بین بگ اصل با رویه پارچه

کد 22002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,781,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ اصل با رویه پارچه یکی دیگر از محصولات طبی و راحتی می باشد که دارای بدنه ضد حساسیت است و برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای زیبایی های ظاهری نیز می باشد و می توان آن را در مقابل تی وی نیز قرار داد. کودکان و نوجوانان همواره برای بهره مندی از فضایی مناسب نیاز به نشیمنی راحت و طبی دارند و تلاش می کنند تا بهترین ظاهر را نیز داشته باشند. در نتیجه می توان گفت که این مبل شنی تمامی این نکات را دارا می باشد و به راحتی می تواند نشیمن محلی که افراد از آن استفاده می کنند را طبی کند. در این صورت است که علاقه مندان بیش تر به سمت این محصول خاص کشیده می شوند و می توانند آن را خریداری کنند. استفاده از این محصول در اتاق خواب کودکان سبب می شود تا محیط به سبک راحتی در بیاید و نهایت آرامش برای علاقه مندان ایجاد شود. با داشتن این محصول کودکانی که در زمان خوردن غذا رغبت نشان نمی دهند مشتاق به غذا خوردن می شوند و می توان برای راحتی آن ها یک میز نیز در مقابل مبل شنی قرار داد تا از نهایت آرامش و ایمنی برخوردار شوند. برای خوردن خوراکی و غذا این نشیمن راحت و طبی به کار می رود تا کودکان در سنین کم بتوانند بدن خود را از ایجاد درد و ناراحتی در امان نگه دارند و دچار خستگی نشوند. از این رو فروش این محصول ایده آل در بین علاقه مندان زیاد بوده و جزو برترین مبل شنی در سال های اخیر محسوب می شود. چنانچه قصد خرید بین بگ اصل با رویه پارچه را دارید به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را خریداری نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 انتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


بین بگ اصل با رویه پارچه

بین بگ اصل با رویه پارچه گونه ای جدید و نو در ساخت محصولات طبی می باشد که با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارد برای تمامی سنین استفاده می شود. استفاده از این محصول می تواند برای سنین کودکی و نوجوانی و بزرگسالان مناسب باشد و بتواند برای آن ها نهایت آرامش و لذت را ایجاد سازد. این محصول خاص دارای ابعاد مناسبی بوده است که این نوع استفاده را بدون مشکل می سازد و می تواند برای هر نوع استفاده شرایط خوبی را مهیا سازد. در نتیجه به راحتی امکان داشتن محصول مهیا می گردد و هر فردی بنا به نیاز خود و علاقه به داشتن بین بگ می تواند آن را خریداری کند. داشتن بین بگ که نوعی مبل شنی می باشد و با بدنه اورجینال ساخته شده است توانایی افراد را برای داشتن محصولی طبی با طول عمر بالا افزایش می دهد و می تواند برای این دسته از افراد که داشتن محصول برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است بهترین گزینه به حساب بیاید. درنتیجه روش های مختلفی برای داشتن آن ایجاد گردیده است که با توجه به موقعیت افراد در نظر گرفته می شود و توسط آن ها انجام می شود. این محصول دلخواه ساخت محکمی دارد و می تواند در طول استفاده دارای دوام بالایی باشد از این رو میزان فروش آن بالا بوده و می تواند محبوب ترین محصولی باشد که به تازگی با طراحی نو ساخته شده است. برای خرید محصول ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


ساختمان بدنه

محصول مورد نظر از مواد اولیه ساده ای تشکیل شده است به گونه ای که می توان گفت تنها دو ماده در ساخت آن به کار رفته اند که سبب تشکیل محصولی بی نظیر با کارایی های متعدد شده است. این ساختمان محکم به دلیل داشتن استحکام لازم می تواند نشیمنی استوار را ایجاد سازد همچنین می تواند در صورت تمایل برای علاقه مندان دارای قابلیت منعطف بودن نیز شود. در هر حالت بین بگ ها به گونه ای طراحی شده اند که افراد را تحت تاثیر قرار دهند و برای استفاده طولانی مدت در تایم طولانی بتوان از آن بهره کافی را برد. بدنه از یک پوسته تشکیل شده است که شکل ظاهری خاصی دارد و نشیمن آن به گونه ای طراحی شده است که می تواند برای تکیه دادن افراد تکیه گاهی منحصر به فرد را ایجاد سازد. از سوی دیگر موادی که داخل بدنه را پر کرده است و می تواند استحکام محصول را شامل شود در واقع یونولیت های خرد شده می باشند که در کنار هم تشکیل این استحکام بی نظیر را داده اند و ظاهر محصول را به صورت کاناپه و صندلی های راحتی در آورده اند. به همین خاطر بدنه کاملا سازگار با انواع قرار گیری می باشد و شرایط برای استفاده تمامی گروه های سنی مهیا می باشد.


بهترین نوع استفاده

از این بین بگ راحتی و منحصر به فرد در محل های مختلف می توان استفاده کرد و بهترین کارایی را از آن دریافت نمود. از این دو دارای بدنه ای بوده است که شرایط را برای بهره برداری در طولانی مدت مهیا ساخته است. همچنین این محصول طبی در محیط های گوناگون ایجاد راحتی می کند تا برای خریداران مطلوب و بهینه باشد. بهترین نوع استفاده از محصول این است که آن را درمقابل تی وی قرار داد و از داشتن آن در هنگام تماشای فیلم لذت برد همچنین آن را در کنار شومینه و یا محل های دیگر برای رسیدن به آرامش در زمان مطالعه قرار داد و از داشتن آن بیش ترین میزان رضایت را کسب نمود. از این رو می توان گفت که این محصول محبوب بوده و برای علاقه مندان بهترین گزینه به حساب می آید.


تکیه گاه بزرگ

محصول با یک تکیه گاه بزرگ طراحی شده است که به گونه ای می باشد که تمامی افراد در سنین مختلف قادر به استفاده از آن باشند. به همین خاطر بزرگ بده و تمامی بخش کمر را در بر می گیرد و می تواند از بروز درد و ناراحتی در کمر در زمان نشستن طولانی مدت جلوگیری نماید.


خرید آسان

بین بگ اصل با رویه پارچه محصولی طبی می باشد که با قیمت ارزان در فروشگاه مبل شنی آرامش برای خرید افراد آماده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...