بین بگ اورجینال نرم

کد 53003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,903,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اورجینال نرم یکی دیگر از جدید ترین محصولات راحتی است که برای استفاده تمامی افراد اعم از بزرگسال و کودک استفاده می شود و با داشتن زیبایی ظاهری در منزل نیز به کار می رود. این مبل شنی دارای منعطف بودن بسیار زیادی است و حالت پذیری و شکل پذیری بسیار بالایی دارد. به همین جهت است که از ویژگی های مطلوبی برخوردار است و مورد پسند افراد علاقه مند قرارر می گیرد. محصول مورد نظر بدنه ای پشمی و مخمل دارد به طوری که پرز های تشکیل دهنده آن بلند است. با این وجود می تواند نرمی و لطافت زیادی را داشته باشد به همین دلیل است که استفاده از آن برای تمامی سنین به کار می رود. لطافت موجود در بدنه باعث لذت کودکان می شود تا برای خوابیدن تمایل داشته باشند بر روی این محصول قرار بگیرند. در هر زمان امکان تمیز کردن و شستشوی بدنه وجود دارد. چرا که بدنه قابلیت شستشو دارد و می توان آن را به طور کامل تخلیه کرد و بدنه خالی را در ماشین لباسشویی انداخت و با انواع مواد شویینده قوی شستشو داد. حتی شستن این محصول با استفاده از آب گرم نیز میسر است و دارای مقاومت بالایی در بافت های پارچه بدنه می باشد. درون محصول فضای خالی زیادی وجود دارد و این امکان را ایجاد می کند تا در هر زمان مواد درونی آن را افزود ولی در کل با این وجود شکل پذیری فراوانی شامل حال محصول شده است. برای خرید بین بگ اورجینال نرم همین حالا از طریق ورود به وب سایت مبل شنی آرامش اقدام نمایید.

طول120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع50 سانتی متر
رنگ بدنهرنگبندی متنوع
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 160 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

بین بگ اورجینال نرم یک محصول با کیفیت بوده که توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه گردیده است. جنس بدنه این محصول از جنس پارچه مخمل بوده که بسیار مقاوم در برابر پوسیدگی، ساییدگی و وزن بالاست و به همین جهت این محصول مناسب برای تمام سنین می باشد و همچنین نکته حائز اهمیت این است که شما می توانید قسمت رویه این کالا را جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید. این بین بگ دارای ضمانت 2 ساله بوده و به دلیل رنگ و طراحی زیبا مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه بانوان قرار گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی دقیق تر این محصول پرداخته و شما را در خرید این بین بگ همراهی کنیم..

وزن کم محصول درکنار تحمل وزن بالا 

این بین بگ دارای ابعاد استاندارد بوده تا به خوبی بتواند فضای استراحت را برای شما فراهم آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به شما دست ندهد و همچنین، قابلیت تحمل وزن بالای این کالا نیز یکی دیگر از نکات مهمی است که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه نمایید چراکه تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد. قابلیت تحمل وزن این بین بگ، بالغ بر 160 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت و دوخت عالی آن داشته و همچنین وزن 5 کیلو گرمی آن نیز نشان از سبک بودن آن است و از این رو به راحتی قابل جا به جایی در محیط های خانگی می باشد.

طراحی و رنگبندی متنوع

اغلب ما در حین خریداری این محصول، به نوع طراحی و رنگ آن توجه نشان می دهیم زیرا تمام وسایل منزل ما در زیبایی آن تاثیر بسزایی خواهند داشت. این کالا نیز به گونه ای طراحی شده که علاوه بر اتاق خواب ها می توان از آن در پذیرایی نیز به راحتی استفاده نمود. سطح نشیمنگاه این بین بگ به صورتی طراحی شده که دارای مقدار کمی فروفتگی می باشد و راحتی آن را تا حد زیادی افزایش داده است. این محصول مانع از ایجاد درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت شده و به همین دلیل از جذابیت بالایی در بین افراد برخوردار می باشد.

جنس پارچه رویه و محتوای داخلی

جنس رویه کالا از مهمترین دلایل بالا بودن کیفیت و دوام بین بگ بوده که توصیه می شود در هنگام خرید به آن توجه بسیاری داشته باشید. همانطور که مشخص است این محصول از پارچه مخملی ساخته شده و از ویژگی های جذاب این پارچه مخمل می توان به رویه ضد تعریق آن اشاره کرد. محتوای داخلی این بین بگ نیز از فیبر یا یونولیت های خرد شده پر شده و به همین دلیل نیز حالت پذیری و راحتی آن بالا رفته است. بدون شک استفاده از این یونولیت ها توانسته به محبوبیت این بین بگ بیافزاید زیرا که خاصیت فنری و حالت پذیری آن بسیار دلنشین است.

نحوه سفارش

این کالا محصولی منحصر به فرد و تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که دارای رویه و بدنه ای با طول عمر بسیار بالایی است و همچنین این محصول دارای حجم و وزن مناسبی بوده که به سادگی قابل حمل می باشد. شما می توانید با تهیه این محصول از طریق نمایندگی مبل شنی و به صورت حضوری و یا اینترنتی از ضمانت نامه 2 ساله نیز بهره مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...