صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ

کد 23071

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ یکی دیگر از محصولات استاندارد با طراحی بدنه طبی و راحت بوده که توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و با کیفیت بالا به بازار عرضه شده است. این صندلی شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که یک نشیمنگاه بسیار بزرگ را برای استراحت در اختیار شما قرار می دهد. به همین دلیل تمام سنین می توانند برای استراحت و یا زمان های مطالعه و تماشای تلویزیون و.. این صندلی شنی را استفاده کنند. ساختار این محصول با توجه به مواد تشکیل دهنده داخلی ان کاملا منعطف است. این مواد از یونولیت تشکیل می شود. مواد یونولیتی نرمی بالایی داشته و کاملا سبک هستند. این مواد به صورت خرد شده در داخل استر صندلی شنی قرار گرفته و در اثر استفاده تغییر حالت می دهند. پس می تواند راحتی و ارامش شما را مهیا کنند. روکش بدنه صندلی شنی از نوع مخملی تولید کرده اند. این روکش رنگبندی بالایی داشته به همین دلیل می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده که استفاده طولانی مدت از ان ایجاد مشکل و یا حساسیت نخواهد داشت. شما می توانید با اسودگی بابت کیفیت بالای روکش بدنه ان را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. این صندلی شنی قادر بوده وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را بر روی بدنه خود تحمل کند. پس هر فرد با هر وزنی می تواند این محصول را خریداری نماید. این محصول از طرف نمایندگی رسمی مبل شنی شامل 2سال گارارنتی معتبر بوده که کیفیت بالا و طول عمر ان را تضمین خواهد کرد. اگر قصد خرید صندلی شنی را با قیمت مناسب و طول عمر بالا دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای گارانتی 2ساله

صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ

صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ یک صندلی شنی یا مبل شنی ساخته شده در ابعاد بزرگ است که می تواند فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد تا به راحتی بر روی آن نشسته و استراحت کنید . این صندلی های شنی که با عنوان مبل و صندلی های راحت نشین شناخته می شوند ، می توانند یک نشیمنگاه فوق العاده نرم و راحت باشند که شما قادر خواهید بود برای مدت های طولانی بر روی آن نشسته و استراحت کنید . کارایی صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ نه تنها برای خانه یا اتاق خواب ، بلکه در محل کار ، مغازه ها و بوتیک ها و هر جای دیگری قابل استفاده بوده و شما هستید که تصمیم می گیرید از صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ در کجا استفاده کنید . در ادامه با نقد و بررسی بیشتری که در رابطه با صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ در اختیار شما قرار خواهیم داد با تمامی ویژگی های محصول آشنا خواهید شد . 

صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ بسیار نرم بوده و مواد داخل آن در واقع یونولیت های خرد شده هستند . این یونولیت ها یا فیبر های خرد شده پر شده است و می توان گفت که بیشترین حجم صندلی شنی را همین مواد پر کرده است . برای همین یک ویژگی بسیار خوب دیگری را می توان از صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ انتظار داشت که آن هم وزن سبک محصول می باشد . وزن صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ 6 کیلوگرم است و شما می توانید به آسانی آن را جابجا کنید و هر جایی که دوست دارید آن را قرار دهید . برای همین حجم بزرگ صندلی شنی اصلا دست و پا گیر نبوده و به راحتی آن را با جابجا کردن می توانید در موقعیت دیگری قرار دهید . این صندلی شنی برای استفاده یک نفره ساخته شده است و اگر چه ابعاد بزرگی دارد ، ولی نوع طراحی آن به گونه ای است که یک نفر می تواند به راحتی از ان استفاده کند . 

وزنی که صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ می تواند تحمل کند نیز بسیار بالاست ، به عنوان مثال تولیدی مبل شنی آرامش که تولید کننده صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ نیز می باشد ، تحمل وزن صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ را 180 کیلوگرم در نظر گرفته که یک تحمل وزن فوق العاده خوب و بالاست و برای همین هر فردی با هر وزنی که دارد می تواند به راحتی و بدون نگرانی از آسیب رسیدن به صندلی شنی از آن استفاده کند . دلیل دوام بسیار خوبی که صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ دارد ، جنس بدنه با کیفیت و دوخت عالی آن می باشد . برای اینکه جنس خوب به تنهایی نمی تواند بیانگر کیفیت بالای محصول باشد ، بنابراین دوخت و طراحی صندلی شنی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و توصیه می شود که در خرید صندلی شنی در تمامی مدل ها حتما به برند محصول و جنس آن توجه داشته باشید . 

برای ساخت صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ از پارچه مخملی درجه یک استفاده شده است و دوام بسیار خوبی را دارد . به خوبی می تواند در برابر ضربه ها و فشار های وارده ، ساییدگی ، شستشو ، نور آفتاب و دماهای مختلف کیفیت خود را حفظ کند . برای همین است که شما می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و لذت ببرید . شما می توانید از صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ در فضاهای روباز نیز استفاده کنید . لازم به ذکر است که با توجه به فاکتور ها و ویژگی های بدنه مخملی صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ شما می توانید در صورت کثیف شدن صندلی شنی ، رویه را جدا کرده و آن را بشویید . برای اینکار می توانید بدنه را به تنهایی از لایه های زیرین جدا کنید . ابعاد صندلی شنی مخمل یک نفره بزرگ به طور دقیق برابر با طول 120 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع 90 سانتی متر می باشد و در رده صندلی های شنی سایز بزرگ قرار می گیرد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...