مبل شنی توخالی

کد 32202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 با قابلیت های جدید که به تازگی وارد بازار شده است. نشیمنگاه این مبل به صورت گرد می باشد که دارای کمی تو رفتگی است. ارگونومی خاص این محصول آن را به یک مبل ایده آل برای استراحت تبدیل کرده است. داشتن تکیه گاه با ارتفاع مناسب یکی دیگر از ویژگی های این مبل است که به کارایی این مبل می افزاید و شما با نشستن های طولانی روی این مبل به هیچ وجه اذیت نمی شوید. مبل شنی توخالی از جنس چرم می باشد که ضد تعریق و ضد حساسیت است. رویه چرمی این مبل در برابر ساییدگی و وزن بالا بسیار مقاوم است. هم چنین مواد داخلی این مبل از جنس یونولیت خرد شده می باشد که علاوه بر داشتن وزنی سبک تحمل وزن بالایی دارد و انعطاف پذیر است. شما در صورت نیاز می توانید رویه چرمی مبل را تعویض کنید و مواد داخلی مبل را تعویض و یا شارژ نمایید. رنگ یک دست قهوه‌ای آن باعث می شود که مناسب محل کار هم باشد. شما می توانید این مبل را از فروشگاه اینترنی مبل شنی آرامش تهیه کرده و از داشتن آن لذت ببرید. 

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن محصول: ۶ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۲۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • ساختار مواد داخلی: یونولیت (فیبر)
  • دارای دو سال ضمانت 

مبل شنی توخالی

مبل شنی توخالی دارای بخش فرورفته بر روی خود می باشد که می تواند محل مناسبی برای نشستن افراد باشد. در واقع با ایجاد چنین قسمتی می توان نسبت به استفاده آسان از این محصول پرداخت و در هر شرایطی بیش ترین میزان راحتی و آسایش را به دست آورد. وجود بدنه ای با ساختاری خاص باعث شده است که افراد از داشتن این مبل شنی رضایت کامل داشته باشند و به راحتی بتوانند از این محصول در به کار گیری مداوم استفاده نمایند. مبل شنی می تواند رویه ای منحصر به فرد با دوام بالا داشته باشد که در این صورت می توان با خیالی آسوده و در تایم طولانی نسبت به داشتن آن اقدام کرد و در دسترس برای استفاده در طول روز قرار داد تا تمامی اعضای خانواده نیز امکان استفاده کردن از آن را داشته باشند. این مبل شنی رویه ای با جنس چرم مصنوعی دارد که در نهایت حرفهای ترین بدنه را تشکیل داده است. همچنین دارای ظاهری شیک می باشد که با این وجود می توان آن را در اتاق پذیرایی و نشیمن منزل نیز استفاده کرد. این محصول خاص قادر است که موقعیت را مطابق با آن چه که افراد می خواهند تنظیم کند و به این صورت رضایت زیادی در خصوص استفاده از این محصول ایجاد خواهد شد. با توجه به این موارد این مبل شنی جزو پر استفاده ترین محصولات راحتی و طبی می باشد که افراد می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و آن را در محل های مختلف در منزل مورد استفاده قرار دهند.


بدنه ای حرفه ای 

نکته ای که در هنگام انتخاب این محصول در نظر گرفته می شود وجود بدنه ای حرفه ای است که می تواند به راحتی اسباب استراحت و آسایش افراد را مهیا سازد. این بدنه از دو نظر حائز اهمیت است که می تواند بدنه ای حرفه ای را تشکیل دهد تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده نسبت به استفاده آن اقدام کرد و از داشتن آن نیز لذت برد. بدنه از نظر ظاهری از یک رویه تشکیل شده است که با جنس با کیفیت چرم مصنوعی می باشد. چرم مصنوعی می تواند بیش ترین میزان ضخامت را داشته باشد تا در نتیجه افراد در طی سال های زیاد قادر به استفاده کردن از آن باشند. این بدنه حرفه ای دوخت هایی زیبا دارد که محصول را جزو محصولات حرفه ای کرده است تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده آن را در دکور منزل مورد استفاده قرار داد. اما این مبل شنی تنها به خاطر زیبایی و جذابیت مورد استفاده قرار نگرفته است. چرا که کیفیت موجود در ساختار این محصول به گونه ای است که می تواند در طول سال های زیاد در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و دچار تغییر حالت و ساختار نشود. به همین خاطر است که یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین بدنه ها را در دسته بندی مبل شنی شامل شده است.


ضد لک و قابل شستشو

این مبل شنی از بدنه ای تشکیل شده است که مناسب افرادی می باشد که به صورت مداوم تمایل به شستشوی وسایل خود دارند. به خاطر این که بدنه کامللا قابل شستشو می باشد و حتی با اسپری کردن نیز می توان آن را از بروز لک و کثیفی در امان نگه داشت. بدنه مد نظر را می توان هنگام ریخته شدن مواد غذایی و خوراکی بر روی آن شستشو کرد. برای این کار لازم است که بدنه به طور کامل تخلیه شود و خالی از محتویات داخلی شود. به این صورت بدنه خالی با انواع مواد شویینده شستشو می شود و می تواند به راحتی تمیز و پاکیزه باقی بماند.


مقاومت بدنه

به دلیل وجود سازگاری های زیاد برای استفاده از این محصول می توان بدنه را جزو مقاوم ترین بدنه ها در بین مبل های شنی دانست که از مقاومت در برابر ضربه و فشار برخوردار است و می تواند در برابر فشار وزن افراد نسبت به خود نیز دوام و مقاومت داشته باشد. به این صورت در زمان استفاده در طی سال های زیاد علاقه مندان می توانند از داشتن این محصول منحصر به فرد برخوردار شوند.


خرید 

مبل شنی توخالی دارای کاربرد های زیاد می باشد که علاقه مندان می توانند آن را از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...