بین بگ طبی با رویه مخمل

کد 43004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,344,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ طبی با رویه مخمل طراحی مدرن و زیبا دارد و با داشتن کیفیت لازم می تواند در طول سال های زیاد مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول خاص دارای بدنه ای با طول عمر بالا است و دوخت هایی در آن ایجاد شده است که می تواند بهترین شرایط را برای مصرف کننده ایجاد سازد. همچنین این رویه مقاوم در برابر فشار وزن افراد و نیز فشار و ضربه های ناشی از برخورد به آن مقاوم است و دارای ایجاد سازگاری برای استفاده دائمی از محصول می باشد. مبل شنی را می توان با داشتن چنین بدنه ای در منزل قرار داد و در بین وسایل راحتی خود از آن استفاده نمود. چرا که رویه و مواد تشکیل دهنده آن در درجه کیفی بالایی هستند و دارای قابلیت های ضد حساسیت و ضد تعریق می باشند همچنین دارای زیبایی ظاهری بوده و می تواند در استفاده در منزل به دکور خانه زیبایی چشمگیری ببخشد. از این رو علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده محصول مورد نظر را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایند. از آن جایی که رویه محصول از جنس مخمل می باشد لطافت خاصی به آن بخشیده است تا در صورت استفاده از محصول بتوان به راحت ترین صورت افراد را برای استراحت بر روی خود راغب نماید. از این رو یکی از منحصر به فرد ترین محصولات طبی بوده است که افراد می توانند هم به حالت نشسته و هم به حالت درازکش بر روی آن قرار بگیرند و به استراحت مشغول باشند. در صورت تمایل به خرید بین بگ طبی با رویه مخمل محصول را از طریق مراجعه به فروشگاه مبل شنی آرامش سفارش دهید.

طول  90 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ طبی با رویه مخمل

بین بگ طبی با رویه مخمل با امکان نصب و استفاده آسان می تواند بهترین موقعیت را برای افراد رقم بزند و سعی در آن دارد که با توجه به داشتن طول عمر بالا شرایط را برای بهره برداری بهینه از محصول مهیا سازد. بین بگ ها محصولاتی هستند که با رویه های مختلف ساخته می شوند و در واقع نوعی مبل شنی می باشند. رویه های مختلف در محصولات گوناگون ایجاد تنوع می کند و می تواند وسیله های دلخواه افراد را ایجاد سازد. در نتیجه رنگبندی بدنه در این محصولات زیاد می باشد و طیف وسیعی از رنگ ها را برای علاقه مندان شامل می شود. آن دسته از افرادی که به دنبال محصولات طبی هستند که بدنه ای اورجینال نیز داشته باشد و دارای کیفیت بالا باشند می توانند این محصول را انتخاب و خریداری کنند و از آن نهایت استفاده را به عمل آورند. در نتیجه داشتن این بین بگ طبی به افراد امکان رضایت و توجه را خواهد داد. برخی از این محصولات مانند محصول مورد نظر شکل ظاهری خاصی نیز دارند که می تواند رضایت زیاد تری را جلب کند. چرا که به صورت تخت خواب در آمده است و افراد به راحتی توانایی قرار گیری به حالت درازکش بر روی آن را خواهند داشت. در این صورت است که می توانند به راحتی محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنند. بخش عمده ای از مطالب زیر شرح این محصول است که پیشنهاد می شود آن را مطالعه کنید.


نحوه ساخت محصول

بین بگ طبی محصولی است که از رویه ای کاملا طبی ساخته شده است و دوخت های آن نیز به منظور ایجاد محصول راحتی انجام شده است. در نتیجه یک محصول با ارتفاع مناسب از سطح زمین به شما تعلق می گیرد که می تواند در مواقع لازم بدن را در آرامش کامل قرار دهد. فرم قرار گیری بدن در این محصول استاندارد می باشد و به راحتی افراد می توانند حالت درازکش داشته باشند. در این صورت یک تکیه گاه و یا بالش سرخود در این محصول ایجاد شده است که می تواند افراد را در رسیدن به راحتی و آرامش کمک نماید. با داشتن بالش و یا تکیه گاه که از جنس خود بدنه است و نرمی و لطافت آن نیز مشابه با نشیمنگاه می باشد افراد می توانند به هر حالت که مایل هستند از محصول استفاده کنند و بر روی آن قرار بگیرند. در نتیجه شامل بهترین موقعیت شده و می توانند بالاترین میزان رضایت را از محصول داشته باشند. به همین خاطر است که می گوییم این محصول دارای بهترین نحوه ساخت است و محصولی با طراحی مدرن بوده است.


ایجاد استحکام در تکیه گاه

این بخش از محصول در صورتی که به قسمت دیگری تکیه داده نشود می تواند به عنوان بالش سرخود در نظر گرفته شود اما زمانی که به یک دیوار یا بخشی دیگر تکیه داده شود سبب تشکیل تکیه گاهی مناسب و استاندارد برای افراد می شود و می تواند بهترین موقعیت را برای علاقه مندان ایجاد کند. برای استفاده در محیطی که باز است نیز می توان این محصول را به تکیه گاهی نزدیک کرد و آن را با استحکام مورد نظر در اختیار افراد برای استفاده آماده کرد. در نتیجه اگر افراد در هر فضایی و هر موقعیتی باشند توانایی استفاده از این مبل شنی را خواهند داشت و می توانند بهترین شرایط را نیز تجربه کنند. به همین خاطر است که علاقه مندان می توانند این مبل شنی را در هر جا به کار ببرند.


دوخت تضمینی 

دوخت بدنه از اهمیت بالایی برخوردار است که در نوع استفاده و محل استفاده از محصول نقش مهمی خواهد داشت. به همین خاطر می توان گفت که دوخت محصول تضمینی است و با مقاومت بالا در اختیار افراد قرار خواهد گرفت. در نتیجه استفاده از محصول نیز آسان تر می باشد و هر فردی با وزن زیاد یا کم به راحتی و با خیالی آسوده قادر به استفاده از محصول خواهد بود.


خرید بین بگ

بین بگ طبی با رویه مخمل محصولاتی هستند که با بدنه اورجینال در مرکز فروش مبل شنی آرامش به فروش می رسد و با قیمت مناسب برای افراد در دسترس می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...