​مبل شنی اورجینال گرد

کد 32027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اورجینال گرد محصولی پر فروش و جدید می باشد که در روز های آغازین ورود به بازار توانسته محبوبیت بالایی کسب نماید و تمامی متقاضیان را راضی نگه دارد. این مبل شنی برای رفع نیازهای افراد و براساس تقاضای آن ها تولید شده و تمامی موارد لازم برای یک محصول طبی را دارا می باشد. محصول مورد نظر بدنه ای فابریک داشته و به صورت اورجینال در کارخانه مبل شنی آرامش در حال تولید است و می توان براساس سلیقه خود از روی کاتالوگ محصول رنگ بدنه آن را نیز انتخاب نموده و هماهنگی را بین وسایل منزل و مبل شنی ایجاد کرد. از آن جایی که این محصول دارای طول عمر بالا می باشد اما ممکن است با گذر زمان نرمی و لطافت خود را کمی از دست بدهد و یا کارایی اولیه خود را نداشته باشد در این زمان تنها کافی است محتویات درون آن را با مواد جدید پر نمایید. این کار سبب می شود تازگی مبل شنی حفظ شود و مانند روز اول قابلیت های خود را کسب کند. مواد درون این محصول یونولیت های ریز شده می باشد و با داشتن قیمتی مناسب و ارزان می تواند مبل شنی را نو کند و در هر زمان این کار انجام می شود. در زمان تعویض نیز به راحتی پوسته را از محتویات خالی نموده و سپس مواد جدید را به داخل آن هدایت می کنید. می توانید براساس علاقه خود این مواد را کم و یا زیاد کنید و به هر میزان مبل شنی خود را بزرگ و کوچک نمایید. مبل شنی اورجینال گرد را تنها از طریق کارخانه مبل شنی آرامش می توان خریداری کرد و محصول را با ارسال رایگان به درب منزل دریافت نمود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهنمایندگی مرکزی مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی اورجینال گرد

 در این مقاله می خواهیم یکی از محبوب ترین مبل های تولیدی به شما  معرفی کنیم این نوع از نوع مبل های پرنس می باشد که در ساختارهای مبل شنی یکی از خاص ترین موجود می باشد که دارای پشتی و نشیمنگاه فرورفته می‌باشد که معمولاً از نظر مخاطب و مصرف کننده یکی از  محبوب ترین مبل های شنی بوده است معمولاً در گیم نت ها و مکان‌های تفریحی برای بازی کردن تماشای تلویزیون و نگاه کردن فیلم  و کتاب خواندن و…. استفاده می شود مبل شنی آرامش در تلاش است که با بالاترین کیفیت دوخت , جنس و……. مبل های شنی و محصولات شنی را در اختیار شما مشتری عزیز قرار دهد.


امکانات و گزینه ها

 مبل های شنی در ساختار خود دارای امکانات و تجهیزات خاصی نمی باشند و ظاهر ساده خود را حفظ کرده اما در این مورد یک سری  گزینه های جدید روی مبل تعبیه شده است که راحتی و آسودگی هرچه تمام تر شما را فراهم سازد یکی از این گزینه ها جیب کناری در سمت چپ این مورد می باشد که می‌توان محل قرارگیری کتاب, لپ تاپ, دسته بازی و یا هر چیزه ضروری و غیرضروری دیگری باشد در بالای ابن مبل دسته ای  برای جابجایی  قرار داده شده است تا با راحتی هرچه تمام مبل را جابجا  کنید.

ابعاد و اندازه

 همانطور که مستحضر  مبل های شنی از لحاظ اندازه با یکدیگر متفاوت هستند در این نوع مبل 90 سانتیمتر طول و 90 سانتیمتر از 85 سانتی متر ارتفاع تعبیه شده است و با این ابعاد ذکر شده می‌توانیم این محصول را در دسته متوسط از لحاظ جایگیری دسته بندی کرد ولی تمام این مبل های شنی از لحاظ راحتی در دسته راحت ترین مبل ها قرار می گیرند 


محتویات
در اکثر  مبل های  شنی معمولاً برای پر کردن مبل های شنی به دلیل منعطف بودن و شکل گرفتن بسیار سریع به شکل بدن استفاده می شود و بسیاری از خریداران از یونولیت راضی بوده‌اند اما بعد از ۲ تا ۳ سال یونولیت ها انعطاف خود را از دست میدهد د و مبل شنی شما دیگر به حالت قبلی بر نمی گردد مگر اینکه آن را شارژ کنید و دوباره مبلغی را برای شارژ کردن آن پرداخت کنید اما ما  محتویات جدیدی را برای پر کردن  این مبل شنی ها به شما پیشنهاد می کنیم به نام (الیاف)  همانطور که مستحضر هستید الیاف همان محتویات کوسن های مبل های راحتی خانگی می باشد زمانی که محتویات مبل شنی را با الیاف پر میکنیم  راحتی غیر قابل وصفی به مصرف کننده دست می دهد و می توان گفت  بین ۲۰ تا ۲۵ سال مبل شما به بهترین حالت خود باقی می ماند که البته با سفارش شما ما می توانیم محتویات  را تغییر دهیم.

خرید
اگر راغب به خرید این مبل بودید می توانید همین حالا به صورت آنلاین یا با تماس گرفتن با پشتیبانی سایت و یا مراجعه به واتساپ اقدام به خرید این محصول کنید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...