مبل شنی ساده اینتکس

کد 32060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ساده اینتکس از جمله محصولات باکیفیت و زیبا بوده که تولیدی مبل شنی ارامش به تازگی روانه بازار کرده است. برای رفاه حال مصرف کنندگان به همراه محصول یک کاتالوگ از رنگبندی بدنه نزد فروشنده اصل عرضه می شود. شما می توانید با مراجعه به فروشنده و ملاحظه این کاتالوگ رنگ بدنه محصول را سفارش بدهید. لازم به ذکر بوده محصول یاد شده از گارانتی معتبر دوساله برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای آن بوده و در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته و با نشستن بر روی بخش میانی به فرم گرفتن بدنه محصول بر اساس بدن خود کمک می کنید. این محصول می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. پس استفاده از آن هیچ محدودیتی در زمان سن و وزن وجود ندارد. البته بدنه مبل شنی تنها 6 کیلوگرم وزن داشته که باعث شده به راحتی جا به جا و حمل شود. از این مبل شنی برای زمان استراحت و تماشای تلویزیون و... می توانید استفاده کنید. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی از نوع یونولیت خرد شده با خصوصیت سبک بودن و توان تحمل وزن بالا می باشد. این نوع مواد داخلی نرم و انعطاف پذیری فوق العاده زیادی نیز داشته که موجب اسایش و راحتی شما می شوند. توجه داشته باشید مواد داخلی مبل شنی امکان تعویض و یا شارژ مجدد را دارند. روکش بدنه محصول را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. روکش های چرمی قابل شستشو و نرم بوده و در اثر قرار داشتن در معرض وزن و فشار بالا دچار اسیب نشده و می تواند سال ها برای شما کارای داشته باشند. برای خرید مبل شنی با بهترین قیمت و تخفیف ویژه می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 95سانتی متر
  • عرض: 95 سانتی متر
  • ارتفاع: 75 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت خرد شده
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای گارانتی معتبر 2 ساله

مبل شنی ساده اینتکس

مبل شنی ساده اینتکس از جمله محصولاتی می باشد که بدنه ای گرد دارد و حالت خاصی به بدنه وارد شده است. اما به طور کلی می توان گفت که تاثیر بسیار زیادی در راحتی افراد دارد و قادر به فراهم گردم بخشی از نیاز های استفاده کنندگان می باشد. نیاز هایی از جمله استراحت و راحتی در تمامی انسان ها وجود دارد و جزو نیاز های اساسی می باشد. از این رو به فراهم کردن تجهیزات لازم می پردازد و به دنبال محصولات به روز و در عین حال طبی می باشد. مبل شنی نیز یکی از این گونه محصولات بوده است و برای استفاده تمامی افراد و رده های سنی مختلف به کار می رود. با توجه به این که شرایط برای داشتن مبل شنی مهیا بوده است و محصول برای استفاده در محل های مختلف سازگاری های لازم را دارد توجه به داشتن آن در تمامی منزل ها امری ضروری محسوب می شود که افراد به خرید آن اقدام می کنند و نمونه های مختلف آن را بر اساس نیاز خود تهیه می نمایند. انتخاب این مبل شنی بر اساس سلیقه افراد صورت می گیرد. چرا که محصول در تنوع بالا طراحی شده است و دارای گونه های مختلف و آماده خرید می باشد. به این ترتیب هر کس که تمایل به این محصول خاص دارد قادر خواهد بود که آن را به راحتی خریداری نماید. برخی از خصوصیات و کاربرد های محصول به شرح زیر می باشد.


دوام و طول عمر محصول

این مبل شنی به گونه ای ساخته شده است که سطح خود را با مقاومت بالایی ایجاد کرده است. چرا که هم رویه با دوامی دارد و هم از بهترین و با کیفیت ترین جنس تشکیل شده است. با این وجود هر کس که دارای امکانات لازم می باشد و هم دارای فضای کافی در منزل و محل های دیگر باشد این مبل شنی را خریداری می کند تا در تمامی موقعیت ها از آن بهره مند باشد و بهترین موقعیت را تجربه کند. علاوه بر این موارد محصول در دسترس تمامی افراد خانواده قرار می گیرد و برای تمامی آن ها مناسب و کاربردی می باشد. دوام بالای محصول به گونه ای است که بدنه با داشتن دوخت محکم بدون هیچ درز و شکافی می باشد و افراد با وزن های زیاد هم می توانند این وسیله کاربردی را استفاده نمایند. در هر حالت این محصول با توجه به این که دارای طول عمر زیاد نیز بوده است با خرید آن می توان در طول سال های زیاد از محصول بهره مند شد و بهترین استفاده را از آن به میان آورد. داشتن و خرید این مبل شنی یکی از شرایطی می باشد که تمامی افراد قادر به پاسخگویی نیاز به آرامش و راحتی می باشند و در تایم طولانی این شرایط را کسب می نمایند.


به همراه داشتن محصول

برای داشتن این وسیله کاربردی در هر مکانی نیاز به آن است که بتوان محصول را به راحتی حمل و نقل کرد و بدون مشکل به مکان مورد نظر  هدایت نمود. برای این کار محصولی که پیش رو دارید دارای یک دستگیره می باشد. دستگیره این وسیله در بالای آن قرار گرفته است و برای راحتی حمل و نقل به این بخش مجهز شده است. این دستگیره امکان راحت بودن تغییر موقعیت محصول را فراهم کرده است که در نتیجه یک فرد بدون نیاز کمک محصول را جا به جا کند و یا بر روی سطوح می کشاند. در زمان تغییر دکور و یا تمیز کردن خانه این امر بسیار حائر اهمیت می باشد که باعث راحتی جا به جایی می باشد و کار را برای افراد خانه دار آسان می سازد. دستگیره این محصول با دوام و مقاومت بالا در محل قرار گرفته است و بدون بریدگی و یا پارگی برای طول عمر بالا استفاده می شود.


ساختمان ساده

مبل شنی با توجه به داشتن مزیت های بسیار زیاد ساختمانی ساده دارد و از طراحی ساده ای برخوردار می باشد. با این وجود است که هر کس که محصول را مشاهده می کند قادر به مورد پسند قرار گرفتن می باشد و برای محل های مختلف به کار گرفته می شود. افرادی که از محصولات ساده استقبال می کنند این مبل شنی را برای خود تهیه می نمایند.


خرید

مبل شنی ساده اینتکس دارای طول عمر بالا می باشد که برای خرید آن می بایست از طریق مراجعه به کارخانه مبل شنی آرامش اقدام نمود.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...