بین بگ اورجینال مستطیل

کد 53002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,056,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اورجینال مستطیل خاص ترین و به روز ترین محصول راحتی می باشد که دارای طراحی بی نظیری است که بر این اساس افراد می توانند از آن بهره مند شوند و بهترین گزینه برای مسافرت ها نیز می باشد. این محصول بر خلاف مبل های شنی دیگر که گرد است به صورت مستطیل طراحی شده است که در بخش های کناره آن حفره هایی ایجاد شده تا به وسیله بند به حالت اصلی استفاده در بیاید. اما در زمان نیاز می تواند بند ها را جدا کرد و به صورت مسطح محصول را در آورد. با این شکل نوع کارایی محصول عوض می شود و افراد می توانند بر روی آن به حالت دراز کش نیز قرار بگیرند. این محصول با داشتن بند و این نوع اتصال می تواند شکل ظاهری منحصر به فردی به خود گیرد و خمیده شود. در زمانی که حالت خمیده به خود می گیرد افراد می توانند در راحت ترین صورت بر روی محصول قرار گرفته و به استراحت مشغول باشند. به همین دلیل است که مبل شنی مد نظر جزو پر فروش ترین محصول در مدت مزان کوتاه ورود به بازار شناخته شده است. با وجود این محصول که وزن مناسب و سبکی نیز دارد می توان در سفر های خود آن را به همراه داشت و از وجود آن بهره مند شد و در نقاط مختلف محصول را به همراه داشت. در صورت علاقه مندی به خرید بین بگ اورجینال مستطیل با بدنه ای اصل و فابریک تنها می توانید به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه کنید تا از مرغوبیت آن نیز اطمینان داشته باشید و هزینه کم تری را نیز پرداخت نمایید.

طول 140 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده کارخانه مبل شنی آرامش 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

 

بین بگ اورجینال مستطیل

بین بگ اورجینال مستطیل محصولی کوچک و مسافرتی است و در تمامی محل ها قادر به استفاده خواهد بود. این مزیت استفاده راحت در هر محل به دلیل داشتن مقاومت بالا می باشد که رویه آن را شامل شده است و می تواند بهترین شرایط را ایجاد سازد. علاوه بر این موارد شکل ظاهری این بین بگ نسبت به محصولات دیگر متفاوت بوده و برای برخی از افراد خاص می باشد. همچنین به همراه داشتن و حمل این محصول نیز آسان می باشد و برای ایجاد را حتی در زمان مسافرت و تفریح های اخر هفته برای افراد ساخته شده است. محصول مورد نظر دارای بدنه ای اورجینال می باشد تا افراد با خیالی آسوده بتوانند آن را خریداری نمایند. همچنین این محصول دارای نرمی و لطافت بوده است و به راحتی شکل می گیرد. از سوی دیگر بین بک اورجینال دارای ابعاد مستطیلی شکل می باشد که شرایط را برای استفاده همواره می سازد و برای افراد قابلیت آن را ایجاد می کند که هم به حالت نشسته و هم به حالت درازکش قادر به استفاده از محصول باشند. بین بگ نیز می تواند جزو مبل شنی باشد چرا که مواد اولیه در ساخت آن همان رویه و شن های فیبری است به همین خاطر دارای برخی ویژگی های مشترک و یکسان بوده است. در صورت تمایل به کسب اطلاعات به مطالب زیر توجه فرمایید.


محصولی مسافرتی 

بین بگ مورد بحث یک محصول شکیل و زیبا می باشد که قادر خواهد بود در تمامی مسافرت ها در کنار افراد باشد و برای استراحت و یا در زمان خواب آن به کمکشان بیاید. از این رو هر فردی که تمایل به رفتن به سفر کند و یا با اعضای خانواده خود تمایل به رفتن به تفریحگاه ها دارد می تواند این محصول را با خود به همراه داشته باشد و با آن در طول روز به استراحت نیز بپردازد. از آن جا که هر فردی بنا به نیاز روزانه به ساعتی استراحت نیاز دارد قادر خواهد بود که بر روی این محصول به آرامش برسد و تایم مد نظر را به بهترین شکل رقم بزند. از سوی دیگر محصول به راحتی حمل می گردد. چرا که بدنه کوچک بوده و دارای بند هایی می باشد که برای حمل افراد می توانند آن را روی کول خود بی اندازند. در نتیجه راحت و بهتر قادر خواهند بود که آن را با خود داشته باشند. برای گردشگران و کوهنوردان چیزی بهتر از این بین بگ خاص نیست که بتواند در صورت اقامت در شب برای آن ها مطلوب باشد و شرایط را برای خواب آن ها مهیا سازد. به دلیل کم جا بودن محصول در تمامی مواقع در کنار افراد قرار می گیرد و به کار می آید.


کاربرد محصول

بین بگ مد نظر را می توان هم به عنوان بخشی برای نشستن در نظر داشت و هم به صورت بخشی در آورد که بتوان به وسیله یک بالش بر روی آن درازکش بود. علاوه بر این موارد می تواند برای چند فرد به عنوان یک بالش بزرگ در نظر گرفته شود و شرایط را مناسب کند. از آن جایی که بدنه مستطیلی شکل است راحت تر فضا را برای اقامت افراد مهیا می کند. بدن در حالت آرامشی بر روی محصول قرار می گیرد و تجربه یک استراحت راحت را دارا می باشد. علاوه بر این موارد بند هایی در بخش کناره محصول وجود دارد که می تواند به کناره ها متصل باقی بماند و ایجاد شیب نماید. در این صورت افراد به راحتی می توانند بر روی آن قرار گرفته و یا به حالت دراز کش باشند. همچنین در این حالت استفاده از بالش  برای استراحت نیز امکان پذیر می باشد.


قیمت ارزان محصول

در زمان خرید تمامی محصولات همواره قیمت در درجه اول دارای اهمیت می باشد که افراد برای خرید ابتدا به آن توجه می کنند. با گران شدن تمامی اقلام مصرفی خصوصا وسیله های راحتی و طبی خرید هر محصولی با دشواری رو به رو شده است و دیگر توان خرید برای تمامی افراد وجود ندارد از این رو تولیدی مبل شنی آرامش بین بگ مد نظر را با قیمت ارزان ارائه کرده است تا افراد زیادی که تمایل به داشتن آن را دارند بتوانند به راحتی خرید را انجام دهند و محصول مد نظر را داشته باشند.


خرید

بین بگ اورجینال مستطیل با کیفیتی بالا و طول عمر می باشد که در کارخانه مبل شنی آرامش قابل سفارش است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...