بین بگ یک نفره با زیرپایی شنی

کد 32058

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,402,500
2,759,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره با زیرپایی شنی از جمله متفاوت ترین بین بگ های تولید شده در سال 2020 توسط تولیدی مرکزی مبل شنی بوده که با طول عمر بالا و طراحی راحت و طبی روانه بازار شده است. این بین بگ زیبا از طراحی بدنه گردی برخوردار بوده که از یک نشیمنگاه راحت و تکیه گاهی انعطاف پذیر و شیبدار تشکیل می شود. این تکیه گاه منعطف می تواند سطح کمر شما را به طور کامل پوشش داده تا بدن شما در زمان استفاده در حالت استاندارد  خود قرار بگیرد. این بین بگ شیک را با روکش بدنه از مرغوب ترین نوع پارچه تولید کرده اند. روکش های پارچه قابلیت شستشو به وسیله ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی را داشته و ساختاری نرم و بادوام دارند. این نوع روکش های بین بگ در اثر قرار داشتن در معرض وزن و فشار بالا دچار اسیب نشده و از ساختار ضدتعریق برخوردار هستند. البته برای راحتی شما در زمان خرید امکانی ایجاد شده تا بتوانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. این بین بگ زیبا از یک زیرپایی شنی مربع شکل نیز برخوردار بوده که به شما برای تجربه یک خواب راحت کمک خواهد کرد. از این بین بگ در زمان کار و یا هنگام خواب نیمروزی و... استفاده کرده تا نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر بوده ضمانت نامه 2 ساله معتبر محصول در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ از مرغوب ترین نوع یونولیت خرد شده انتخاب شده اند. زیرا مواد یونولیتی نرم و انعطاف پذیر بوده و قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را دارند. این مواد یونولیتی با وزنی کم و قابلیت تحمل وزن بالا گزینه مناسبی برای استفاده تمام سنین با هر وزنی از این بین بگ هستند. برای خرید تنها کافی بوده به وب سایت فروشگاهی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • مناسب تمام سنین
  • دارای زیرپایی شنی
  • دارای طول عمر بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله معتبر

بین بگ یک نفره با زیرپایی شنی

بین بگ یک نفره با زیرپایی شنی بهترین محصول جهت استراحت های روزانه است و به دلیل داشتن دو بخش اصلی در ساختمان خود می تواند منحصر به فرد ترین بین بگ در سال های اخیر باشد. محصول مورد نظر دارای زیبایی ظاهری بوده است که در نهایت سبب قرار گیری در فضایی در منزل می شود. همچنین می تواند سبب استراحت های کوتاه مدت شود و در طول روز بیش ترین کارایی را داشته باشد. داشتن مبل شنی برای تمامی افراد لازم و ضروری است و به آن ها در تهیه محلی طبی و راحتی برای گذراندن وقت خود کمک بزرگی می کند. همچنین این بخش از محصول دارای ساختمانی نرم و منعطف است که در نهایت تشکیل وسیله ای کاربردی و در عین حال منعطف را داده است. به همین خاطر تعداد زیادی از علاقه مندان به سمت خرید این محصول بی نظیر و منحصر به فرد جذب شده اند و خواهان خریداری آن بوده اند. با توجه به ظاهر زیبا و فریبنده این محصول کیفیت نیز به مراتب خوب می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که کیفیت دوام و طول عمر محصول را شامل می شود و می تواند بالاترین میزان آرامش و راحتی برای استفاده کنندگان باشد. کیفیت بالا شرط استفاده از محصول در طول عمر بالا می باشد و قادر به ارائه بهترین خدمات بوده است. برای تکمیل اطلاعات خود با ما همراه باشید.


وظیفه دو بخش اصلی محصول

بین بگ مد نظر از دو قسمت تشکیل شده است. این دو قسمت در کنار هم به مراتب کارایی محصول را بالا می برند اما در واقع می توان گفت که قابلیت استفاده جداگانه از هر بخش از محصول را نیز دارد. این دو قسمت تشکیل محصولی حرفه ای را داده اند که همان طور که افراد تمایل به راحتی و آسایش دارند بتوانند این وسیله را نیز مورد استفاده قرار دهند. همچنین این دو بخش اصلی قادر به ایجاد فضایی راحتی در منزل می گردد که یک فرد به راحتی از آن استفاده می نماید. بین بگ مد نظر یک نشیمن بزرگ با تکیه گاه دارد که در کنار آن زیر پایی قرار گرفته است. چنانچه قصد استفاده درست و استاندارد از محصول را دارید می بایست پس از آن که افراد بر روی محصول می نشینند پاهای خود را نیز بر روی زیرپایی قرار دهند و از موقعیت قرار گرفته در آن لذت کافی ببرند. به این ترتیب در شرایط افراد در شرایط استاندارد قرار خواهند گرفت و موقعیت مناسبی را در طی سال های زیاد خواهند داشت. با توجه به این مطالب شما می توانید در صورت تمایل به داشتن این محصول به آسانی آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.


کیفیت دو بخش محصول

قسمت های تشکیل دهنده بین بگ طبی مد نظر از کیفیت یکسانی برخوردار می باشند که با توجه به این یکسان بودن می توانند در طول عمر یکسان نیز ایفای کارایی نمایند. از طرفی تمایل به برخورداری از کالا های مرغوب و با کیفیت در تمامی افراد وجود دارد. از این رو می توان این دو بخش را با کیفیت بالا و راحتی زیاد در نظر داشت و مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این موارد کیفیت بالا سبب تشکیل بی نظیر ترین ظاهر در بین بگ می شود تا علاقه مندان تمایل به قرار دادن آن در منزل را داشته باشند و بتوانند این کار را به راحتی انجام دهند. همچنین داشتن این محصول با استاندارد ها و کیفیت های لازم سبب طولانی تر شدن تایم استفاده از آن می شود. رویه محصول با دوام بالایی بوده است و دارای قابلیت ضد تعریق و ضد حساسیت می باشد.


داشتن تکیه گاه مناسب

این بین بگ دارای تکیه گاهی می باشد که بسیار استاندارد بوده است و نیز می تواند کمر را در موقعیت مطلوبی قرار دهد. علاوه بر این موارد تکیه گاه به گونه ای طراحی شده است که کمر و بخش پشتی افراد را فرا می گیرد و می تواند سبب آرامش بیش تر آن ها باشد. به همین خاطر است که افرادی که دارای مشکلات ستون فقرات می باشند به آسانی این محصول را مورد استفاده قرار می دهند.


خرید

بین بگ یک نفره با زیرپایی شنی یکی از با کیفیت ترین محصولاتی می باشد که در شرکت بزرگ مبل شنی آرامش آماده خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...