بین بگ جین شیبدار بزرگسال

کد 31033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,776,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ جین شیبدار بزرگسال یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که ساختاری استاندارد و طول عمری بالا دارد. این محصول با بدنه ای از روکش مخمل تولید شده که ضدتعریق و قابل شستشو بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. رنگ روکش بدنه برگرفته از رنگ جین سرمه ای بوده به همین دلیل توانسته به محبوییت دست یابد. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه سرخود ان مثلثی بوده و تمامی سطح کمر شخص مصرف کننده را پوشش می دهد. بدنه محصول لنعطاف پذیری بالایی داشته تا با توجه به فرم بدن افراد تغییر کند. این محصول را از مواد داخلی یونولیتی تشکیل می دهند. زیرا این محصول نرم بوده و وزن کمی دارند. در مقابل می توانید وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. طراحی بدنه استاندارد محصول موجب شده تا برای استراحت های طولانی مدت و یا مطالعه و... بتوانید این کالای منحصر به فرد را انتخاب نمایید. وزن بدنه محصول بسیار کم بوده تا مصرف کننده امکان جا به جایی اسانی داشته باشد. اگر قضد خرید این محصول را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

بین بگجین شیبدار بزرگسال

بین بگ های طراحی شده به صورت گرد همواره از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند. این محصولات به دلیل داشتن طراحی های زیبا و هم چنین نشیمنگاهی فوق العاده راحت، به علاوه ظاهری فانتزی و جذاب، مورد توجه اغلب افراد واقع شده و هر فردی با یک بار استفاده از این محصولات، تمایل زیادی به خرید نشان می دهد. این محصولات از مشخصات متفاوتی برخوردار می باشند که لازم است قبل از اقدام به خرید، با تمامی این ویژگی ها آشنا شده و با دید کامل نسبت به خرید اقدام نمایید. بین بگ جین شیبدار بزرگسال یک محصول کامل و جذاب است که در ادامه این مطلب به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت. 


نحوه استفاده از مبل بین بگ

این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد و برای استفاده و راه اندازی آن نیازی به تجهیزات خاصی ندارید. برای استفاده از این محصول کافی است فضایی را جهت قرار دادن این مبل بین بگ انتخاب کرده و محصول را پس از خارج کردن از بسته بندی، در آن فضا قرار دهید. مهم است که محیطی که انتخاب می کنید هموار باشد و بر روی آن از سنگ و چوب و اشیای تیز اثری نباشد. زیرا برخورد محصول با این گونه سطوح و اشیا ممکن است به بدنه آسیب وارد کرده و محصول به تعمیر نیاز پیدا کند.


جابه جایی راحت 

بین بگ جین از مرغوب ترین مواد داخلی تولید شده است و به همین علت وزن محصول بسیار کم می باشد. به همین جهت در زمان جابه جایی می توانید این محصول را به سادگی از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. برای جلوگیری از ایجاد خراش و یا پارگی بر روی بدنه بین بگ، لازم است در زمان انتقال محصول از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کنید. زیرا ممکن است با این کار بین بگ با لبه های دیوار و یا اشیای تیز برخورد کرده و آسیب ببیند. در صورت نیاز به جابه جایی می توانید به راحتی محصول را از سطح زمین به طور کامل بلند کرده و حمل کنید. 


قابلیت تعویض و تعمیر رویه 

رویه مورد استفاده در پوشش این بین بگ بسیار نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است. به همین جهت قابلیت استفاده برای تمامی افراد با پوست های حساس و حتی کودکان را به شما می دهد. این نوع از رویه را می توانید به راحتی توسط ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید و رویه به سادگی توسط زیپی که بر روی بدنه قرار دارد از قسمت آستر و بدنه اصلی جدا می شود. بنابراین نگران آلودگی رویه تحت استفاده های زیاد و طولانی مدت نباشید. از نقاط قوت این رویه می توان به دوخت های بی نظیر آن اشاره کرد. در دوخت های این رویه از نخ هایی بسیار محکم و مقاوم استفاده شده است که تحت وارد شدن فشار بالا، دچار آسیب نمی شوند. این نخ ها به سادگی پاره نمی شود و به همین جهت در قسمت درزهای رویه مشکلی پیش نخواهد آمد. در دوخت این درزها از نوارهایی زیبا نیز استفاده شده است که زیبایی رویه را دو چندان می کند. رویه این محصول از استحکام بالایی برخوردار می باشد که به سادگی دچار آسیب و پارگی نخواهد شد. در صورت وارد شدن آسیب احتمالی به رویه مبل بین بگ می توانید رویه را به سادگی از بدنه اصلی جدا کرده و جهت تعمیرات به دست خیاط بسپارید. هم چنین این رویه قابلیت تعویض دارد و در صورت آسیب جدی و یا تمایل به تغییر رنگ رویه، می توانید آن را به راحتی با رویه ای جدید تعویض کنید. 


قابلیت شارژ و یا تعویض مواد داخلی 

مواد داخلی مورد استفاده در این بین بگ نیز از بهترین و مرغوب ترین نوع بوده که استحکام بالایی دارند. این نوع از مواد داخلی انعطاف زیادی داشته و بسیار نرم و راحت هستند. به طوری که با نشستن هر فردی بر روی مبل بین بگ، محصول حالتی مناسب و ایده آل برای بدن فرد را به خود گرفته و از وارد شدن فشار به بدن شخص جلوگیری می شود. این نوع از مواد داخلی با داشتن استحکام بالا، دارای طول عمر زیادی هستند که تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشند. در صورت نیاز می توانید مواد داخلی را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و خودتان نسبت به تعویض و یا شارژ مواد داخلی اقدام نمایید. 


روش خرید

بین بگ جین شیبدار بزرگسال را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از طریق سایت مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...