مبل شنی بزرگ راحتی استاندارد

کد 63027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگ راحتی استاندارد یکی دیگر از محصولات پرفروش در میان مبل های شنی بوده که طول عمری بالا و بدنه مقاوم دارد. برای تولید روکش بدنه مبل شنی از پارچه پلی استر استفاده شده است. این نوع پارچه ضدتریق و ضدآب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد. این مبل شنی رنگ بدنه کرم داشته اما در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه محصول را بر اساس سلیقه خود شخصا سفارش دهید. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که نشمینگاهی بزرگ و تکیه گاهی استاندارد برای استراحت در اختیار شما قرار خواهد داد. وزن بدنه محصول کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی توسط افراد حا به جا خواهد شد. بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیتی تشکیل می شود. مواد یونولیتی بسیار سبک با ساختاری منعطف بوده که می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل نماید. این مواد از طریق زیپ انتهای محصول قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد دارد. اگر شما نیز قصد خرید این مبل شنی را با قیمت و کیفیتی مناسب دارید توصیه می کنیم به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 160 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم

مبل شنی بزرگ راحتی استاندارد

مبل شنی بزرگ راحتی استاندارد دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که آن را از دیگر محصولات متمایز کرده است. این مبل شنی ابعادی بزرگ و کاربردی دارد که از ویژگی های اختصاصی آن محسوب می شود. هم چنین این محصول از کیفیتی بی نظیر بهره مند است و به خوبی می توان آن را در هر محیطی قرار داده و استفاده نمود. برای خریدی مناسب لازم است تا اطلاعاتی کافی درخصوص محصول کسب نمایید به همین منظور در ادامه این مطلب قصد داریم تا جهت آشنایی بیش تر شما ویژگی های این مبل شنی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


طراحی ویژه

سبک طراحی این مبل شنی به صورت راحتی می باشد که مورد پسند افراد زیادی واقع خواهد شد. این مبل شنی ظاهری به صورت بیضی دارد و نشیمنگاهی راحت بر روی بدنه آن موجود می باشد. این نشیمنگاه با ارتفاع مناسبی از سطح زمین واقع شده است که به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید بدون اینکه به کمر و زانوهای شما فشاری وارد شود. در زمان نشستن شما بر روی این مبل شنی، پشتی مناسبی بر روی این محصول تشکیل می شود که به خوبی، گودی کمر را پوشش می دهد و فضایی مناسب جهت استفاده فراهم خواهد کرد. 


ابعاد مبل شنی 

این محصول دارای ابعاد بزرگ و بسیار کاربردی می باشد. طول این مبل شنی برابر با 170 سانتی متر بوده و عرض آن 100 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول نیز برابر با 84 سانتی متر است. این مبل شنی برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است که یک نفر به تنهایی می تواند بر روی آن دراز کشیده و به استراحت بپردازد. این محصول را می توانید به راحتی در زمان استراحت مورد استفاده قرار دهید و از خوابیدن بر روی آن لذت ببرید. این مبل شنی همانند یک کاناپه بزرگ است که دو نفر به صورت هم زمان می توانند بر روی آن بنشینند. به این ترتیب محصول مناسبی برای استفاده در مقابل تلوزیون می باشد. هم چنین برای انجام بازی های کامپیوتری نیز ایده آل بوده و شما به راحتی می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. شما خواهید توانست این مبل شنی را در فضاهای مختلف منزل استفاده کرده و از نشستن بر روی آن لذت ببرید. هم چنین می توانید برای انجام فعالیت هایی هم چون مطالعه و یا کار با موبایل و لپ تاپ از آن استفاده نمایید تا هیچ فشاری به کمر شما وارد نشده و به راحتی بتوانید به انجام این کارها بپردازید. ارتفاع نشیمنگاه این محصول از سطح زمین برابر با 50 سانتی متر است که در زمان نشستن و برخاستن بر روی آن هیچ فشاری به زانوهای شما وارد نمی شود و شما به راحتی خواهید توانست از این محصول استفاده نمایید. هم چنین در زمان نشستن بر روی این مبل شنی نیز پاهای شما به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد و به زانوها و پاهای شما فشاری وارد نمی شود.


وزن بدنه پایین و تحمل وزن بالا

مواد داخلی مورد استفاده در این مبل شنی از نوع مواد یونولیتی بوده که دارای وزن بسیار کمی می باشند. به همین جهت محصولی با این ابعاد از وزن بسیار پایینی برخوردار است که شما می توانید به راحتی آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. وزن بدنه این محصول برابر با 5 کیلوگرم می باشد که جابه جایی و حمل آن بسیار ساده است. شما می توانید این محصول را به راحتی در زمان نیاز انتقال دهید و به هر محیطی که مایل بودید ببرید. این نوع از مواد داخلی استحکام بسیار بالایی دارند که با وارد شدن فشار زیاد، دچار افت کیفیت نمی شوند. این مواد داخلی با وارد شدن فشار بالا، مقاومت نشان داده و به خوبی فشار وارده را تحمل می کنند. نشستن افرادی با وزن زیاد بر روی این مبل شنی، از حجم مواد داخلی کم نمی کند و مواد داخلی حالت خود را حفظ می کنند. مواد داخلی این محصول با وارد شدن فشار زیاد، دچار کاهش انعطاف نیز نخواهند شد. این مبل شنی دارای ضمانت دو ساله می باشد که مهر تأییدی بر کیفیت مواد آن است. 


روش خرید

برای خرید مبل شنی بزرگ راحتی استاندارد با قیمتی ارزان به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...