بین بگ طرح گلابی جذاب

کد 88036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,879,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طرح گلابی جذاب

بین بگ هایی با طراحی های گرد و به سبک گلابی، از پرطرفدارترین نمونه های بین بگ های راحتی هستند. این محصولات با دارا بودن ظاهری زیبا و هم چنین کاملا استاندارد و طبی، برای استفاده تمامی افراد با رده های سنی مختلف مناسب بوده و شما به راحتی می توانید از این بین بگ ها در زمان نشستن های طولانی مدت استفاده کنید بدون اینکه اذیت شوید و یا فشاری به بدن شما وارد شود. یکی از زیباترین این بین بگ ها، بین بگ طرح گلابی جذاب است. این محصول با داشتن ظاهری بسیار زیبا و خاص توانسته توجه بسیاری از افراد را جلب کند. هم چنین به دلیل داشتن ساختمانی بسیار راحت و طبی، فضایی مناسب برای استفاده شما ایجاد می کند. این بین بگ با دارا بودن کیفیتی فوق العاده و استفاده از مواد اولیه کاملا مرغوب در تولید، توانسته رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم کرده و به محبوبیت بالایی برسد. این محصول به رنگ قرمز تند ساخته شده است که در اغلب فضاها و انواع دکوراسیون مدرن و کلاسیک قابل استفاده است و فضایی مناسب برای نشستن فراهم می کند. این بین بگ را می توانید در مقابل تلوزیون، در هنگام بازی های کامپیوتری، در هنگام مطالعه و ... به راحتی مورد استفاده قرار دهید و از داشتن نشیمنگاهی نرم و راحت برخوردار شوید. استفاده از این محصول بسیار لذت بخش بوده و هر فردی با یکبار استفاده از این بین بگ، علاقه بسیاری به تهیه این محصول نشان می دهد.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی متنوع
جنس بدنهپی وی سی رویه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 160 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

بین بگ طرح گلابی جذاب

بین بگ طرح گلابی جذاب یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط کارخانه مبل شنی آرامش است که با دارا بودن ساختمانی خاص و ویژه، از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار می باشد. این محصول خاص و ویژه با دارا بودن کیفیت بالا و زیبایی فوق العاده، برای استفاده در فضاهای متنوع مناسب است و می توانید از آن به راحتی در محیط های مختلف استفاده کنید. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بین بگ طرح گلابی جذاب خواهیم پرداخت تا جهت خرید شناخت کاملی از این محصول داشته باشید.


طراحی ظاهری قدرتمند

این بین بگ از ظاهری خاص و ویژه برخوردار است که اولین دلیل بر فروش بالای آن محسوب می شود. ساختمان این محصول کاملا خاص و طبی می باشد که امکان استفاده طولانی را بدون وارد شدن فشار به اندام های بدن برای شما فراهم خواهد کرد. این بین بگ دارای نشیمنگاهی بزرگ و جادار است که در ارتفاعی استاندارد از سطح زمین واقع شده است که نشستن و برخاستن بر روی آن بسیار راحت است. این نشیمنگاه دارای ابعادی استاندارد و مناسب بوده که هر فردی با هر جثه بدنی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. پشتی این محصول دارای پهنای کمتری از نشیمنگاه است و ارتفاعی بلند دارد. به همین دلیل این بین بگ ظاهر و فرمی شبیه به گلابی دارد و طراحی فانتزی و جالبی به خود گرفته است. پشتی این محصول دارای ارتفاعی زیاد بوده که به خوبی تا قسمت بالای سر و گردن را دربر می گیرد. این بین بگ بادارا بودن ظاهری خاص و جذاب، توانسته مورد محبوبیت بالایی واقع شود و به فروش بالایی دست یابد. پشتی این بین بگ به صورت استاندارد بوده و فضایی راحت و ایده آل برای نشستن ایجاد می کند. این بین بگ را می توانید به راحتی در زمان فعالیت های گوناگون استفاده کنید. 


استفاده از رویه با کیفیت

برای پوشش رویه این بین بگ از بهترین نوع پارچه مخملی استفاده شده است که دارای کیفیت بالا بوده و ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد. به همین دلیل شما به راحتی می توانید به مدت طولانی از این بین بگ استفاده کنید. استفاده از این بین بگ بسیار لذت بخش بوده و در صورت استفاده طولانی مدت برای افرادی با پوست های حساس ایجاد مشکل نخواهد کرد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگونی مانند محیط های بیرون از منزل و هم چنین مقابل نور خورشید نیز استفاده کنید بدون اینکه به کیفیت آن آسیبی وارد شود و یا اذیت شوید. این رویه در برابر فشار و ضربه مقاوم است و برخورد اشیا و نشستن افرادی با وزن زیاد به کیفیت بدنه آن آسیبی وارد نخواهد کرد. رویه این محصول در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت زیادی دارد و به راحتی می توانید آن را در فضاهای بیرون از منزل قرار دهید. این بین بگ را می توانید در مسافرت نیز به همراه خود ببرید و از استفاده از آن لذت ببرید. این محصول به راحتی در خودرو جای می گیرد و می توانید آن را در فضاهای مختلف قرار داده و از استفاده از آن لذت ببرید. این بین بگ وزن کمی دارد که به راحتی قابل انتقال و جابه جایی می باشد. رویه این محصول قابلیت شستشو دارد و بر روی آن یک زیپ تعبیه شده است که در زمان نیاز به شستشو می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید و به راحتی در ماشین لباسشویی به همراه مواد شوینده بشویید.


خرید رویه جدید

در صورت وارد شدن آسیب به رویه بین بگ می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض کنید تا محصولی جدید داشته باشید. هم چنین در زمان تغییر دکوراسیون می توانید به جای خرید بین بگ جدید، رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با رویه قبلی تعویض نمایید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید و محصولی جدید مطابق با دکوراسیون جدید داشته باشید.


خرید

بین بگ طرح گلابی جذاب از بهترین و زیباترین محصولات مبل شنی آرامش است که دارای طراحی فوق العاده ای بوده ای بوده و از کیفیت بالایی بهره می برد. این محصول دارای ضمانت نامه دو ساله است که به دلیل کیفیت بالای آن می باشد. این بین بگ را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...