بین بگ مخمل شیبدار راحتی

کد 23091

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,775,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل شیبدار راحتی یکی از محصولات زیبا با طراحی بدنه استاندارد و طول عمری بالا بوده که برای استفاده تمامی سنین طراحی و روانه بازار شده است. روکش بدنه محصول قرمز بوده اما با توجه به ترکیب رنگ بالای بدنه شما می توانید با نظر خود یک رنگ دیگر برای روکش این بین بگ سفارش دهید. برای تولید روکش بدنه بین بگ از مرغوب ترین پارچه چرم مصنوعی استفاده شده که در برابر فشار و ضربه مقاوم است. این نوع روکش بدنه ضداب و ضدتعریق بوده پس برای استفاده های طولانی مدت توصیه می شود. مواد یونولیتی داخل این بین بگ قابلیت تعویض و ا شارژ مجدد دارند. این مواد قابلیت تحمل وزن بسیار بالا در مقابل سبک و منعطف هستند. وزن بدنه محصول 6 کیلوگرم بوده که مصرف کنندگان می توانند به راحتی ان را حمل کنند. البته سبک بودن تاثیری بر کیفیت بدنه بین بگ نداشته و این محصول می تواند وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل نماید. به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز دریافت خواهید کرد. اگر شما نیز قصد خرید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب دارید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

بین بگ مخمل شیبدار راحتی

بین بگ مخمل شیبدار راحتی یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش می باشد که با داشتن ظاهری فوق العاده شاد و زیبا و ساختمانی فانتزی، توانسته مورد علاقه افراد زیادی واقع شود و به فروش بالایی برسد. این محصول جذاب دارای کیفیتی بی نظیر است و طول عمر بالایی دارد. به همین جهت تا سال ها نیاز شما را از بابت خرید محصول جدید برطرف خواهد کرد. این بین بگ دارای ظاهری فوق العاده جذاب و فانتزی می باشد و با رنگ شادی که بر روی بدنه آن استفاده شده است، به ایجاد محیطی راحت و شاداب در اغلب فضاها کمک خواهد کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا سایر ویژگی های این محصول را بیان کنیم. 


محصولی مناسب برای اغلب فضاها

در زمان خرید نیاز است تا به ابعاد بین بگ توجه نمایید تا متناسب با آن فضایی را برای قرار دادن محصول در نظر بگیرید. به همین جهت اندازه های این بین بگ را به شما معرفی خواهیم کرد. این محصول دارای ظاهری به صورت گرد و کیسه ای می باشد که در قسمت پاینی دارای مساحتی بزرگتر بوده و با نزدیک شدن به قسمت های بالای پشتی، از مساحت آن کاسته خواهد شد و در بالای پشتی مساحت محصول به کمترین میزان خود می رسد. این محصول قطری برابر با 90 سانتی متر دارد و فاقد دسته است. یعنی تمامی بخش عرض این محصول را نشیمنگاه تشکیل می دهد. نشیمنگاه این بین بگ بزرگ است و تمامی افراد با جثه های گوناگون می توانند از آن استفاده نمایند. ابعاد این محصول جذاب به گونه ای طراحی شده است که می توانید از آن به راحتی در فضاهای گوناگون استفاده نمایید و برای قرار دادن این بین بگ نیازی به فضای زیادی نخواهید داشت. این محصول را می توانید به راحتی در محیط های کوچک آپارتمانی نیز مورد استفاده قرار دهید. زیرا با توجه به ابعاد این محصول، در گروه محصولات کم جا قرار می گیرد و می توان از آن در هر محیطی استفاده نمود. 


ارتفاع زیاد

این محصول ارتفاعی برابر با 120 سانتی متر دارد که بخش کمی از آن، حدود 50 سانتی متر، مربوط به فاصله سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه بوده و بخش زیادی از آن به قسمت پشتی بین بگ مربوط می شود. با این وجود این محصول پشتی بلندی دارد که به خوبی تمامی بخش های ستون فقرات را در بر می گیرد. این پشتی با ضخامت بالایی که دارد انعطاف بسیار بالایی در زمان استفاده نشان می دهد و به خوبی تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد. به این ترتیب فضایی مناسب برای نشستن شما فراهم می کند که بتوانید به راحتی به آن تکیه داده و به انجام تمامی امور خود بپردازید. بر روی این محصول می توانید مطالعه کنید و در حالتی که به آن تکیه داده اید، بدون وارد شدن کوچک ترین فشاری به کمر و گردن، ساعت های زیادی را به مطالعه مشغول شوید. از این بین بگ می توانید در زمان انجام فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، استفاده کنید بدون اینکه از نشستن خسته شده و یا در زمان نشستن، فشاری به بدن شما وارد شود. 


کیفیت بالای بین بگ

برای پر کردن داخل این بین بگ از بهترین نوع مواد داخلی استفاده شده است. این مواد داخلی از جنس فیبر می باشد و دارای وزن بسیار کمی هستند. به طوری که وزن بین بگ برابر با 6 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل و جابه جا نمایید. این مواد داخلی از استحکام بسیار زیادی برخوردار می باشند که با وارد شدن فشار زیاد، حالت خود را از دست نداده و کیفیت آن خراب نخواهد شد. به همین دلیل این بین بگ قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را بدون افت کیفیت تحمل نماید. این مواد داخلی کیفیت بالایی دارند و در صورت استفاده مداوم دچار کاهش کیفیت نمی شوند. در صورت افت کیفیت نیز می توانید مواد داخلی بین بگ را از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین کنید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. این محصول ضمانت نامه دو ساله دارد که به دلیل کیفیت بالای آن از سوی تولید کننده ارائه شده است.


راهنمای خرید

بین بگ مخمل شیبدار راحتی با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...