بین بگ مخمل اصل راحتی

کد 21017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,677,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ مخمل اصل راحتی از جمله بهترین نوع بین بگ بوده که کارخانه مبل شنی ارامش با ظاهری ساده و طول عمر بالا طراحی و تولید کرده است. این بین بگ شیک را با روکش بدنه از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل طراحی و تولید کرده اند. روکش های مخمل ظاهری زیبا و ساختاری نرم داشته و در برابر وزن و فشار بالا کاملا مقاوم باقی می مانند. این نوع روکش بدنه قابل شستشو نیز می باشد. زیرا تماس مستقیم آن با آب و مواد شوینده موجب افت کیفیت بدنه محصول نخواهد شد. این نوع پارچه را به دلیل قابلیت ضدتعریق بودن اغلب برای زمان های طولانی مدت مانند مطالعه و انجام بازی های کامپیوتری و... استفاده می کنند. لازم به ذکر بوده به دلیل تنوع رنگبندی این نوع روکش بدنه شما می توانید به راحتی با سلیقه خود رنگ بدنه بین بگ را نیز سفارش بدهید. در زمان خرید به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز دریافت خواهید کرد. این ضمانت نامه تضمینی بر طول عمر بالای بین بگ و تضمین دوخت باکیفیت بدنه آن می باشد. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ نیز از نوع یونولیتی با ساختار خرد شده انتخاب شده اند. مواد یونولیتی به دلیل نرم و منعطف بودن و داشتن وزن کم با توان تحمل وزن بالا برای داخل بین بگ انتخاب شده اند. ساختار این مواد یونولیتی موجب شده تا بدنه محصول به راحتی با توجه به حالت بدن شما تغییر شکل بدهد. برای تنظیم حالت بدنه بین بگ می توانید میزان مواد یونولیتی داخل آن را کم یا زیاد کنید. برای خرید بین بگ اصل با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید به فروشگاه رسمی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 80  سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل لطیف
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای طول عمر بالا
  • دارای ضمانت نامه معتبر

بین بگ مخمل اصل راحتی یکی از محبوب ترین محصولات تولید شده بوده که دارای ویژگی های لازم برای یک استراحت راحت و بدون دردسر بوده و می تواند به راحتی در جایگاه و مکان های مختلف برای استفاده های متنوع به کار رود. شرکت اینتکس یکی از بهترین تولید کنندگان این نوع بین بگ به شمار میبرد که تاکنون محصولات بسیاری در این زمینه تولید کرده و این محصول نیز یکی از بهترین کالا های تولید شده توسط این شرکت به شمار می رود، که با استقبال فراوانی رو برو شد و توانست تا فروش خوبی داشته باشد. از عوامل مهمی که در این فروش و استقبال بالا از این محصول تاثیر داشته، میتوان به نوع طراحی محصول اشاره کرد که با کمی دقت میتوانید متوجه دوخت های محکم و دقیق آن در سر تا سر بدنه شوید که این دوخت ها در طول عمر بالای این بین بگ تاثیر گذار بوده و میتواند تا سالها مورد استفاده شما قرار بگیرد. 

جنس رویه بادوام و لطیف

جنس بدنه و رویه این محصول از پارچه بسیار مرغوب و درجه یک بوده که مقاومت و کیفیت بالایی داشته و همینطور دارای ضخامت مناسب بوده و از لطافت مطلوبی نیز برخوردار است که در حین استراحت حس راحتی و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. این رویه با ایجاد گردش هوا بین، بین بگ و بدن شما مانع از ایجاد تعرق در استفاده ‌های طولانی مدت خواهد شد و علاوه بر این یکی از ویژگی های بسیار جذاب این محصول این است که رویه آن به راحتی از بدنه محصول جدا شده و شما می توانید آن را به راحتی مورد شست و شو قرار دهید.

محتوای درونی محصول و ابعاد مناسب آن

 محتوای داخلی این کالا نیز از مواد درونی سبک و کم وزن تشکیل شده که علاوه بر استحکامی که دارد بسیار کم وزن بوده و از انعطاف بالایی برخوردار است و همین باعث نرمی و راحتی مثال زدنی این محصول شده است. این بین بگ دارای ابعاد و حجم استانداردی بوده تا یک فضای ایده آل و راحت را برای شما محیا سازد تا شما بتوانید استراحت طولانی مدت و راحتی را در آن تجربه کنید. یکی از ویژگی هایی که هنگام خرید بسیار مورد توجه خریداران عزیز بوده، داشتن حجم و ابعاد مشخص و استاندارد این کالا بوده است و لازم به ذکر است ابعاد و حجم دقیق این محصول در قسمت مربوطه کاملا دقیق ذکر شده است.

حمل و نقل آسان

این بین بگ جایگزینی مناسب برای مبل های فلزی و چوبی بوده که به دلیل وزن بالا، به سختی قابل جا به جایی بوده و بیشتر به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرند، این کالا دارای وزن کمی است و همچنین لازم به ذکر است که یکی دیگر از مزایای این محصول که باعث فروش ویژه آن شده، این است که این محصول را به راحتی می توان جا به جا کرد و این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از محصول خود در هر قسمتی از منازل و یا ادارات و... استفاده کنید.

نحوه سفارش

شما می توانید با داشتن این محصول ساعت ها به کار با لپ تاپ، تماشا تلویزیون، مطالعه، استراحت های کوتاه و یا طولانی مدت مشغول شده و همچنین می توانید جهت سفارش این محصول به سایت اینتکس مراجعه کرده و این بین بگ با کیفیت را با دو سال ضمانت نامه معتبر تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...