مبل شنی مخمل تکنفره بزرگ

کد 23010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل تکنفره بزرگ یکی دیگر از بهترین نوع مبل شنی بوده که می تواند اوقات خوشی برای شما در زمان خستگی فراهم کرده و ساعت ها از طراحی بدنه استاندارد و ساختار راحت آن استفاده کنید. این مبل شنی زیبا و طبی بوده و برای نشستن یک نشیمنگاه راحت با تیکه گاهی سرخود و انعطاف پذیر در اختیار شما می گذارد. بزرگی این نشیمنگاه موجب شده تا شما در زمان استراحت از دو دسته فرم گرفته در طرفین مبل شنی نیز استفاده کنید. جنس روکش بدنه محصول را از مرغوب ترین نوع مخمل تولید کرده اند. زیرا کیفیت این جنس بدنه تاثیر مستقیمی بر طول عمر محصول و میزان رضایتمندی مصرف کننده دارد. روکش های پارچه مخمل نرم و مقاوم بوده و کاملا ضدتعریق هستند. شما می توانید این نوع روکش بدنه را به راحتی با آب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی مملو از شن های یونولیتی می باشد. این شن های یونولیتی نرم و منعطف بوده و می تواند راحتی و آسایش شما را تحمل کند. این نوع مواد داخلی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. این مواد قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را توسط افراد به راحتی دارا هستند. روکش بدنه رنگبندی بالایی دارد. پس در زمان خرید متناسب با رنگ دکوراسیون داخلی منزل خود می توانید یک رنگ متفاوت برای بدنه به فروشنده مرکزی سفارش بدهید.از این مبل شنی در داخل اتاق خواب و یا اتاق کار و... خود استفاده کرده تا بدن شما احساسا خستگی در زمان فعالیت های روزانه احساس نکند. این مبل شنی در حال حاضر در دفتر مرکزی تولیدی مبل شنی موجود بوده پس برای خرید می توانید به این دفتر مراجعه نمایید.

  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 110 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیتی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی مخمل تکنفره بزرگ

مبل شنی مخمل تکنفره بزرگ یکی دیگر از با کیفیت ترین محصولاتی می باشد که به تازگی توسط تولیدی مبل شنی آرامش ساخته شده است و در ساخت آن نیز نهایت خلاقیت و نشاط به کار رفته است. این محصول با بدنه طبی و راحتی که دارد می تواند تمامی رده های سنی را در شرایط راحتی نگه دارد و آن ها را در موقعیتی مطلوب حفظ کند. از سوی دیگر ابعاد در نظر گرفته شده در ساخت این محصول نیز بزرگ می باشد و می تواند یک محصول جادار و راحت را فراهم سازد. با وجود این که افراد در موقعیت های مختلف تمایل به استفاده از محصول دارند امکان جا به جایی آسان نیز برای این محصول وجود دارد. به طوری که اگر قصد استفاده از آن در مقابل تی وی را دارید به راحتی می توانید آن را از اتاق خواب خارج کرده و به محل مورد نظر بیاورید و یا عکس این قضیه به راحتی انجام می شود. مبل شنی نیز با طراحی ساده می باشد به طوری که بدنه آن تنها به دلیل داشتن رویه مخمل جذابیت دارد و می تواند منحصر به فرد ترین و خاص ترین گونه های اکسسوری باشد. بنابراین مسئله اگر اشخاص به محصولات ساده و جذاب تمایل دارند قادر می باشند به راحتی این وسیله کاربردی را انتخاب و خریداری کنند و برای استفاده مداوم در اختیار خود قرار دهند. در زمان خرید مبل شنی بهتر است ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


راحتی بسیار زیاد در زمان مصرف

این مبل شنی به دلیل ایجاد یک راحتی خاص طراحی شده است که افراد را راغب به خرید می سازد. از سوی دیگر به دلیل وجود ابعاد و بدنه بزرگ که دارای نرمی و لطافت نیز می باشد می توان گفت که بهترین گزینه برای تمامی جثه ها بوده است. افرادی که چاق می باشند همواره دراستفاده از محصولات دچار تردید می باشند که آیا محصول در قبال وزن آن ها مقاومت دارد یا خیر. در این مبل شنی با توجه به بدنه تو پر و بزرگ محصول تمامی افراد سنگین وزن نیز امکان استفاده از محصول را دارند و می توانند به راحتی این کار را انجام دهند. با وجود این موارد بدنه برای قرار گیری در طولانی مدت افراد بر روی خود سازگاری دارد و می تواند در مدت زمان مصرف از محصول بهترین شرایط را ایجاد سازد. مبل شنی مقاومت بالایی در برابر استفاده طولانی مدت دارد از این رو هر کس که تمایل به داشتن این محصول خاص می باشد قادر خواهد بود که آن را برای استفاده در طول سال های زیاد به کار ببرد و لذت کافی را نیز به دست بیاورد.


تعویض بخش های مختلف بدنه

مبل شنی از بخش های خاصی تشکیل نشده است و در واقع تنها از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. یکی از اصلی ترین بخش ها رویه محصول است که در واقع بدنه آن را شامل شده است و دیگری محتویات داخلی بدنه می باشد که برای علاقه مندانی که تمایل به استحکام دارد بیش تر بوده و برای آن دسته از افراد که محصولی منعطف تر را می خواهند از مقدار کمی برخوردار می باشد. در هر زمان از مصرف محصول امکان تعویض این دو بخش با مواد جدید و تازه وجود دارد به همین خاطر می توان آن را در طولانی مدت نیز مورد استفاده قرار داد و در صورت وجود مشکل بخش مورد نظر را تعویض نمود. به جهت تعویض این بخش ها می توان به فروشگاه های مربوط به فروش مبل شنی مراجعه کرد و آن قسمت را خریداری نمود و بدون نیاز به کمک بدنه یا محتویات داخلی را با مواد تازه و جدید جایگزین نمود.


دوخت تضمینی

یکی از منحصر به فرد ترین مزیت هایی که در این محصول ایجاد شده است و سبب جذب افراد شده است دوخت بدنه می باشد که بسیار محکم بوده و دارای ضمانت نامه است. از این رو در هر زمان با استفاده از محصول دیگری مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد شد و شرایط برای داشتن یک بدنه مقاوم برقرار می باشد. به دلیل این مزیت می توان محصول را در طولانی مدت در اختیار خود و یا اعضای خانواده خود قرار داد و از آن لذت برد.


خرید

مبل شنی مخمل تکنفره بزرگ با توجه به مزیت های گفته شده در کارخانه مبل شنی آرامش تولید می شود و در همین مکان نیز به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...