مبل شنی اورجینال با رویه برزنتی

کد 21002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اورجینال با رویه برزنتی یکی دیگر از محصولاتی است که در سال های اخیر توانسته در بین مردم محبوبیت بالایی کسب نماید. این محصول برای استفاده تمامی افراد کاربرد دارد و قادر به داشتن شرایط راحتی در منزل و محل کار می باشد. مبل شنی توانایی فراهم کردن نشیمنی راحت را برای افراد استفاده کننده دارا می باشد که به بهترین شکل ممکن این حالت را ایجاد نموده است. به همین دلیل است که در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و جزو محصولات پر فروش این مجموعه شده است. در صورتی که با مشکل تمیز کردن محصول مواجه هستید و یا در زمانی که بر روی آن مواد غذایی ریخته شده باشد می توان به راحتی آن را شستشو داد. در صورتی که این موارد به صورت لک ایجاد شده باشد می توان محل مورد نظر را با دستمالی که حاوی مواد شویینده است تمیز کرد در صورتی که بدنه مبل شنی برزنتی باشد این کار رخ می دهد. چرا که در محصولاتی که بدنه در آن ها مخمل و غیره می باشد آب به داخل محصول نفوذ می کند و سبب می شود که مواد درونی بدنه خیس و مرطوب شود. در این صورت کارایی مبل شنی از بین رفته و به مبل شنی آسیب دیده ای تبدیل می گردد. اما می توان برای جلوگیری از این کار در هر صورت بدنه را تخلیه نمود و به صورت خالی در ماشین لباسشویی شستشو داد. به همین دلیل است که استفاده و کارایی از مبل شنی راحت و آسان می باشد. جهت خرید مبل شنی اورجینال با رویه برزنتی به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 65 سانتی متر
عرض 65  سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

مبل شنی اورجینال با رویه برزنتی

مبل شنی اورجینال با رویه برزنتی یکی دیگر از محصولاتی است که با بدنه ای منعطف و نرم مورد استقبال عده زیادی از خریداران قرار گرفته است و با این وجود توانسته رضایت قلبی افراد را به خود جلب کند. این محصول خاص برگرفته از نیاز های افراد در زمان استراحت است و تمامی آیتم های راحتی و استاندارد را شامل می شود. از این رو هر فردی در طول روز نیاز به این محصول داشته و برای داشتن آرامش به آن مراجعه می کند. تمامی تلاش طراحان این مجموعه به دلیل آن است که به محصولی بی نقص و بدون مشکل برای علاقه مندان دست پیدا کنند و تولیدات خود را با تمامی نکات ایمنی انجام دهند تا میزان رضایت افراد بالا رفته و تمامی آن ها تحت تاثیر قرار گیرند. از این رو این مبل شنی نیز با تمامی نکات ویژه طراحی شده است و تا به هنگام هیچ نارضایتی از سوی خریداران را دریافت نکرده است. به همین خاطر می توان گفت که بالاترین میزان راحتی در این محصول خلاصه شده است و به گونه ای بخش های مختلف مبل شنی طراحی شده است که سبب آرامش و ایمنی آن ها می شود و آن ها را دچار هیچ مشکلی نخواهد کرد. با داشتن این محصول خاص بهترین لحظات در زمان استراحت برای علاقه مندان ایجاد می شود و می تواند آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو افراد زیادی نیز راغب به خریداری آن می شوند و آن را برای خود تهیه می کنند.


بهره مندی از بهترین بدنه

بدنه محصول نقش اساسی در دوام و طول عمر آن دارد و  با داشتن ارتباط مستقیم با بدن افراد شرایط برای مهم بودن آن مهیا شده است. در نتیجه بهره مندی از بهترین بدنه با رویه خاص شامل خیلی از نکات ویژه می شود که سبب جلب توجه افراد می شود. مبل شنی تنها از دو قسمت تشکیل شده است و در واقع طراحی بسیار ساده ای دارد. بخشی از محصول رویه آن است که بدنه را شامل شده است و شکل ظاهری آن نیز برگرفته از دوخت هایی است که برای این رویه در نظر گرفته شده است. اما بخشی دیگر نیز که دلیل استحکام بدنه است در واقع محتویات درونی محصول می باشند که به میزان لازم در داخل آن پر شده است و شرایط را برای داشتن راحتی و یا آسایش در زمان استراحت مهیا می سازد. رویه بدنه سبب ایجاد محصولی ضد تعریق شده است که در نبود تعریق به مراتب حساسیت نیز رخ نخواهد داد اما علاوه بر آن حساسیتی که توسط رویه ایجاد می شود به دلیل الیاف آن بوده است که فاقد پلاستیک می باشد. پلاستیک برای پوست بد بوده است که در صورت گرما شرایط نامطلوب را تشدید می کند.


طراحی خاص محصول

این مبل شنی در حالی که ساده و کاملا اسپرت می باشد دارای بدنه ای خاص بوده است و تمامی بخش های راحتی را برای علاقه مندان ایجاد کرده است. بخش های راحتی این مبل شنی ساده در واقع به دلیل دوخت های محصول ایجاد شده اند و دارای استحکام نسبی می باشند که در صورت قرار دادن و تکیه دادن آن ها به دیوار بهترین موقعیت نصیب آن ها خواهد شد. این بخش در واقع همان تکیه گاهی است که در تمامی محصولات حرفه ای ایجاد شده است و محیط را برای نشستن استاندارد افراد مهیا می سازد. در نتیجه محیط مد نظر از بالاترین سازگاری با بدن و حالت قرار گیری ستون فقرات برخوردار است و در زمان مصرف از بروز مشکل برای افراد جلوگیری می کند. از این رو به عنوان یک محصول حرفه ای با تکیه گاه نیز معرفی می گردد.


بدنه ضد آب

بدنه در برابر آب و رطوبت غیر قابل نفوذ است و بهترین شرایط را در زمان مصرف در محیط های باز دارد. از این رو می توان به راحتی آن را در مسافرت ها با خود به همراه داشت و برترین میزان مطلوبیت را نیز کسب کرد. از این رو هر فردی که در مسافرت ها تمایل به داشتن مبل شنی دارد می تواند این محصول را خریداری کند و در تایم طولانی و در محیط های مختلف از وجود آن نهایت بهره برداری را به عمل آورد.


امکان خرید راحت

خرید این مبل شنی اورجینال با رویه برزنتی در زمان کمی رخ می دهد و تنها با ورود به سایت مبل شنی آرامش امکان پذیر می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...