مبل شنی جیر طبی

کد 220013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی جیر طبی دارای رویه اورجینال می باشد که برای استفاده در طول سال های زیاد مناسب و کاربردی می باشد. این محصول سبب داشتن فضایی با آرامش کامل است که افراد در طول روز قادر به استراحت بر روی آن را دارند. ب این صورت می توان در محل هایی که فاقد محصولات طبی هستند این محصول را نصب کرد و از آن نهایت استفاده را برد. مبل شنی بدنه ای طبی دارد که می تواند بهترین جایگاه را در نزدیکی آشپزخانه داشته باشد. این مبل شنی می تواند در طول کار کردن در آشپرخانه و کار های دیگر منزل در دسترس افراد برای استراحت آن ها وجود داشته باشد تا بتوان خستگی روز کاری را بر طرف نمود و به استراحت بر روی آن پرداخت. به این گونه در طول روز محلی راحتی برای افراد موجود است تا به این گونه سبب جلوگیری از خستگی بیش از حد آن ها شود. مبل شنی دارای بدنه ای جیر است که رویه ای نرم را ایجاد نمود است تا به این روش بتوان به آرامش در زمان استراحت رسید. با این وجود مبل شنی برای تمامی افراد مناسب است و برای تمامی آن ها شرایط مطلوبی را ایجاد می کند. برای انتخاب محلی مناسب برای قرار دادن این محصول می توان ابعاد آن را در نظر داشت تا در صورت قرار گیری برای افراد راحتی را به میان بیاورد. با توجه به ابعاد گرد و کوچکی که دارد برای یک فرد ساخته شده است و در محل های کوچک نیز جای می گیرد. برای خرید مبل شنی جیر طبی به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول100 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی جیر طبی

داشتن آرامش در طول شبانه روز یکی از نیاز هایی می باشد که امروزه تمامی افراد به آن احتیاج دارند و می بایست از آن به میزان مناسبی برخوردار شوند. از سوی دیگر با شاغل شدن عده زیادی از افراد اعم از مرد و زن نیاز به آرامش و استراحت در طول روز افزایش پیدا کرده و سبب می شود تا آن ها به دنبال وسایل طبی و راحتی باشند و مناسب ترین آن ها را برای خود انتخاب کنند. از این رو بنا به نیاز خود محصولی بهتر و مرغوب را انتخاب می کنند و آن را به راحتی خریداری می کنند. از این رو از محصولات متنوع برای داشتن راحتی و آسایش استفاده می کنند و می توانند بهترین موقعیت را تجربه کنند. داشتن استراحت در طول روز سبب سلامتی افراد می شود و می تواند از بروز بدن درد در آن ها جلوگیری شود. مبل شنی یکی از پر فروش ترین این محصولات است که در انواع مختلف تولید می شود و می تواند بهترین نشیمن را برای علاقه مندان ایجاد سازد و موقعیت خوبی جهت بهره برداری در طول سال های زیاد فراهم می سازد. مبل شنی رویه های مختلفی دارد که بر اساس علاقه افراد انتخاب می شود. اما در این بخش به معرفی مبل شنی جیر طبی می پردازیم که بهترین و پر کاردبرد ترین محصولی است که می توان به راحتی از آن بهره مند شد.


ویژگی های بدنه

مبل شنی جزو محصولاتی است که با خصوصیاتی که دارد در محل های مختلف استفاده می شود و در واقع کارایی آن بنا به نوع بدنه آن تعیین می شود. این مبل شنی از رویه ای با جنس جیر تشکیل شده است که کمی نرمی و لطافت دارد و از پرز های کوتاه تشکیل شده است. مبل شنی با این رویه می تواند راحتی و آسایش را برای افراد استفاده کننده فراهم سازد و موقعیتی دلنشین برای استراحت آن ها ایجاد می سازد. در نتیجه پر کاربرد بوده و شکل ظاهری ساده ای دارد. بدنه محصول با توجه به نرم بودن خود شرایط دلخواهی برای استفاده کنندگان فراهم می کند و قادر به داشتن دوام و طول عمر بالا می باشد. علاوه بر این موارد بدنه محصول یک گودی در میانه خود دارد و تعیین کننده نشیمن اصلی محصول است. از این رو با داشتن ویژگی های گفته شده شرایط برای استفاده طولانی مدت و مداوم از مبل شنی فراهم می شود و می تواند بالاترین مزیت ها را داشته باشد. قابلیت های این محصول از نظر تمامی افراد مطلوب است. بنا بر این قضیه پر فروش می شود و جزو بدنه های طبی و مرغوبی است که برای تمامی سنین قابلیت استفاده دارد.


وزن کلی بدنه

این مبل شنی از وزن کمی برخوردار است که در مقایسه با محصولات طبی مشابه می تواند سبک و ناچیز باشد. از این رو تنها از 5 کیلوگرم وزن تشکیل شده است که در واقع وزن بدنه و محتویات آن می باشد. بخش های تشکیل دهنده این محصول کم می باشد. یعنی از یک رویه و مواد داخلی تشکیل شده است. محتویات درونی محصول شن های یونولیتی می باشند که وزن کمی دارند و به طور کلی نیز در کنار هم باز وزن کمی دارند. اما رویه از پارچه جیر تشکیل شده است که می تواند شرایط خوبی داشته باشد و کمی بر وزن بدنه بی افزاید. در هر صورت این مبل شنی برای قرار دادن در محیط های مختلف و استفاده در شرایط مختلف مناسب است و نیز قابل حمل به نقاط مختلف می باشد. حمل این مبل شنی آسان بوده است و با توجه به وزن کم آن در مسافرت نیز کاربرد دارد و استفاده می شود.


جلوگیری از صدمه به بدنه

مبل شنی را باید از بروز آسیب رسیدن به بدنه حفظ کرد و در تمامی مراحل مصرف بالا ترین میزان مراقبت را از آن داشت. چرا که محصول طول عمر بالایی دارد و باید در مراقبت از آن نیز دقت شود. محصول مورد نظر بدنه ای دارد که اگر بر روی سطوح ناهموار کشیده شود سبب پارگی می شود. کف محصول و بدنه اگر پارگی داشته باشد مواد درونی محصول به بیرون می ریزد و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. در این زمان بدنه باید تعویض شود و با پوسته ای جدید جایگزین گردد.


خرید

مبل شنی جیر طبی یکی از پر فروش ترین محصولات طبی است که قیمت ارزان دارد و در کارخانه مبل شنی آرامش طراحی و تولید می شود و برای خرید آن نیز باید به این محل مراجعه شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...