مبل شنی بزرگ طوسی

کد 23039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ طوسی یکی دیگر از بهترین نوع مبل شنی برای استفاده تمام سنین بوده که کارخانه مرکزی مبل شنی به تازگی طراحی و با یک تخفیف عالی روانه بازار کرده است. این مبل شنی دارای یک ضمانت نامه معتبر دوساله بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار گرفته و تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار می رود. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه گردی برخوردار بوده که شما با نشستن بر روی بخش مرکزی آن به فرم گرفتن بدنه محصول متناسب با حالت بدن خود کمک کرده تا راحتی بالایی داشته باشید. به همین دلیل بوده که تکیه گاه سرخود و نرم این مبل شنی می تواند تمامی سطح کمر شما را پوشش داده تا در زمان های مختلف مانند مطالعه و تماشای تلویزیون و... احساس راحتی داشته باشید. برای تولید بدنه این مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل استفاده کرده اند. پارچه های مخمل نرم و زیبا بوده و با ساختار بادوام خود می توانند در برابر وزن و فشار بالا بدون افت کیفیت باقی بمانند. این نوع روکش های بدنه به دلیل قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده محبوبیت بالایی داشته و ساختاری ضدتعریق دارند. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی از بهترین نوع مواد یونولیتی با ساختار خرد شده است. این مواد یونولیتی نرم و منعطف بوده و تاثیر بالایی بر راحتی شما دارد. ویژگی بارز مواد یونولیتی مربوط به وزن کم این مواد با قابلیت تحمل وزن بالای آن ها می باشد. شما می توانید به راحتی با کم و زیاد کردن میزان مواد داخلی فرم بدنه مبل شنی خود را تغییر بدهید. این محصول از تنوع رنگبندی بالایی برخوردار بوده که موجب شده تا بتوانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. برای خرید مبل شنی اورجینال می توانید به فروشگاه رسمی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 110 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای تنوع رنگبندی بدنه
  • دارای طول عمر بالا
  • دارای گارانتی معتبر 2 ساله

مبل شنی بزرگ طوسی

مبل شنی بزرگ طوسی منحصر به فرد و حرفه ای طراحی شده است و با در نظر گرفتن موارد استاندارد و ایمنی در اختیار تمامی افراد قرار می گیرد. این مبل شنی برای تمامی رده های سنی کاربرد دارد و کاربرد های متفاوت آن نیز به دلیل داشتن بدنه بزرگ و جادار آن امکان پذیر می باشد. محصولی که در تصویر مشاهده می کنید نمونه ای از رنگبندی محصول است. از این رو تنوع رنگی نیز به افراد در خرید امکان آسان بودن به دست آوردن محصول را ایجاد می کند. مبل شنی را می توان برای محل کار تهیه کرد و از بدنه طبی آن نهایت استفاده را به عمل آورد. این در حالی است که در برخی محیط های کاری اتاقی برای استراحت وجود دارد و تایمی خاص برای این کار در نظر گرفته شده است. با داشتن این مبل شنی می توانید از وجود یک استراحت راحت بهره مند باشید و همواره از آن بهره مند شوید. محصول مورد نظر از ضخامت بالایی برخوردار است به طور معمول می تواند در طول سال های زیاد کاربرد داشته باشد و مورد استفاده قرار بگیرد. با این شرایط اغلب افراد به خرید مبل شنی جذب می شوند و می توانند آن را برای استفاده دائمی در نظر داشته باشند. محصولی که در مقابل روی شما می باشد از لطافت و مرغوبیت زیادی نیز برخوردار است و می تواند برای داشتن آرامش کافی برای افراد مورد استفاده قرار بگیرد. با این وجود برخی مزیت های محصول که مورد توجه خریداران است در زیر خلاصه شده است که به بررسی آن می پردازیم.


ابعاد بزرگ محصول

مبل شنی از بدنه ای بزرگ تشکیل شده است که می توان گفت که برای جادار بودن و راحت بودن به کار می رود. این محصول دارای نشیمنگاهی جادار نیز می باشد که برای برخی کارایی ها مفید است. با این وجود هر کس که تمایل به استفاده از این مبل شنی را دارد می تواند به دو حالت نشسته و درازکش از محصول بهره ببرد و از نشیمن آن نیز برخوردار باشد. در نتیجه شرایط برای داشتن آرامش کافی به صورت دلخواه برای تمامی استفاده کنندگان مهیا است. ابعاد بزرگ می تواند محصول را برای دو فرد نیز مناسب کند. به همین خاطر هر کس که تمایل داشته باشد بدنه را در محیطی مناسب قرار می دهد و می تواند برای استفاده به همراه دوستان خود از آن بهره مند شوند. با توجه به این که این محصول دارای رنگبندی نیز بوده است بر اساس سلیقه افراد رنگ آن انتخاب می شود و تشکیل دهنده برترین زیبایی ها در محیط قرار داده شده می شود. 


برای کار کردن روزانه

مبل شنی برای کارکردن در طول روز بسیار مناسب و مفید است. بدنه بزرگ و راحتی که دارد شرایط را طبی و مناسب می کنند. به دلیل این راحتی افراد در طول روز در زمان انجام فعالیت ها و کارهای روزانه خود به سمت استفاده از مبل شنی می روند و آن را در دسترس خود برای این کار ها قرار می دهند. بنا بر این قضیه جهت داشتن آرامش حتی در زمان کارکردن نیز می توان از مبل شنی استفاده کرد و آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. از سوی دیگر نیز محصول برای افرادی که فعالیت های نشستنی دارند نیز محیطی استاندارد را ایجاد کرده است که با تکیه بر آن حتی در طولانی مدت بدن دچار ناراحتی و آسیب نخواهد شد و شرایط برای ادامه روند کاری نیز موجود می باشد. تمامی استفاده کنندگان به دلیل این گونه موارد دارای رضایت کامل از محصول می باشند و می توانند به درستی از آن بهره مند شوند.


ضد تعریق

جهت استفاده از محصول در طولانی مدت و در زمان هوای گرم بدنه ضد تعریف طراحی شده است که می تواند شرایط راحتی را برای افراد ایجاد سازد. در نتیجه هر کس که به دنبال محصولی راحتی و طبی می باشد قادر خواهد بود که از مبل شنی استفاده کنند و در گذر زمان نیز شاهد تعریق نشود. به دلیل وجود فضای خالی در بدنه هوا در یک جا محبوس نمی شود از این رو تعریق نیز رخ نمی دهد و به راحتی ادامه روند استفاده از محصول انجام می شود.


خرید

مبل شنی بزرگ طوسی یکی از پر کاربرد ترین محصولاتی است که به تازگی طراحی و تولید شده است و می تواند رضایت افراد را جلب کند. این محصول در کارخانه مبل شنی آرامش در حال تولید است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...