بین بگ اورجینال پارچه

کد 32035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,814,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اورجینال پارچه از جمله مبل های شنی خاص با طرحی ساده می باشد که به تازگی از سوی شرکت مبل شنی آرامش روانه بازار شده است. این محصول خاص با ساختاری نرم و لطیف جزو محصولات طبی به حساب می آید که برای تمامی افراد به ویژه سالمندان نیزاستفاده می شود. این محصول زیبا دارای نشیمنگاهی با ارتفاع بالا از سطح زمین است که برای راحتی بیش تر در هنگام نشستن و درست قرار گرفتن پاها به این صورت طراحی و تولید شده است. این مبل شنی جذاب دارای رنگبندی شاد و متنوع می باشد که برای دکورهای مختلف در نظر گرفته می شود. در هنگام خانه تکانی و یا جابه جایی وسایل خانه می توان به راحتی این مبل شنی را جابه جا نمود زیرا هم دارای وزن بسیار کمی می باشد هم برای آسانی کار یک دستگیره در قسمت بالای آن قرار گرفته است که می توان بدون هیچ دردسری آن را حرکت داد. بدنه این محصول از بهترین پارچه موجود ساخته شده است که دارای قابلیت شستشو در هنگام کثیفی می باشد و ضد لک بوده و دارای دوام بسیار بالایی است. به همین دلیل می توان از آن برای سال های زیاد بهره برد و در صورت تجدید نظر درمورد رنگ بدنه آن یا آسیب رسیدن به پوسته در هنگام استفاده مکرر می توان این بدنه را با پوسته بدنه جدید معاوضه کرد. در صورت تمایل به خرید این بین بگ اورجینال پارچه می توانید به شرکت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول باکیفیت را با ضمانت نامه رسمی دریافت کنید.

قطر 100 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض. قابل شستشو
رنگ بدنه رنگبندی متنوع ۳۰ رنگ
جنس بدنه پارچه  مازراتی و پورشه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)و گرانول
ضمانت 2 سال
تحمل وزن ۱۵۰ کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ اورجینال پارچه بسیار نرم و لطیف با نشیمن و تکیه گاهی کاملا طبی طراحی شده است، از این بین بگ پارچه ای میتوان در منزل، اتاق کودک، ویلا، آتلیه عکاسی، گیم نت، مهد کودک، محل کار و دیگر مکان های مورد نیاز استفاده بهینه نمود. لازم به ذکر است مواد به کار رفته در ساختار داخلی بین بگ از فیبر یا یونولیت خرد شده به صورت دانه های ریز گرد می باشد که گردش هوا و راحتی بسیاری را هنگام استفاده برای شما فراهم می سازد و با استفاده طولانی مدت عرق نمی کند. یکی دیگر از مزایای این مواد تغییر شکل آن می باشد شما به راحتی می توانید بین بگ اورجینال پارچه را به شکل های مختلف نسبت به نیاز و سلیقه خود تغییر دهید. در قسمت بالای این بین بگ دسته ای برای جابه جایی آسان تعبیه شده و همچنین به علت وزن وحجم کم محصول به سادگی میتوان آن را در محل و جایگاه دیگری قرار داد.

نوع پارچه به کاررفته در رویه و بدنه

در این رابطه باید عنوان کرد که بدنه اصلی این محصول از جنس پارچه مازراتی شکل گرفته که این نوع پارچه قطعا یک رویه با دوام برای خرید و تولید این بین بگ به شمار می رود. در واقع شما می توانید این نوع رویه را در اکثر محصولات و بین بگ های موجود در فروشگاه اینتکس به راحتی مشاهده کنید و همچنین درباره کیفیت این رویه باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول در برابر سایش مقاومت فوق العاده ای داشته و از این نظر آسیب نخواهد دید. 

مقاومت فوق العاده بین بگ

همچنین شما می توانید مشاهده نمایید که این بین بگ دارای مقاومت فوق العاده ای است و تا 150 کیلو گرم وزن را هم به بهترین شکل می تواند بر روی خود تحمل کند. این نکته قطعا یک مزیت بزرگ برای افرادی است که وزن نسبتا بالایی دارند و همچنین طول عمر رویه اصلی و محتویات این محصول هم بالا بوده و این نکته هم از دیگر خصوصیات مهم این بین بگ به شمار می رود.

نوع طراحی و ساخت محصول

در رابطه با نحوه طراحی این بین بگ باید به این نکته اشاره کرد که این محصول ساختاری فوق العاده جذاب و دیدنی داشته و همچنین در قسمت بالایی این محصول یک عدد دستگیره قرار گرفته که می توانید به سادگی با در دست گرفتن ان این محصول را حمل و نقل نمایید. همچنین بخش تکیه گاه این محصول هم به صورت فوق العاده خاص طراحی شده که می توانید به راحتی به آن تکیه دهید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بخش نشیمنگاه آن است که با هر بار نشستن بر روی این بین بگ بیش از پیش شکل گرفته و نرم تر می شود. همچنین شما می توانید به سادگی با جا به جا کردن محتویات داخلی این محصول شکل و فرم دلخواه خود را به این محصول بدهید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول رنگ آن است که به صورت یکدست طوسی بوده که فوق العاده چشم نواز می باشد.

سخن پایانی و طریقه سفارش

علاوه بر این ها این محصول با ضمانت دو ساله به دست شما رسیده که این عامل هم در خرید آن موثر بوده و باعث اطمینان خاطر شما عزیزان می شود و همچنین فروشگاه مرکزی اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را هم به بهترین شکل ممکن به شما ارائه می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...