بین بگ اورجینال یک نفره راحتی

کد 32050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,903,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اورجینال یک نفره راحتی محصولی ساده و شکیل و در حال پرفروش بوده که برای استفاده در فضاهای داخلی منزل و یا محل کار طراحی و با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این بین بگ زیبا ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته و تکیه گاه نرم و شیبدار آن کاملا سرخود بر روی نشیمنگاه و متناسب با فرم بدن شما قرار دارد. این تکیه گاه منعطف می تواند تمامی سطح کمر شما را پوشش داده تا بدن فرد در حالت استاندارد باقی بماند. تولید کننده برای رفاه حال شما امکانی ایجاد کرده تا بتوانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را متناسب با سلیقه خود به فروشنده اصل سفارش بدهید. این محصول به دلیل دوخت باکیفیت و مرغوبیت بالای روکش بدنه و مواد تشکیل دهنده داخلی می تواند سال های طولانی به کارایی روز اول خود باقی بماند. به همین دلیل این بین بگ توسط نمایندگی رسمی دارای 2 سال ضمانت نامه معتبر شده است. مواد تشکیل دهنده داخل بین بگ که تاثیر مستقیم و بالایی بر میزان راحتی شما داشته از بهترین نوع مواد یونولیت خرد شده می باشد. این مواد قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد داشته و از وزنی کم و توان تحمل وزن فق العاده بالایی برخوردار است. روکش بدنه محصول را نیز از نوع پارچه مخمل تولید کرده اند. روکش های مخمل را می تواند به راحتی شستشو داده و از نرمی و دوام بدنه رضایتمندی کافی کسب کرد. این روکش بدنه بدون افت کیفیت می تواند وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کند. اگر قصد خرید بین بگ اورجینال را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • مناسب استفاده برای تمام سنین
  • دارای رنگبندی متنوع
  • دارای گارانتی معتبر 2 ساله

بین بگ اورجینال یک نفره راحتی

بین بگ اورجینال یک نفره راحتی بهترین محصول در سال های اخیر می باشد و می تواند بالاترین میزان رضایت را برای علاقه مندان ایجاد سازد. با توجه به این که افراد در طول روز نیاز به آرامش دارند و می توانند به آسانی این نیاز را پاسخ دهند بدنه محصول این شرایط را برای آن ها مهیا کرده است و محیطی منحصر به فرد برای آن ها ایجاد نموده است. به طوری که تنها با خرید آن می توان در بخش های مختلف منزل راحتی و آسایش را برقرار ساخت و نهایت لذت را در تایم استراحت خود به دست آورد. بین بگ مد نظر از زیبایی ظاهری برخوردار است اما به طور کلی ساده می باشد و می تواند از سادگی خود در به کار گیری در دکور های مختلف استفاده شود. با وجود چنین شرایطی در سال های اخیر این بگ به چند دلیل منحصر به فرد و پر فروش شده است. یکی از این دلایل داشتن بدنه ای نرم و  منعطف است که دارای قابلیت های مختلف است همچنین به دلیل کم جا بودن و  راحتی بسیار زیاد بر روی خود به محصولی محبوب از نظر مخاطب تبدیل شده است که امروزه افراد به سراغ آن می روند و آن را مورد استفاده قرار خواهند داد. چنانچه نیاز به این محصول کاربردی داشتید می توانید با مراجعه به مراکز معتبر آن را انتخاب و سفارش دهید.


تجربه راحتی زیاد در زمان مصرف

بین بگ مد نظر از رویه ای بسیار منعطف و نرم تشکیل شده است که در نهایت آرامش محیط را برای علاقه مندان مهیا کرده است تا در طولانی مدت بتوانند راحتی بسیار زیادی کسب نمایند. تمایل به برطرف کردن نیاز به راحتی و آسایش در تمامی افراد موج می زند و می تواند آن ها را متمایل به داشتن راحتی بسیار زیاد نماید. در صورت دیگر این بدنه با توجه به طرحی خاصی که دارد به راحتی نیاز را برطرف می کند و پاسخ گوی افراد می باشد. افرادی که دارای فضای مورد نیاز برای داشتن این بین بگ می باشند می توانند محصول را نصب کنند و به آسانی در مدت زمان زیاد آن را به کار گیرند. در این صورت است که شرایط برای داشتن محیط های طبی برقرار می شود و می تواند محبوبیت بیش تر بین بگ را در بین خریداران نشان دهد. فروش این محصول به میزان بالایی انجام می شود به طوری که در سال های اخیر افراد زیادی به سمت خریداری آن کشیده شده اند. همچنین این محصول بی نظیر ساخت بهترین برند می باشد و می تواند با داشتن بدنه اورجینال افراد را در رسیدن به راحتی و آسایش کمک نماید. 


دوخت منحصر به فرد رویه

بدنه محصول همان طور که در تصویر مشاهده می کنید دارای دوخت های محکمی می باشد که رویه را به صورت فشرده و جمع کرده است. همچنین این محصول می تواند با چنین ساختاری برای استفاده علاقه مندان در طولانی مدت به کار برود و کمر آن ها را در آرامش کافی قرار دهد. با وجود چنین شرایطی افراد می توانند در مدت زمان طولانی بر روی محصول قرار بگیرند و به نهایت آرامش برسند. در این زمان است که علاقه مندان دوخت منحصر به فرد محصول را جزو اولویت خود در زمان خرید در نظر می گیرند و آن را مورد پسند قرار می دهند. دوخت بدنه از اهمیت بالایی برخوردار است به این صورت است که بدنه حالات مختلفی دارد و از گونه های مختلف و متنوع تشکیل شده است. اما این بین بگ خاص رویه ای طبی با آرامش بسیار زیاد دارد و با توجه به دوخت های رویه می تواند نرمی و لطافت بسیار زیادی داشته باشد.


امکان درازکشیدن بر روی محصول

برای به آرامش رسیدن تمامی افراد تمایل دارند که به اصطلاح بر روی محصولات طبی به حالت لم کشیدن قرار بگیرند و بتوانند به این صورت نهایت آرامش و راحتی را دریافت نمایند. به این صورت است که بدنه برای چنین شرایطی سازگار می باشد و قادر بوده است که راحتی بسیار زیادی برای علاقه مندان ایجاد سازد. به این ترتیب داشتن تکیه گاه نسبی بر روی بدنه ایجاد این شرایط را راحت تر می سازد.


خرید

بین بگ اورجینال یک نفره راحتی یکی از ارزان ترین محصولاتی می باشد که در نمایندگی محصولات مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...