بین بگ چرم ایرانی

کد 12001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,756,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ چرم ایرانی مناسب ترین محصول برای افراد مختلف است و با توجه به طراحی که دارد می تواند قابل مقایسه با انواع محصولات خارجی و وارداتی باشد. این مبل شنی با کیفیت ترین محصولی بوده است که طراحی دقیق و به روز دارد و مطابق با استاندارد های روز دنیا برای تولید محصولات طبی ساخته شده است. ساخت این محصول نیز با مواد اولیه با کیفیت انجام شده است و دارای دوام و طول عمر بالا می باشد. طول عمر محصول با توجه به رویه ای که دارد امکان پذیر است. رویه محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که می تواند در طول سال های استفاده از محصول و با به کارگیری مداوم این مبل شنی بدون آسیب باقی بماند و بدون تغییر باشد. از این رو دارای دوام زیاد بوده است و زیبایی ظاهری نیز دارد. ظاهر این محصول در میزان فروش آن نقش مهمی دارد و می تواند دارای جذابیت باشد. زیبایی این محصول با رویه چرم مصنوعی که دارد دارای براقیت بوده است و می تواند جزو محصولات با کیفیت و با دوام باشد و در گوشه ای از منزل به جای محصولات لوکس به کار برود. در خانه هایی که به سبک اسپرت ساخته شده اند و دارای ترکیب اسپرت هستند می توان از این مبل شنی استفاده کرد و محیط را جذاب و زیبا نمود. از این رو طرفداران این مبل شنی زیاد بوده است و منحصر به فرد می باشد. برای خرید این بین بگ چرم ایرانی به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

طول 60 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 30سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ چرم ایرانی

بین بگ چرم ایرانی قابلیت استفاده یک فرد را دارد و بدنه نیز برای قرار گیری این افراد سازگاری دارد. بنابراین دارای تحمل وزن یک فرد می باشد و بیش ترین میزان آن سبب آسیب رسیدن به بدنه می شود. بین بگ ها محصولاتی هستند که در دسته مبل شنی قرار دارند و با آن می توان به نهایت آرامش در طول روز دست پیدا کرد. این محصول نیز مانند محصولات دیگر از بدنه ای طبی تشکیل شده است که منعطف ونرم می باشد و می تواند بهترین قابلیت ها را برای افراد استفاده کننده مهیا سازد. از این رو هر شخصی که دارای توانایی خرید این محصول می باشد و یا محلی مناسب برای استفاده از آن را دارد قادر خواهد بود که به آسانی از محصول نهایت استفاده را بکند و بتواند شرایط ویژه ای داشته باشد. با توجه به این که این محصول ظاهری خاص دارد و مشابه با کاناپه ساخته شده است قرار گیری و استفاده از آن راحت تر بوده است و انتخاب محل مناسب برای به کار گیری این محصول آسان می باشد. از این رو چنانچه افراد به دنبال داشتن وسیله ای طبی و راحتی باشند می توانند به سراغ بین بگ چرم ایرانی آمده و با توجه به این که ساخت کشور می باشد و از مزیت های ویژه ای برخوردار است آن را خریداری کنند. مزیت های ایجاد شده در این محصول به شرح زیر می باشد:


قابلیت تعویض پوسته

یکی از شرایطی که افراد را به سمت خرید این محصول جذب می کند و می تواند آن را منحصر به فرد جلوه دهد قابلیت تعویض پوسته می باشد که سبب می شود در زمان های لازم بتوان محصول را بازسازی کرد. از این رو به شکل خاصی می توان به این پوسته ها دسترسی پیدا کرد و در صورت نیاز آن را خریداری نمود. این قابلیت به دلیل ایرانی بودن بدنه میسر شده است چرا که تولید داخل کشور می باشد و در تولیدی مبل شنی آرامش ساخته می شود. در نتیجه در صورت آسیب رسیدن به آن نیز می تواند به راحتی تهیه گردد و در صورت صدمه دیدن بدنه را درست کند. این در شرایطی است که پوسته ممکن است در صورت استفاده نادرست از آن خراب شود و دچار خرابی گردد. از این رو در این زمان بدنه را باید ترمیم نمود. برای ترمیم نیز پوسته به طور کلی عوض می شود و می تواند یک بدنه جدید را ایجاد سازد. در برخی موارد نیز افراد به دلیل تغییر دکور منزل و یا اتاق خواب خود تمایل دارند تا رنگ بدنه را نیز تغییر دهند. در این زمان بدنه جدید را سفارش می دهند و به آسانی این کار را انجام می دهند.


بدنه استاندارد

محصولاتی که به صورت طبی ساخته شده اند اغلب دارای شرایط استاندارد هستند اما شرایطی که از نظر برخی از افراد استاندارد می باشد باید به گونه ای باشد که تمامی سنین قادر به بهره برداری از محصول باشند. به ویژه کودکان که علاقه زیادی به محصولات طبی دارند و بیش تر با آن ها سر و کار دارند. مبل شنی نیز بدنه ای به صورت کاناپه دارد از این رو می تواند استاندارد باشد. همچنین داشتن تکیه گاه و دستگیره ها در کناره خود سبب شده است تا هر فردی در زمان مصرف محصول بتواند شرایط راحتی و آسایش را داشته باشد و در موقعیتی استاندارد قرار بگیرد. در نتیجه بین بگ مد نظر ویژگی هایی را دارا می باشد که آن را با طراحی استاندارد برای علاقه مندان به کار می گیرد و مانع از آسیب رسیدن به افراد در زمان مصرف محصول می شود.


ظاهر اسپرت محصول

برخی از افراد تمایل به داشتن محصولاتی هستند که ظاهری اسپرت دارند و نیاز به استفاده از آن ها در اتاق خواب خود دارند. از این رو می توانند بین بگ چرم ایرانی را استفاده نمایند و با آن به نهایت آرامش برسند. ساختمان این محصول اسپرت و ساده طراحی شده است از این رو میزان فروش آن بالا بوده و تعداد علاقه مندان محصول نیز روزانه در حال افزایش است. از این رو هر فردی که آن را خریداری می کند می تواند از وجود آن نهایت استفاده را به عمل آورد.


امکان خرید آسان

برای خرید بین بگ چرم ایرانی در کم ترین زمان و با آسان ترین روش به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و با کیفیت بالا محصول را خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...