مبل شنی راحتی با رویه مخمل

کد 22018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی با رویه مخمل پرفروش ترین و پر مخاطب ترین محصولی است که در حال حاضر در فروشگاه مبل شنی آرامش وجود دارد و شما با مراجعه به آن می توانید از بین محصولات فراوان مبل شنی را انتخاب نمایید. این محصول رویه ای دارد که در زمان لازم قادر به تعویض می باشد و می تواند به سرعت به رویه جدید تری تبدیل گردد. علاوه بر آن کیفیت یاد شده در بدنه خلاصه می شود که از بهترین نوع مخمل بوده و می تواند دوام و طول عمر بالایی داشته باشد. مبل شنی خاص دارای رنگبندی نیز است که بدنه آن را تشکیل می دهد و بر اساس سلیقه افراد تعیین می شود. محصول راحتی و طبی دارای بخش بزرگی می باشد که به صورت گرد طراحی شده است و می تواند برای افراد محل راحتی را فراهم سازد تا با خیالی آسوده در مدت زمان طولانی بر روی آن مشغول استراحت باشند. اگر قصد خرید این مبل شنی را برای اتاق خواب دارید لازم به ذکر است که محصول امکان ایجاد شرایط راحتی را در زمان مطالعه و تماشای فیلم دارد و می تواند به بهترین صورت برای افراد این امکانات را فراهم سازد. علاوه بر آن بدنه منعطف می باشد به طوری که در هر بخشی از آن می توان نشیمن را ایجاد ساخت و به این طریق راحتی را برای استفاده متقاضیان ایجاد کرد تا رضایت آن ها جلب شود. در صورت تمایل به خرید مبل شنی راحتی با رویه مخمل کافی ست با اقدام از طریق مرکز فروش مبل شنی آرامش خرید را انجام دهید.

طول 80 سانتی متر
عرض80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنهمتنوع
جنس بدنهپارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی راحتی با رویه مخمل

مبل شنی راحتی با رویه مخمل حرفه ای ترین محصولی است که به سبک تازه ای در بین مبل های شنی دیگر طراحی و تولید شده است و با استفاده از مزیت داشتن بدنه طبی می تواند بهترین مورد برای بهره برداری های مختلف باشد. در نتیجه این محصول یکی از پر فروش ترین محصولات بوده است که شرایط برای خرید آسان آن مهیا است و به صورت حضوری و غیر حضوری قادر به خرید می باشد. کسب اطلاعات لازم در خصوص این مبل شنی به افراد این امکان را می دهد که بتوانند به آسانی شرایط را برای داشتن محیطی مناسب فراهم سازند و محصول مد نظر خود را پیدا و خریداری نمایند. از این رو این محصول منحصر به فرد بالاترین میزان رضایت را برای استفاده کنندگان ایجاد کرده است و بالاترین راحتی را در زمان مصرف برای آن ها ایجاد می سازد. در زمان خرید ابتدا باید کارایی که از محصول انتظار دارید را مشخص سازید و سپس بر اساس آن محصول دلخواه خود را انتخاب کنید. به همین دلیل است که دارای بودن بدنه راحتی و طبی و زیبایی ظاهری در این مبل شنی خاص به افراد امکان خرید این محصول را می دهد و با داشتن آن نهایت لذت و رضایت برای آن ها ایجاد می شود. با این وجود اطلاعاتی که در خصوص ویژگی های محصول ایجاد شده است به ترتیب در زیر دسته بندی شده اند که به مطالعه آن می پردازیم.


ساختمان خاص بدنه

این مبل شنی به صورت استوانه ای می باشد که در بخش بالا دارای فضای خالی زیادی است. این فضای خالی می تواند برای منعطف شدن رویه بدنه مناسب باشد و بهترین فضا را برای علاقه مندان ایجاد سازد. درنتیجه شرایط برای بهره برداری های مختلف از این محصول مهیا می گردد و می تواند بهترین زمان برای استفاده از محصولات طبی باشد. مبل شنی برای قرار گیری افراد در زمان استراحت طراحی شده است و به وسیله آن می توان در طول زمان های مختلف بهترین نوع طبی بودن و راحت بودن را تجربه کرد. علاوه بر این موارد داشتن دوام بالا برای رویه ای محصول از مزیتی بهینه برخوردار است و بالاترین میزان مطلوبیت را برای استفاده کنندگان ایجاد می سازد. با توجه به این که ساختمان بدنه به حالت استوانه است که در بخش بالایی جمع شده است می توان از آن به عنوان محلی برای نگه داری وسایل نیز استفاده کرد. در این گونه زمان ها اگر محصول را خالی کنید بدنه برای قرار گیری وسایل دیگر مانند لباس و لوازم مناسب می گردد و دارای فضای کافی می باشد. از این رو هر فردی بنا به علاقه و نوع استفاده می تواند محصول مورد نظر را انتخاب و آن را خریداری کند.


روش شستشوی بدنه

این مبل شنی را می توان به راحتی با انواع مواد شویینده شستشو داد و بدنه را تمیز کرد. اما این کار در زمانی اتفاق می افتد که بدنه خالی از مواد می باشد و به صورت تنها شستشو داده می شود. از این رو هر فرد در زمانی که بدنه کثیف می شود قادر به شستن آن می باشد. روش شستشوی بدنه نیز آسان می باشد تنها با خالی کردن بدنه از مواد درونی می توان پوسته خالی را داخل ماشین لباسشویی انداخت و یا با مواد شویینده دستی آن را شستشو داد. در این زمان بهتر است که از آب گرم نیز استفاده شود تا تمیز تر و بهتر شستشو داده شود. پس از خشک شدن بدنه می توان به راحتی مواد داخلی آن را پر کرد و مجدد از محصول بهره برداری نمود.


انتخاب رنگ بدنه

این محصول برای افراد امکان انتخاب رنگ بدنه را مشخص می کند و می تواند در بهترین شرایط رنگ دلخواه خود را انتخاب کند. از این رو بدنه با رنگبندی دلخواه افراد ساخته می شود و امکان تعیین آن نیز وجود دارد. در زمان سفارش دادن این مبل شنی بهترین رنگ ها در اختیار افراد می باشد که آن را با توجه به دکور منزل و محلی که از آن استفاده می شود انتخاب می گردد و می توان به آسانی و با رضایت کامل از آن بهره مند شد.


خرید محصول

آسان بودن خرید مبل شنی راحتی با رویه مخمل به دلیل امکان خرید غیر حضوری محصول می باشد که از طریق مراجعه به سایت مبل شنی آرامش امکان پذیر است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...