بین بگ بزرگ خال خالی

کد 23015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,770,000
1,806,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ بزرگ خال خالی یکی دیگر از محصولات طبی تولیدی مبل شنی آرامش می باشد که به تازگی برای ایجاد راحتی بیش تر تولید شده و از مرغوب ترین پارچه برخوردار است. این بدنه جنسی از پارچه نرم داشته که دارای رنگی ثابت است و می توان در صورت مشاهده کثیفی آن را شستشو داد. این محصول کمی شبیه به یک استوانه می ماند که دارای نرمی بسیار است و با داشتن مقدار معینی یونولیت خرد شده در داخل خود دارای شکل پذیری بالایی می باشد. این قدرت شکل پذیری در به کار گیری در محل های گوناگون نقش بسیاری داشته و می توان محصول را در جاهای مختلف قرار داد. همچنین می توان برای استفاده شکل ظاهری آن را بر اساس نیاز و یا سلیقه تغییر داد و مورد استفاده قرار داد. بخشی از این مبل شنی که در آن گودی بسیاری ایجاد شده است و در آن قسمت مواد درونی کم تری قرار گرفته است بخش نشیمن نامیده می شود که بر اساس احتیاج افراد میزان گودی کم و زیاد می شود و محل برای نشسستن افراد نرم و راحت می شود. یکی دیگر از ویژگی های این مبل شنی داشتن ضمانت نامه 5 ساله پس از خرید است که از زمان تحویل محصول آغاز می شود و در طی این مدت هر گونه مشکل و آسیب را پاسخگو خواهد بود. این ضمانت نامه خود بیانگر کیفیت و مرغوبیت محصول است و می تواند طول عمر آن را گویا باشد. برای خرید بین بگ بزرگ خال خالی از طریق تولیدی مبل شنی آرامش اقدام کنید.

طول 125 سانتی متر
عرض 125 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ بزرگ خال خالی

بین بگ بزرگ خال خالی سطح بالایی از رضایت را برای افراد ایجاد می کند و می تواند با داشتن رویه خاص و جذاب برای عده زیادی از علاقه مندان به کار می رود که هم برای کودکان مناسب شده است و هم برای بزرگسالان استفاده می شود. این محصول خاص یکی از محصولات نسل جدید مبل شنی می باشد که به نام بین بگ شهرت دارد و اسم خاصی برای افراد می باشد. این شهرت و آوازه با نام بین بگ برای علاقه مندانی بوده است که شناخت کافی از ویژگی ها و کاربرد های مبل شنی دارند و به همین خاطر می توانند به راحتی این محصول را برای خرید خود آماده سازند. همچنین این محصول از آن جایی که نوعی دیگر از مبل شنی بوده است کارایی یکسانی دارد و با قابلیت ها مشابه نام مبل شنی را نیز به خود می گیرد. در نتیجه به هر نحو قادر به راضی نگه داشتن افراد می شود و به هر روشی برای داشتن راحتی و آرامش افراد ساخته شده است. محصولی که با نام بین بگ انحصاری شده است قادر می باشد که موجب طرفداران بسیار زیادی می باشد و می تواند موحب تشکیل محصولی بی نقص شود. از این رو با بهترین وسایل و مواد اولیه ساخته می شود و تولید آن نیز به صورت گسترده انجام شده است. از این رو خصوصیات منحصر به فردی ایجاد می شود.


محصولی ساده و خاص

طراحی و ساخت این بین بگ طبی کاملا ساده می باشد و با استفاده از ساده ترین ابعاد در نظر گرفته شده است. از این رو یکی از کاربردی ترین و پر استفاده ترین محصولاتی می باشد که در دسترس افراد است و با استفاده از آن می توان به درستی از مزیت داشتن محیط طبی برخوردار بود. این بین بگ گرد می باشد و به صورت ساده دارای دوخت های خاصی نیز نمی باشد. در نتیجه تنها به دلیل ساده بودن مورد پسند افراد واقع می شود و قادر به داشتن جذابیت بسیار بالایی است. از سوی دیگر رویه محصول نیز ساده بوده است و طرح آن تنها از خال خالی های سفید استفاده کرده است. این خال خالی ها نیز مورد تعیین برخی از افراد می باشند در نتیجه می تواند گونه های منحصر به فردی را تشکیل دهد. اما به طور کلی به دلیل ابعاد خوب و شکل گرد برای محل های مختلف به کار می رود و به آسانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به صورت دائمی در دسترس افراد باشد. با در نظر گرفتن راحتی بسیار زیاد از نظر افراد خریدار می توان گفت که این محصول با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف می تواند جزو منحصر به فرد ترین ابزار باشد که در بخشی از اتاق خواب افراد قرار می گیرد و یا به همراه آن ها در محل های مختلف می باشد.


تعویض بدنه

در زمان خرید یک امکان وجود دارد که به آسانی نوع بدنه را تعیین کرد و بر اساس آن چه که مد نظر می باشد آن را انتخاب نمود. در نتیجه برخی مدل های طرح دار در این بین بگ ایجاد شده است که دارای رویه های مختلفی می باشند و طرح های آن ها نیز متفاوت است. در نتیجه می توان آن ها را انتخاب نمود و تولید کنندگان نیز به این صورت آن را مورد خریداری قرار می دهند. اما برخی پس از مدت ها استفاده از محصول بر اساس خرابی بدنه و یا نیاز به داشتن یک رویه دیگر تمایل به تغییر بدنه دارند و نیاز دارند که آن را با بدنه ای دیگر تغییر دهند. این محصول می تواند به راحتی با بدنه ای دیگر تغییر پیدا کند و به یک محصول جدید تبدیل شود.


حمل آسان

به همراه داشتن این محصول یکی از قابلیت هایی است که مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است. چرا که بر این اساس در مسافرت ها و تفریح های خود این محصول را به همراه دارند و در صورت مساعد بودن شرایط آن را نصب و راه اندازی می کنند. از این رو داشتن بین بگ در این محل ها به راحت بودن افراد و استراحت آن ها کمک می کند. 


خرید

بین بگ بزرگ خال خالی پر فروش ترین محصولی است که در تولیدی مبل شنی آرامش طراحی شده است و با قیمت مناسب به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...