای علاقه مندان ایجاد سازد. توجه به کیفیت محصول به افراد کمک می کند تا در فرصت مناسب بتوانند از این مبل شنی استفاده کنند و آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهند. با این وجود هر کس که علاقه به داشتن محصولات طبی دارد قادر می باشد که آن را در دسترس قرار دهد و مورد استفاده قرار دهد. جهت کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.


فضایی مطلوب با دوخت های محکم

همان طور که گفته شد این مبل شنی از جمله محصولاتی است که با بدنه ای بزرگ در اختیار افراد می باشد و در واقع ابعاد بزرگ آن افراد را به داشتن مبل شنی تشویق می کند. این محصول خاص دارای رویه ای طبی و راحتی می باشد که از برش های مختلف تشکیل شده است. این برش ها با دوخت های محکم و تضمینی به هم متصل شده اند و تشکیل بهترین فضا را داده اند. دوخت های محکم با ضمانت دوام بالا در محل ایجاد شده اند و هیچ گونه درز وشکافی را ایجاد نکرده اند. همچنین می تواند فرم بدنه را ایجاد سازد و در اختیار افراد قرار دهد. طراحی بدنه به وسیله این دوخت ها ایجاد شده است که محبوبیت آن را نیز افزایش داده است و می تواند به راحتی برای داشتن طول عمر بالا برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. با این وجود هر کس که نیاز به داشتن محیطی مطلوب برای داشتن حالت نشستن در زمان طولاتی دارد می تواند مبل شنی را با رویه اورجینال و اصل تهیه کند و به آسانی نیز داشته باشد.


منعطف بودن محصول

به دلیل این که فضای داخلی محصول به طور کامل با شن های یونولیتی پر نشده است می توان مشاهده کرد که بدنه دارای فضای خالی می باشد و به صورت منعطف در آمده است. این بخش منعطف می تواند فضایی مناسب برای افرادی باشد که هم به حالت نشستن تمایل به قرار گیری بر روی محصول دارند و هم نیاز به محیطی برای داشتن حالت درازکش دارند. از این رو بدنه بزرگ طراحی شده است و می تواند قابلیت منعطف بودن خود را داشته باشد. فرورفتگی که سبب ایجاد نشیمن محصول می شود با بلند شدن افراد به حالت اولیه برمی گردد و در واقع محصول را به محصولی شکل پذیر تبدیل می نماید. با توجه به چنین قابلیتی می توان گفت که بدنه در حالت استاندارد قرار گرفته است و می توان به آن مراجعه نمود.


محیط کار

مبل شنی امکانی را ایجاد کرد که برای داشتن آن در محیط کار نیز مشکلی وجود ندارد. برخی از افراد که از اتاق استراحت برخوردار می باشند می توانند این مبل شنی را در محیط کار مورد استفاده قرار بدهند. اما به طور کلی در منزل نیز می توانند از مبل شنی برای ایجاد محیط کار با کامپیوتر شخصی خود استفاده کنند و برای خود فضایی نرم و مناسب را ایجاد نمایند.


روش خرید

مبل شنی مخمل دستگیره دار با قیمت مناسب در فروشگاه مبل شنی آرامش وجود دارد و با رنگ های دلخواه آماده خرید شما عزیزان می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...