مبل شنی جیر دو رنگ

کد 31047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی جیر دو رنگ جزو مبل های شنی زیبا با طراحی خاص و شیک خود توجه بسیاری از مشتریان عزیز را به خود جلب می‌کند. جنس پارچه این مبل از جیر با کیفیت بوده که آب و هوا و نور خورشید تاثیری در کیفیت آن ندارد. به راحتی می توانید آن را در هر محلی راه اندازی نموده و استفاده کنید. این مبل قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با حالت ارگونومی بدن شما شکل می گیرد. شما می توانید این محصول را در جای دل خواه قرار داده و با نشستن بر روی آن مبل حالت بدن شما را به خود می گیرد. اگر بخواهید شکل این مبل را تغییر دهید می توانید مواد داخل آن را جا به جا کرده و دوباره به شکل دل خواه به آن حالت بدهید. پارچه بدنه و مواد داخلی این محصول را می توان در صورت نیاز تعویض کرد. این مبل دارای طراحی شیک و اسپرت بوده که مورد توجه جوانان و حتی میانسالان قرار می گیرد. برای سفارش این محصول می توانید از فروشگاه مبل شنی آرامش آن را انتخاب و سفارش دهید و از این مبل زیبا و جذاب لذت ببرید. 

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: جیر (مخمل)
  • طراحی شیک و منحصر به فرد
  • یک سال ضمانت
  • قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی

مبل شنی جیر دو رنگ

مبل شنی جیر دو رنگ بی نظیر ترین وسیله راحتی می باشد که برای علاقه مندانی که نیاز به آرامش و راحتی دارند مورد استفاده قرار می گیرد و قادر است که با این وجود راحتی و آسایش نصیب افراد گردد. این مبل شنی می تواند نیاز افراد به استراحت در طی روز را پاسخ بدهد و از این رو می تواند بدون ایجاد مشکل برای علاقه مندان استفاده گردد. این مبل شنی می تواند به جای وسایل راحتی دیگر استفاده شود و جایگزین بسیار مناسبی برای استفاده به عنوان یک محصول دائمی در زمان استراحت می باشد. این محصول بی نظیر را می توان برای افراد مختلف مورد استفاده قرار داد و آن را بیش از پیش برای استفاده در اختیار اعضای خانواده قرار داد. رویه این محصول از بهترین پارچه تشکیل شده است تا بتوان با خیالی آسوده نسبت به مورد استفاده قرار دادن این محصول پرداخت تا در نهایت در طی سال های زیاد از داشتن آن استفاده کرد. بهره برداری از این محصول زیبا و خاص موجب رضایت خاطر افراد می شود. چرا که بدنه از دو رنگ به خصوص تشکیل شده است که زیبایی ظاهری را نیز به محصول بخشیده است و در نهایت می توان با رضایت کامل مبل شنی را مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. مبل شنی می تواند نیاز افراد را در خصوص داشتن راحتی و آسایش برطرف کرد و پاسخ گو باشد.


قابل استفاده در هر شرایطی 

این مبل شنی دارای قابلیت های مختلف است و می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت. این محصول دارای ترکیبی از مواد اولیه منعطف و نرم می باشد. چرا که این محصول می تواند در هر شرایطی نسبت به آسایش استفاده کنندگان مورد استفاده قرار گیرد و یکی از بهترین نمونه ها در اغلب موارد باشد. برای داشتن استراحت کامل در طی روز و برخورداری از نشیمنی راحت می توان این مبل شنی را تهیه کرد و با داشتن قابلیت های منحصر به فرد آن را برای استفاده هر فردی در نظر گرفت. این مبل شنی برای تمامی سنین کاربرد دارد و زمانی که افراد بر روی آن می نشینند قادر به داشتن آرامش خواهند بود که با نشستن بر روی محصولات دیگر به آن دست پیدا نخواهند کرد. این مبل شنی می تواند رضایت را برای علاقه مندان ایجاد سازد تا در نتیجه در مدت زمان زیاد قادر به استفاده کردن از این محصول بود. این مبل شنی می تواند رضایت را برای علاقه مندان ایجاد سازد و در نتیجه بیش ترین کاربرد را برای استفاده کنندگان داشته باشد تا با آرامش خاطر در مدت زمان طولانی بتوانند بر روی بدنه مبل شنی قرار گیرند و دچار مشکل در ناحیه بدن خود نشوند.


قابلیت شستشوی بدنه

رویه مبل شنی را می توان به تنهایی و در زمانی که تخلیه از محتویات داخلی است شستشو داد. برای این کار لازم است که بدنه را تخلیه کنید و به طور کامل در مواد شوینده قرار دهید. چرا که شن های یونولیتی ضد آب نمی باشند و بدنه نیز قابلیت غیر قابل نفوذ بودن ندارد. از این رو می تواند آب را به داخل خود وارد کند و سبب خرابی مبل شنی شود. محصول مورد نظر تنها در زمانی که خالی از محتویات داخلی است می تواند شستشو داده شود و بدنه ای تمیز و پاکیزه گردد. این مبل شنی می تواند در اغلب موارد در دسترس علاقه مندان باشد و در صورت نیاز به شستشو نیز به راحتی پاکیزه گردد.


شارژ بدنه مبل شنی 

مبل شنی در داخل خود دارای شن های یونولیتی می باشد که می توان آن را کم و یا زیاد نمود. به عبارت دیگر امکان شارژ کردن بدنه وجود دارد و افراد در صورت نیاز به محصولی با استحکام بسیار بالا می توانند از طریق بخش پایینی بدنه مواد داخل آن را افزایش داده و بدنه را با استحکام زیاد در اختیار استفاده کنندگان قرار دهند.


خرید 

مبل شنی جیر دو رنگ بهترین گزینه برای استفاده کنندگان در هر شرایطی است و به استراحت آن ها رسیدگی می کند. این محصول در فروشگاه مبل شنی آرامش وجود دارد که در صورت تمایل می توان به خرید آن پرداخت.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...