مبل شنی بزرگ گرد

کد 22022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ گرد دارای بدنه ای با مقاومت بالا است و وزن افراد سنگین را نیز تحمل می کند و برای آن ها نشیمنی راحت ترتیب دیده است. رویهاین محصول از جنس پارچه است که رنگبندی متنوعی دارد و بر این اساس انتخاب می شود. در صورتی که افراد علاقه به محصولات روشن دارند و برای اتاق خواب خود نیازمند این محصولات هستند نیز می توانند رنگ هایی با این طیف را برگزینند و برخی دیگر که به مدل های تیره رنگ علاقه دارند از نمونه هایی با این رنگ ها استفاده کنند. مبل شنی ظاهر به شکل استوانه دارد که با ایجاد گودی در بخش میانی به صورت گرد در می آید اما ابعاد آن نیز بزرگ بوده و می تواند قطر زیادی از دایره را تشکیل دهد. این استوانه بزرگ از قسمت بالا به داخل فرو می رود و تشکیل راحتی و نرمی بسیاری را می دهد به طوری که در طول استفاده افراد دچار آسیب های کمری نمی شوند و می توانند مدت زمان بسیار زیادی را در روز بر روی آن بگذرانند. محصول طبی دارای ضمانت نامه رسمی نیز است که در صورت بروز مشکل خدمات پس از فروش شامل حال آن می شود و در حالی که خرابی در بدنه محصول رخ دهد به ترمیم آن رسیدگی کرده و از ضمانت نامه نیز مصرف می شود. این محصول دارای ضخامت بالا در بخش بدنه است بنابراین در زمانی که به طور دائم شستشو شود از بین نمی رود و از کیفیت آن کم نمی شود. برای خرید مبل شنی بزرگ گرد به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول80 سانتی متر
عرض80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
جنس رویه پارچه
جنس بخش کناری مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهمبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
قابل شست و شو
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی بزرگ گرد

انسان در طول روز نیاز به آرامش دارد و این آرامش را تنها با داشتن وسایل طبی و راحتی کسب می نماید. از این رو هر فردی که نیاز به داشتن موقعیت راحتی دارد می تواند از وسیله هایی استفاده کند که سطح راحت و نرم دارند و بهترین شرایط را برای استفاده افراد ایجاد می سازد. توجه به این که محل مورد نظر و خریداری شده برای راحتی و استراحت افراد در نظر گرفته می شود و از انواع مختلف تشکیل شده است با قیمت های مختلف در اختیار افراد قرار می گیرد تا با دید باز بتوانند گونه های مختلف آن را خریداری کنند. برخی از این محصولات سطح کاملا طبی دارند و از طراحی ساده ای برخوردار می باشند. این گونه از وسایل طبی با نام مبل شنی شهرت دارند و متنوع و خاص می باشند. مبل شنی بزرگ گرد یکی از این محصولات است که با توجه به ساده بودن طراحی محصول می تواند شرایط را برای داشتن افراد مهیا سازد و می تواند بهترین موقعیت را برای آن ها ایجاد سازد. از این رو هرکس که تمایل به داشتن محیطی راحتی هست قادر خواهد بود که با قیمت مناسب آن را خریداری کند و برای ایجاد این فضا نیز هزینه زیادی نکند. از این رو در زیر یکی از این مبل های شنی را معرفی کرده ایم که به مطالعه آن بپردازید.


در مورد محتویات داخلی محصول

موادی که بدنه را احاطه کرده اند و به وسیله آن بدنه به حالت اصلی خود در آمده است به صورتی می باشد که مزیت های مختلفی دارد و همچنین می تواند از معایبی نیز برخوردار باشد. مواد داخلی آن در واقع شن هایی هستند که از جنس یونولیت می باشند. این شن ها ریز بوده و به میزان زیاد در داخل بدنه وجود دارند و شکل ظاهری آن را مطابق با آن چه که درتصویر مشاهده می کنید در می آورد. برخی از این محصولات مانند مبل شنی مد نظر در داخل خود اندکی فضای خالی نیز دارند که به دلیل ایجاد منعطف بودن و نرمی بسیار زیاد در آن ایجاد شده است و فرورفتگی را در بخش وسط ایجاد کرده است. یونولیت محصولی است که در ارتباط با رطوبت و آب از بین می رود و سفت می شود. همچنین این شن ها در این زمان به هم می چسبند و سبب از کار افتادن و کم شدن مزیت نرمی آن می شود. بنا براین محصول از آن جا که ضد آب نمی باشد باید از قرار گیری در محیط های مرطوب خودداری شود و از این کار اجتناب گردد. 


قابلیت استفاده در طولانی مدت

مبل شنی مد نظر دارای خصوصیاتی است که شرایط را برای بهره برداری بهینه آسان می کند. قابلیتی که در این محصول ایجاد شده است محبوبیت آن را افزایش داده است و میزان فروش آن را نیز زیاد کرده است. ویژگی که این خصوصیات را برای افراد ایجاد کرده است در واقع مقاومت بدنه در برابر فشار های وارد بر آن است. از این رو هر فردی می تواند در طولانی مدت از این مبل شنی استفاده کند و با وزن زیاد نیز بر روی آن بنشیند. در این صورت است که طرفداران این محصول زیاد بوده است و تمایل آن ها به خرید محصول زیاد می باشد. 


قابل استفاده در تمامی محیط ها 

از آن جایی که بدنه ضد آب نمی باشد اما می توان به راحتی آن را در محیط های بیرون قرار داد و از آن استفاده کرد. محیط هایی مانند باغ و ویلا از آن جایی که فضاهای بازی دارند می توانند مبل شنی را برای ایجاد راحتی در زمان بهره مندی از هوای تازه انتخاب کنند و آن را با قیمت مناسب خریداری کنند. به همین خاطر است که دارای رنگبندی نیز می باشد که به راحتی توسط افراد انتخاب گردد.


امکان خرید راحت

مبل شنی بزرگ گرد محصولی اورجینال می باشد که در کارخانه مبل شنی آرامش طراحی و تولید شده است و به راحتی نیز خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...