مبل شنی ست سه تکه

کد 32220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ست سه تکه یک مجموعه بسیار کامل از مبل شنی بوده که توسط نمایندگی اینتکس به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. این ست شامل یک عدد مبل شنی به همراه یک عدد کوسن و یک عدد زیرپایی می باشد. شما با تهیه این محصول می توانید این استراحت ایده ال را تجربه نمایید. کیفیت بالا و توان تحمل وزن زیرپایی محصول موجب شده تا شما از این محصول به عنوان میز و یا حتی یک مبل شنی کوچک نیز استفاده نمایید. بدنه محصول از جنس پارچه و کالا ساده و شکیل است. اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه محصول را سفارش دهید. مواد داخلی محصول از جنس یونولیتی یا همان فیبر مصنوعی اینتخاب شده که از طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشد. به علاوه این جنس از نرمی بالا و وزن کم برخوردار بوده ولی توان تحمل وزن بسیار زیادی دارد. به همین دلیل این ست کامل به راحتی حمل می شود. برای خرید این محصول به همراه یک ضمانت نامه معتبر دو ساله می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.


  • طول: 120 سانتی متر
  •  عرض: 120سانتی متر 
  • ارتفاع: 100 سانتی متر 
  • جنس بدنه: پارچه وزن: 8 کیلوگرم تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی ست سه تکه

محصولات شنی هر چه طراحی های کامل تری داشته باشند، از محبوبیت و فروش بالاتری برخوردار هستند. یکی از کامل ترین محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش، مبل شنی ست سه تکه است. این محصول شامل سه محصول مبل شنی راحتی، بالش و زیرپایی است که نیاز شما را از بابت خرید سایر محصولات برطرف می کند و این سه محصول در کنار هم، مجموعه کاملی را تشکیل می دهند که توسط آن می توانید فضایی راحت و ایده آل برای نشستن و استراحت داشته باشید. در ادامه به معرفی مشخصات این محصول می پردازیم.


ابعاد و ویژگی های ظاهری مبل شنی 

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و ساختمانی کیسه ای دارد. این محصول نشیمنگاهی جادار و بزرگ و فاقد دسته دارد که برای استفاده تمامی افراد مناسب بوده و گروه های سنی مختلف می توانند از آن استفاده کنند. نشیمنگاه این محصول ارتفاعی استاندارد دارد و نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت و ساده است. در صورت نشستن و برخاستن مکرر بر روی این محصول دچار درد در قسمت های زانو و کمر نخواهید شد و اذیت نمی شوید. پشتی این مبل شنی نیز با ارتفاع استانداردی که دارد تکیه گاهی مناسب برای شما فراهم می کند. با تکیه دادن به این پشتی خواهید توانست مدت زمان بیش تری را بدون خستگی به صورت نشسته بگذرانید و از نشستن لذت ببرید. این پشتی مناسب تمام بخش های ستون فقرات و شانه ها و کتف را تحت پوشش می گیرد و با تکیه دادن به آن، بدن در وضعیت مناسبی قرار خواهد گرفت. این مبل شنی به رنگ قهوه ای تولید شده است که طرفداران زیادی دارد و به راحتی در محیط های مختلف با انواع دکوراسیون هماهنگ می شود. این مبل شنی را می توانید در فضاهای بیرون از منزل نیز مورد استفاده قرار داده و از داشتن نشیمنگاهی راحت و مطمئن برخوردار شوید. کیفیت بالای این محصول به شما امکان استفاده آسان را در فضاهای بیرون از منزل خواهد داد. برای خرید محصولی مناسب لازم است تا اطلاعاتی در خصوص ابعاد آن نیز داشته باشید. این محصول ابعادی استاندارد دارد و دارای قطر 120 سانتی متر است. برای خرید و استفاده از این محصول لازم است تا فضایی لازم برای قرار دادن این مبل شنی داشته باشید و محیطی مناسب برای آن فراهم کنید. 


روش استفاده از مبل شنی 

این محصول به صورت کاملا آماده به دست شما می رسد و نیازی به راه اندازی خاصی ندارد. برای استفاده از آن کافی است فضایی مناسب را برای قرار دادن آن در نظر بگیرید. فقط کافی است دقت کنید تا محیط عاری از سنگ های تیز باشد. سپس محصول را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مناسب قرار دهید. با نشستن بر روی این محصول، مبل شنی به حالتی ایده آل و مناسب برای استفاه شما تبدیل خواهد شد.


ویژگی های زیرپایی

زیرپایی این محصول کیفیتی دقیقا مشابه با بدنه مبل شنی دارد و از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت مبل شنی تولید شده است. به همین علت رویه این زیرپایی طول عمر و دوام بالای این مبل شنی را داشته و نرم و لطیف است. هم چنین مواد داخلی این مبل شنی نیز دارای کیفیت بالایی بوده و نرم و منعطف هستند. این محصول را می توانید برای دراز کشیدن و استراحت مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید این زیرپایی را به راحتی در مقابل مبل شنی قرار داده و پاهای خود را بر روی آن قرار دهید و دراز بکشید. این زیرپایی ارتفاعی متناسب با ارتفاع نشیمنگاه مبل شنی دارد و به همین دلیل در زمان استفاده پاهای شما در وضعیت مطلوبی قرار خواهد گرفت. این زیرپایی را می توانید به عنوان پاف نشیمن نیز استفاده کنید. ابعاد مناسب و ارتفاع استاندارد این محصول آن را برای نشستن مناسب کرده است. در صورت نیاز می توانید به راحتی بر روی این محصول نشسته و از آن استفاده کنید. از دیگر کاربردهای این زیرپایی، استفاده از آن به عنوان یک میز کوچک در کنار مبل شنی است که می توانید لوازم خود را بر روی آن گذاشته و از آن استفاده کنید.


روش خرید

برای تهیه مبل شنی ست سه تکه با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید به نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...