تولیدی مبل شنی فروشگاه مبل شنی تولید کننده انواع مبل های شنی و هپی چیر می باشد که دارای طرح ها و رنگ های متنوع می باشد . این مبل های شنی دارای رویه های قابل تعویض بوده و به طور جداگانه دارای آستر می باشند . به کمک این ویژگی می توانید رویه این محصول را جدا نموده و آن را شستشو دهید . البته برای راحتی کار می توانید از مواد شوینده نیز برای تمیز کردن رویه این محصول استفاده کنید . تولیدی مبل هپی چیر اقدام به فروش مستقل این محصولات نموده است که به سبب راه اندازی فروشگاه جداگانه ، محصولات را مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند و این موضوع سبب کاهش چشم گیر قیمت این محصولات می شود . 

در تولید این مبل های شنی که در تولیدی این شرکت تهیه می شوند از یونولیت های نانو استفاده شده است و در مدت زمان زیاد استفده نیاز به شارژ مجدد نخواهند داشت و می توانید بدون انجام شارژ از آن استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که مبل شما دچار افت نخواهد شد . همچنین در تولید رویه این محصولات از پارچه ذخیم استفاده شده است که این ویژگی به شما کمک می کند تا در صورت برخورد با شیء تیز ، آسیبی به محصول وارد نشود . 

از این مبل های شنی می توان در فضاهای باز ، رستوران ها ، کافی شاپ ها ، مکان های ورزشی و یا تفریحی استفاده نمود . البته بسیاری نیز از این محصولات برای استفاده در اتاق میهمان و یا برای پذیرایی از میهمان استفاده نمود . همانطور که در قسمت های بالا اشاره شد رویه های این محصولات تماما قابل شستشو بوده و می توانید به راحتی آن را جدا نموده و آن را تمیز کنید .