مبل شنی خزدار یک نفره

کد 22115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی خزدار یک نفره یکی از محصولات جذاب و منحصر به فرد با ساختاری متفاوت بوده که مخصول رده سنی بزرگسال طراحی و به بازار عرضه شده است. روکش بدنه محصول از نوع پارچه خزدار انتخاب شده که در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد. این روکش بدنه ساختتاری ضدتعریق داشته که قابل شستشو با اب و مواد شوینده نیز است. رنگ بدنه محصول کرم بوده که در طیف رنگ های ساده قرار داشته و به راحتی با تمامی رنگ های دکوراسیون داخلی هماهنگ می شود. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده با وزنی کم و قابلیت تحمل وزن بالا است. این مواد ساختاری انعطاف پذیر دات=شته پس بدنه محصول در اثر استفاده و با گذر زمان به فرم بدن شخص تغییر حالت می دهد. از این محصول می توانید در سالن های پذیرایی و اتاق خواب و... استفاده کنید. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده پس به راحتی جا به جا می شود. البته وزن کم تاثیری بر کیفیت محصول نداشته و این محصول قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کند. برای خرید این محصول تنها کافی ست به فروشگاه مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پارچه خزدار
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی خزدار یک نفره

مبل شنی خزدار یک نفره دارای خصوصیات قابل توجهی است که می تواند افراد را در رسیدن به آرامش و راحتی یاری کند. این مبل شنی دارای بدنه ای گرد و ساده است که می تواند محصولی با کارایی دلخواه باشد و در نتیجه در بیش تر موارد مورد استفاده قرار گیرد. محصول مورد نظر را می توان به راحتی با وجود نیاز به آرامش و راحتی در دسترس قرار داد تا علاوه بر خود دیگر اعضای خانواده نیز از آن بهره مند شوند و بتوانند لذت داشتن یک استراحت کوتاه را در طی روز داشته باشند. مبل شنی رویه از خزدار دارد که این خز های پرز بلند در رسیدن به آرامش نقش مهمی ایفا می کنند. رویه سبب ایجاد لطافت و نرمی می شود که افراد با قرار گیری بر روی آن قادر به برطرف کردن نیاز خود به آرامش می شوند. مبل شنی خز دار قابلیت های بسیار زیادی دارد که بر این اساس میزان علاقه مندان به سمت این محصول بیش تر جذب می شوند و می توانند بهترین و خاص ترین وسیله کاربردی را برای خود داشته باشند. این محصول طبی و راحتی مورد استفاده در هر فضایی می باشد که هم می توان از مزیت راحتی آن بهره مند شد و هم از داشتن بدنه ای به این زیبایی بهره مند گردید. با وجود تمامی این موارد است که افراد می توانند از داشتن مبل شنی خزدار نهایت استفاده را داشته باشند و با بالاترین میزان رضایت از آن بهره مند شوند. 


لطافت موجود در بدنه

این مبل شنی در نهایت لطافت و نرمی طراحی و تولید شده است و می تواند جزو وسایلی باشد که امروزه افراد بیش تر به سمت داشتن آن جذب می شوند. چرا که برخی از علاقه مندان مشغول کار های خود در منزل هستند و این کار ها نیاز به داشتن نشیمن راحت دارد. کار با لپ تاپ بیش ترین میزان انرژی را از افراد می گیرد و آن ها را نیازمند به محلی برای نشستن می کند که در نهایت راحتی و استاندارد بودن بتوانند افراد را در مسیر آرامش یاری کند. این محصول نیز دقیقا همان چیزی است که افراد نسبت به آن تمایل نشان می دهند و می توانند با استفاده از آن به رفع نیاز های خود بپردازند. با این وجود است که اجزای تشکیل دهنده آن در شرایط استاندارد قرار دارد و می تواند برای آن ها موقعیت دلخواهی را به وجود آورد. مبل شنی خزدار دارای رویه ای بسیار نرم و لطیف است که نقطه قوت محصول محسوب می شود. این رویه قادر است که راحتی را برای علاقه مندان ایجاد سازد تا در نهایت بتوانند در موقعیت دلخواه به فعالیت و یا استراحت بپردازند. این محصول قادر است افراد را بر روی خود جای دهد تا در نهایت راحتی و آسایش نصیب آن ها شود و بدن آن ها نیز در راحتی کامل قرار گیرد. از این رو می توان این مبل شنی را جزو پر فروش ترین و پر مخاطب ترین وسیله طبی دانست که برای تمامی افراد قابلیت استفاده دارد.


رویه ضد حساسیت

این مبل شنی به دلیل داشتن پرز های بلند در رویه خود می تواند هوا را به راحتی گردش دهد و به آسانی سبب جلوگیری از تعریق در افراد شود. زمانی که هوا در گردش باشد برخی موارد که سبب حساسیت می شوند نیز وجود نخواهند داشت. در نتیجه بدنه قادر است که بدون ایجاد حساسیت مورد استفاده افراد قرار گیرد و برای آن ها راحتی را ایجاد سازد. رویه محصول نقش مهمی در ایجاد کارایی بالا در آن دارد که در نتیجه می تواند در طولانی مدت افراد را بر روی خود قرار دهد.


سادگی بدنه

مبل شنی در عین سادگی طراحی و تولید شده است و در واقع ساختاری گرد دارد که می توان در هر بخش آن شروع به نشستن کرد. این محصول قابلیت شکل پذیری بالایی دارد که با این وجود سازگار ترین وسیله راحتی برای افراد می باشد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید و استفاده کردن از آن پرداخت و در نتیجه بیش ترین میزان رضایت را به دست آورد.


خرید

مبل شنی خزدار یک نفره جزو پر فروش ترین محصولات طبی و راحتی است که در فروشگاه مبل شنی آرامش برای خرید آماده می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...