​بین بگ کودک با زیر پایی

کد 41006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,968,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ کودک با زیر پایی یکی دیگر از محصولات طبی و راحتی می باشد که جدید و پر فروش است و می تواند بهترین گزینه برای راحتی کودکان شما باشد. این محصول خاص از دو بخش تشکیل شده است که یکی به عنوان کاناپه و نشیمن می باشد و دیگری زیر پایی محصول است که در زمان استفاده پاها بر روی آن قرار گرفته و حالت راحت تر و استانداردی را برای کودکان ایجاد می کند. این مبل شنی در بخش نشیمن ظاهری شبیه به مبل های بزرگ و پارچه ای دارد اما با این تفاوت که قدرت حالت پذیری بسیاری دارد و منعطف می باشد و لطافت بی نظیری نیز شامل حال آن شده است. با این ویژگی تکیه گاه نیز نرم تر از مبل های دیگر می باشد و برای یک استراحت روزانه بسیار مناسب است.


برای انجام فعالیت هایی از قبیل گیم و یا مطالعه کتاب می توان آن را برای فرزندان خود تهیه نمود و در دکور اتاق خواب آن ها قرار داد و به این ترتیب زیبایی را نیز برای آن ها ایجاد کرد. بخش زیر پایی جنسی مشابه بدنه داشته و تمامی قابلیت های بدنه را دارا می باشد و می توان آن را نیز به حالت های مختلفی در آورد و برای قرار گیری پاها آماده کرد. این بخش کمک می کند پاها در ارتفاع کاناپه خسته نشوند و استاندارد های لازم جهت فراهم کردن شرایطی راحت و با آرامش را برای کودکان رعایت کرده است. شما می توانید این بین بگ کودک با زیر پایی را از کارخانه مبل شنی آرامش خریداری نمایید و از محصولی اورجینال بهره مند شوید.

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
 دارای زیرپایی
اقلام همراه-

 

بین بگ کودک با زیر پایی

بین بگ کودک با زیر پایی گزینه ای مناسب برای تمامی کودکان است که در طول روز نیاز به داشتن فعالیت هایی مانند مطالعه و یا تماشای کارتن دارند و سعی در آن دارند که در تایم طولانی این کار را انجام دهند. با توجه به چنین نیاز هایی از سوی مخاطبین راحتی و آسایش برای کودکان مهیا می شود و محصول مطابق با آن چه که افراد تمایل دارند به دست آن ها می رسد. با وجود آن که بین بگ کودک دارای دو بخش بوده است اما وزن کمی دارد و به راحتی می تواند برای رفتن به محل های دیگر به همراه افراد باشد. در نتیجه قادر بوده است که در تایم طولانی کارایی و مقاومت خوبی داشته باشد. بدنه از استحکام بسیار زیادی برخوردار است. در این حالت می توان گفت که محصول بهترین شرایط را دارا می باشد و با این استحکام برای انواع فعالیت های کودکان و مقاومت در برابر فعالیت های آن ها سازگار بوده است. رنگبندی بدنه نیز به دلیل آن که محصول دارای مخاطبان کودک بوده است متنوع می باشد و همواره رنگ های شاد و جذاب را شامل می شود. از این جهت با به کار گیری در محیط های مناسب قادر است که در طول مدت زمان مصرف بهترین شرایط را برای استفاده کنندگان فراهم سازد. با توجه به مطالب گفته شده برخی از مزیت های محصول نیز در زیر خلاصه شده است که با هم آن ها را بررسی می کنیم.


استحکام بالا

بدنه از نظر این که برای به کار گیری توسط کودکان مناسب باشد و به این منظور ساخته شود دارای استحکام مد نظر بوده است و شرایط برای داشتن راحتی زیاد نیز فراهم است. بین بگ مد نظر همان قدر که دارای استحکام است بدنه ای منعطف دارد تا احساس خوشایند راحتی و آسایش برای افراد فراهم باشد و بتوانند در طول عمر بالا به راحتی این محصول را داشته باشند. استحکام امری مهم در نوع استفاده از وسایل بوده است که در این بین بگ مورد نظر در درجه بالایی می باشد و امکان بهره برداری در زمان مطالعه کودکان و یا تماشای کارتن های مورد علاقه آن ها میسر می کند. در کنار بدنه اصلی یک زیر پایی نیز وجود دارد که به شکل مستطیل بوده است و کامل بخش زیرین پای افراد را گرفته است. این قسمت بزرگ می باشد و می تواند راحتی را در بخش پاها نیز مهیا سازد. در نتیجه در طراحی محصول نقطه قوتی بوده است که هم زیبایی دارد و هم می تواند برترین طراحی را برای داشتن استاندارد های لازم در کودکان فراهم کند. از این نظر محصول جزو محصولات پرفروش می باشد و قادر به ارائه برخی شرایط برای کودکان بوده است. 


مقاومت در برابر فشار 

کودکان تمایل به برخی فعالیت های مهیج را دارند و ممکن است با وجود بدنه منعطف محصول بخواهند که از این محصول نیز به صورت فعالیت های مهیج بهره برداری سازند. به همین دلیل است که در برابر فشار کاملا مقاوم بوده و دچار آسیب نمی شود. بین بگ طبی برای این که در دسترس کودکان باشد و برای استفاده مکرر و دائمی آن ها به کار بی آید دارای سازگاری های لازم بوده است و می تواند در هر موقعیتی در برابر فشار و ضربه وارد بر بدنه و زیر پایی مقاومت و دوام لازم را داشته باشد. به همین دلیل یکی از محکم ترین و با استحکام ترین بدنه ها را شامل شده است. با وجود این شرایط محصول دچار پارگی نمی شود و در بخش بدنه ترکیدگی ایجاد نمی گردد. برخی محصولات مشابه و بی کیفیت در اثر چنین عواملی به سرعت از بین رفته و خراب می شوند در نتیجه قابل قبول نمی باشند.


شباهت به کاناپه

شباهت زیاد این محصول به کاناپه های مختلف خرید محصول را زیاد کرده است و محبوبیت آن را نیز افزایش داده است. از این رو به راحتی می تواند برای استفاده در هر موقعیتی دارای راحتی باشد و سازگاری های لازم را داشته باشد. تکیه گاه و دستگیره که بخش های این محصول را احاطه کرده اند جزو طراحی های خاص بین بگ می باشند.


امکان خرید راحت

ساده ترین نوع خرید بین بگ کودک با زیر پایی مراجعه به تولیدی مبل شنی آرامش است که دارای سایت معتبر می باشد و می توان به راحتی محصول را به دست آورد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...