مبل شنی تکنفره بزرگ راحتی

کد 63026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکنفره بزرگ راحتی یکی از محصولات پرطرفدار تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که ساختاری راحت و طول عمری بالا دارد. روکش بدنه این مبل شنی را از پارچه مخمل تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه نرم و بادوام بوده و ساختاری ضدتعریق دارد. شما میتوانید در صورت لزوم روکش بدنه مبل شنی را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی مبل شنی نیز از نوع یونولیتی می باشد. این نوع مواد سبک و منعطف بوده و می تواند وزن بالایی را تحمل کند.یک زیپ در انتهای محصول تعبیه شده تا از طریق ان بتوانید مواد داخلی را شارژ و یا حتی تعویض نمایید. وزن بدنه کم محصول موجب حمل اسان ان شده است. البته این وزن کم تاثیری بر و استحکام بدنه محصول نداشته و این مبل شنی می تواند تا 150 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز عرضه شده که تضمینی بر طول عمر بالای محصول به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت مناسب و طول عمر بالا می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

مبل شنی تکنفره بزرگ راحتی

مبل شنی تکنفره بزرگ راحتی یکی از کاربردی ترین نمونه های تولید شده در سایت مبل شنی آرامش می باشد. این محصول خاص به دلیل دارا بودن ویژگی های مناسب، توانسته رضایت تمامی خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این محصول از ابعادی بزرگ برخوردار است و قادر است فضایی راحت برای تمامی فعالیت های نشسته و استراحت شما ایجاد نماید. شما می توانید به راحتی این محصول را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و در منزل خود فضایی دنج و مناسب را فراهم کنید. لازم است قبل از خرید ویژگی های این محصول را بررسی کرده و اطلاعاتی کافی در خصوص این مبل شنی داشته باشید. به همین جهت در ادامه این مطلب به بررسی مشخصات این محصول می پردازیم و ویژگی های آن را بیان می کنیم. 


ابعادی بزرگ و کاربردی

این محصول دارای طول 160 سانتی متر است و عرضی برابر با 110 سانتی متر دارد. به همین جهت مانند یک کاناپه بزرگ به نظر رسیده که شما به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. دو نفر به صورت نشسته نیز می توانند به طور هم زمان از این مبل شنی استفاده کنند. به همین دلیل برای استفاده در مقابل تلوزیون و یا استفاده های خانوادگی مناسب است. این محصول برای استراحت نیز مناسب بوده و شما می توانید به راحتی بر روی آن دراز کشیده و به خواب بروید. شما می توانید این مبل شنی را برای ایجاد فضاهایی خانوادگی و راحت نیز مورد استفاده قرار دهید. این محصول ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر دارد که 50 سانتی متر از آن مربوط به فاصله سطح زمین تا نشیمنگاه است. با این وجود شما به راحتی می توانید بر روی این نشیمنگاه نشسته و برخیزید بدون اینکه به کمر و زانوهای شما فشاری وارد شود. پشتی این محصول نیز دارای ارتفاع مناسبی بوده که گودی کمر را پوشش خواهد داد. ابعاد این محصول بزرگ است و به صورت دو نفره و تک نفره قابل استفاده خواهد بود. 


مشخصات مواد داخلی مبل شنی 

این مواد داخلی دارای وزن بسیار کمی می باشند که شما در صورت نیاز به راحتی می توانید این محصول را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. به این ترتیب در صورت نیاز خواهید توانست به راحتی این محصول را جابه جا کنید. مواد داخلی مبل شنی انعطاف زیادی دارند و با نشستن شما، به خوبی حالت ستون فقرات را به خود گرفته و به فضایی مناسب تبدیل می شوند. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی دارا بودن استحکام بالا است به طوری که محصول مقاومت بسیار زیادی در برابر فشار و ضربه داشته و در صورت نشستن افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی، از کیفیت مبل شنی کاسته نشده و شما می توانید به مدت طولانی از این محصول استفاده نمایید. وارد شدن فشار زیاد، موجب کاهش حجم و کاهش انعطاف محصول نمی شود. این محصول قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند.


تهیه مواد داخلی 

مواد داخلی مبل شنی دارای طول عمر بالایی هستند که تا سال ها قابل استفاده می باشند. شما باید مراقب باشید تا به مواد داخلی محصول آب و مایعات برخورد نکرده و بر روی مبل شنی نریزد. در صورت برخورد مایعات با مواد داخلی، این مواد یونولیتی به هم می چسبند و دچار کاهش حجم شده و دیگر انعطاف سابق را نخواهند داشت. شما می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش مواد داخلی مبل شنی را خریداری کرده و در صورت تمایل مواد داخلی را تعویض کرده و یا شارژ نمایید. با این کار مبل شنی به کیفیت اولیه بازمی گردد.


رویه ای مقاوم 

برای پوشش این مبل شنی از رویه مخملی استفاده شده است. این نوع از رویه دارای کیفیت بالایی بوده و استحکام زیادی دارد. در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم می باشد و در صورت نیاز به راحتی می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی بشویید. این رویه نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت می باشد. به همین دلیل برای استفاده طولانی مدت مناسب است. 


راهنمای خرید

در سایت مبل شنی آرامش انواع محصولات راحتی موجود می باشند. برای خریدی راحت و مناسب می توانید با مراجعه به این سایت مبل شنی تکنفره بزرگ راحتی را سفارش داده و درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...